P.o.v. Lucy
Vandaag is de officiële eerste dag van Nialls tour. Vandaag is dus ook de dag dat we elkaar een tijdje niet meer gaan zien. We gaan zo veel mogelijk videobellen, maar er komt een tijd aan waarin we elkaar gewoon niet vaak kunnen aanraken. Ondanks dat ik me tegenover iedereen groot houd, heb ik er enorm veel moeite mee. Natuurlijk wil ik dat Niall gaat doen wat hij leuk vindt en als dat is dat hij de hele wereld over wilt reizen, dan moet hij dat vooral doen, maar ik ga hem enorm missen. Ik zal de komende tijd veel alleen thuis zijn, ondanks dat Jill vaak langs gaat komen en zal blijven slapen. Het gevoel dat ik krijg als Niall en ik samen thuis zijn, zal een tijdje weg blijven. Ik probeer het te accepteren en op een gegeven moment zal ik dat ook zeker, alleen nu vind ik het heel lastig.Niall staat, zonder shirt, in de keuken. Hij maakt een ontbijtje klaar voor ons beide. Het is vandaag zondag en vanavond moet Niall vertrekken naar de eerste locatie. Zijn eerste show is pas morgen, maar omdat dat de eerste show is, moet hij eerder aanwezig zijn om het een en ander te controleren. Ik ben gelukkig bij de meeste try-outs aanwezig geweest, dus ik heb al het een en ander gezien.
Ik loop de keuken in en ga achter Niall staan. Ik sla mijn armen om zijn middel heen en leg mijn handen op zijn borst. Ik hou hem stevig tegen me aan. 'I'm gonna miss this' zegt hij zacht. 'Me too' zeg ik. Ik leg mijn hoofd op zijn rug en doe mijn ogen dicht. Ik probeer zo veel mogelijk te genieten van het moment. Zijn geur in mijn neusgaten, zijn ademhaling waarmee ik de mijne stiekem aan aanpas, zijn lichaam tegen het mijne... Al die dingen zullen er morgen niet zijn. 'Do I need to hug Jill like this instead?' grap ik. Niall lacht mee. Nog iets moois dat ik zal moeten missen. De afgelopen jaren zijn we bijna elke dag samen geweest. Op die momenten was het heel normaal dat ik hem elke dag zag en hem elke dag kon aanraken. Maar nu is dat niet normaal meer. Nu moet ik maar accepteren dat ik hem niet meer elke dag zal zien en al helemaal niet elke dag zal kunnen aanraken. Ik schrik op uit mijn gedachten als Niall zich naar me omdraait. Hij slaat zijn armen om me heen en houdt me stevig vast. 'You will be okay' zegt hij. 'I know, I just can't accept that you won't be with me for a while' zeg ik. 'Me neither' zegt hij. 'How do you think I will handle the fact that I have to miss your amazing coffee for a while?' grapt hij. Ik lach en laat hem los. We kijken elkaar aan en zeggen even niks. 'We will see each other again' zegt hij. 'We will. But it won't be tomorrow morning' zeg ik. Niall glimlacht, 'no, it won't'. Dan legt hij zijn hand op mijn kin. 'Let's make today a day to remember' zegt hij. Ik glimlach breed. 'What do you wanna do today?' vraag ik. 'The things I love to do with you, watching movies together, go out for dinner...' zegt hij. Ik glimlach breed. 'Do you want to go to the cinema for a movie?' vraag ik. Niall schudt zijn hoofd. 'Let's just stay here' zegt hij. 'Why?' vraag ik verbaast. 'Because in the cinema I can't do this' zegt hij. Dan buigt hij voorover en zet hij zijn lippen op die van mij. 'You can do that in the cinema' lach ik als onze lippen elkaar los laten. 'I can kiss you, yes, but I can't touch you or say nice or dirty things to you' zegt hij met een knipoog. 'Actually, you can't do that here too' lach ik. 'This is my house, I can do whatever I want' lacht hij. 'Other people can't, tho' zegt hij dan serieus. 'No one can say dirty things to you while I'm gone' zegt hij dan. Ik schiet in de lach. 'Nawh, why not? I love it when Jill says dirty things to me' grap ik. Niall schiet in de lach en zet dan zijn lippen weer op die van mij.
