Part Sixteen

65 3 0
                                    

P.o.v. Lucy
Ik loop met Sam het lokaal uit. We hebben zojuist onze eerste echte fotografie-les gehad. We moesten simpel foto's maken van een schaal fruit, maar het ging helemaal om de techniek. Samen met Sam loop ik naar de kantine. 'Don't you dare run into a cute guy again' grapt Sam. Ik lach met haar mee, 'I won't'. Dan kijkt Sam op. 'Wait, speeking of which, is that them?' vraagt ze kijkend naar een tafel in de kantine. Ik kijk wie er aan de tafel zitten en zie inderdaad dat die twee jongens aan die tafel zitten. Voor de rest zit er niemand aan de tafel. 'Let's sit with them' stelt Sam voor. Ik stem in en we lopen samen naar de tafel toe. 'Hi guys' begroet Sam ze. De jongens kijken op. 'Hi girls!' begroet Brad ons. 'Are we allowed to join you?' vraag ik. 'Of course! Take a seat' zegt Simon. Sam en ik gaan zitten en pakken onze lunch uit onze tas. 'What kind of education are you guys following?' vraagt Sam ze dan. 'I'm following the education to be a director' zegt Simon. 'And I am following an education to be an actor' zegt Brad, 'what about you?'. 'We're following an education to be a photographer' zeg ik. 'That's great!' zegt Simon. 'Are you friends or sisters?' vraagt hij dan. Sam en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. 'Friends' lach ik. 'We met at our first day here' zegt Sam. 'Wow, and you're friends already?' vraagt Brad. Sam en ik kijken elkaar weer aan. Het is inderdaad wel heel snel gegaan. 'Yes, we are' zegt Sam dan. Ik glimlach breed en kijk de jongens weer aan. 'What about you?' vraagt Sam ze. 'We're friends for a few years now' zegt Simon. Brad knikt en glimlacht breed. 'How old are you?' vraagt Brad dan. Sam lacht kort. 'Do you want to know everything about us already?' lacht ze. 'Well, I am interested in what kind of girls I have in front of me' zegt Brad met een knipoog. Sam lacht, 'I understand'. 'So? How old are you?' vraagt Simon. 'I'm twenty two' zeg ik. 'I am twenty one' zegt Sam, 'And you?'. 'I am twenty three' zegt Brad. 'I am twenty' zegt Simon. 'I am glad I am not the youngest of the gang' lacht Sam dan. 'So what are we? Are we a gang now?' vraagt Simon lachend. 'I guess we are' lach ik mee. 'I guess so too! But gangs hang out together, right?' vraagt Brad. 'We can hang out too! You still own Lucy a new shirt tho' lacht Sam. We lachen allemaal mee.

Aan het eind van de pauze zeggen we elkaar gedag en gaan we weer onze eigen weg. We hebben uiteindelijk telefoonnummers uitgewisseld en een groepsgesprek aangemaakt met z'n allen. Sam en ik lopen nu weer terug naar het lokaal voor fotografie. We hadden voor de pauze de praktijklessen en hebben nu een theorieles. Ik heb heel veel zin om de theorie en geschiedenis achter het fotograferen te leren. Ik was op de middelbare school al goed in geschiedenis, laat staan de geschiedenis van fotograferen.

Sam en ik lopen het lokaal in en gaan zitten. We pakken beide onze boeken uit onze tas en leggen die op tafel. Ik kijk verbaast op als ik zie dat er een soort papiertje tussen de bladzijdes van mijn boek zit. Ik sla mijn boek open op de bladzijde van het papiertje en ben even verbaast als ik zie dat het geen papiertje is, maar een foto. Ik pak de foto eruit en bekijk hem. Ik herken de foto niet. Het is een foto van Niall en mij samen op de bruiloft. Ik heb daar mijn kleinere jurkje aan en sta dicht tegen Niall aan. We hebben onze armen om elkaar heen en houden elkaar vast. Ik zie dat ik aan het huilen ben. Plots weet ik wanneer deze foto gemaakt is. Deze foto is gemaakt nadat Niall en ik die vreemde kaart vonden! Even ben ik verbaast. Waarom zou iemand daar een foto van maken? En hoe heeft iemand daar een foto van gemaakt? Niall en ik waren daar toch alleen?

Ik schrik op als Sam haar hand op mijn schouder legt. 'Lucy?' vraagt ze. Ik schrik op en stop snel de foto in mijn zak. Ik kijk haar aan en probeer te glimlachen. 'Are you okay?' vraagt ze dan bezorgd. Ik knik, 'Yes I am'. Sam trekt een wenkbrauw op en kijkt me aan. 'You don't seem to... What was that photo?' vraagt ze dan. Ik schrik even, zou ze hem gezien hebben? 'Did you see it?' vraag ik nerveuzer dan mijn bedoeling was. 'No, I'm asking you now' zegt ze. Even ben ik opgelucht. 'It was nothing' zeg ik dan. Sam trekt haar wenkbrauw nog hoger op. 'Nothing? Really? You froze for a few minutes' zegt ze. 'It was just... My husband put that photo in my book. I didn't know he did it' bedenk ik snel. 'That's so cute' zegt ze dan met een brede glimlach. Ik probeer met haar mee te glimlachen. Gelukkig komt dan de docent het lokaal binnen en begint de