Een paar uur later staat Niall met zijn spullen bij de deur. We hebben de hele dag films en series gekeken en heerlijk samen op de bank gelegen. We vonden het allebei heerlijk om nog even bij elkaar in de armen te liggen. Helaas is het nu echt tijd voor Niall om te gaan. Ik loop naar hem toe en kijk hem aan. Ik zie de tranen in zijn ogen staan. Zelf sta ik ook op het punt om in tranen uit te barsten, maar ik probeer me in te houden. 'It's time to go...' zegt Niall. Ik zucht diep en sla mijn armen om hem heen. 'Go make the world happy' zeg ik zacht. Ik hoor Niall kort lachen. 'I will' zegt hij. Als we elkaar weer los laten, kijken we elkaar aan. Niall legt zijn hand op mijn wang en zet zijn lippen teder op de mijne. Ik leg mijn handen in zijn nek en ga met mijn vingers door zijn haren heen. Ik voel dat Niall zijn handen op mijn heupen legt en me dicht tegen zich aan drukt. 'Marcus will stay here with you. He'll be next door if you need anything' zegt hij als onze lippen elkaar los laten. Ik glimlach breed. 'I know, honey. I will be alright' zeg ik. Niall glimlacht. 'I love you' zegt hij. 'I love you too' zeg ik. Ik zet kort mijn lippen op zijn wang. Dan kijken we elkaar weer recht aan. 'Lucy, please promise me you will tell me if something is going on' zegt Niall dan serieus. Ik kijk in zijn ogen en zie de wanhopige blik in zijn ogen. 'You mean like the card?' vraag ik dan. Hij knikt en pakt mijn hand vast. 'Please promise me' zegt hij. Ik slik en kijk naar onze handen. 'What if I get a threat?' vraag ik hem. Ik kijk weer omhoog en kijk hem weer aan. 'Even then, just tell me. I don't want anything to happen like last time' zegt hij. Ik knik. 'I promise' zeg ik dan. Niall glimlacht en zet een zoen op mijn wang. 'Thanks babe' zegt hij. 'You need to promise me too' zeg ik dan. Niall glimlacht kort. 'I promise' zegt hij. Ik glimlach en sla mijn armen weer om me heen. 'And don't hesitate to invite people here. It's your house. If you want to have a sleepover, then do it' zegt Niall dan. 'I will' zeg ik. 'But be sure you can trust the people who you invite' zegt hij dan. Ik laat hem los en kijk hem aan. 'I will' zeg ik. Niall glimlacht breed.
We worden onderbroken door een klopje op de deur. Niall en ik laten elkaar los en Niall loopt naar de deur toe. Hij doet de deur open. 'Hi Andre' zegt hij. Niall loopt weer terug naar mij en Andre komt het huis binnen. 'Hi Niall, Hi Lucy' begroet Andre ons. 'Hi Andre' zeg ik. 'Are you ready to go, Niall?' vraagt Andre dan. Niall knikt, 'I am'. 'Okay, I will bring your stuff to the car' zegt Andre. 'I'll be there in a minute' zegt Niall. Andre knikt en pakt Nialls tassen. Hij loopt weer naar buiten en sluit de deur achter zich. Niall draait zich weer naar me om. 'I guess this is goodbye' zegt hij. 'It's not. It's a "see you later"' zeg ik met een knipoog. Niall grinnikt kort, 'see you later, baby'. 'Have fun, honey' zeg ik als ik Niall voor de zoveelste keer omhels. 'I will. You too' zegt hij. We leunen iets naar achter zodat we elkaar aankijken. We twijfelen geen seconde en zoenen elkaar. Ik geef Niall meteen toestemming en onze tongen dansen zoals ze nog nooit gedaan hebben.
Als we beide terugtrekken, kijken we elkaar aan. 'I'm gonna miss you so bad' zegt Niall dan. Ik voel een brok in mijn keel. 'Me too' zeg ik, maar mijn stem breekt. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen. Ik zie Niall glimlachen als hij de tranen van mijn wangen veegt. 'I'll call you when I get there' zegt hij. Ik knik en probeer met alle zelfbeheersing die ik in me heb om niet volledig in tranen uit te barsten. 'I love you Luce, don't ever forget that' zegt hij. 'I love you too, Nialler. Don't you dare forget that' zeg ik. Niall lacht kort en zet zijn lippen op mijn hoofd. 'I'll go now, before I don't wanna leave at all' zegt hij. Ik lach en doe een stap achteruit. 'Have fun. I'll see you soon' zeg ik. Niall glimlacht. 'I'll see you soon' zegt hij. Hij zet een zoen op mijn hand en laat dan mijn hand los. Hij loopt naar de deur en opent die. Hij draait zich nog een keer naar me om en glimlacht lief. 'I love you' zeg ik. 'I love you more' zegt hij. Ik lach en zwaai naar hem als hij bij de deur wegloopt en naar de lift toe loopt. 'Bye Angel' zeg ik. 'Bye baby' zegt hij. Hij stapt de lift in en drukt op de knop. De deuren gaan langzaam dicht en Niall verdwijnt uit mijn zicht. Ik hoor dat de lift naar beneden gaat. Ik slik een brok in mijn keel weg en loop terug het huis in terwijl ik een traan van mijn wang afveeg. Ik sluit de deur achter me en kijk het huis rond. Ik voel al meteen de leegte in mijn lichaam en in het huis. Ik zucht diep en loop naar de woonkamer. Ik plof op de bank en sluit mijn ogen. Het besef dat dit gevoel de komende tijd zal blijven, maakt me heel verdrietig. Ik zucht nog eens diep, dit wordt een hele zware tijd...
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...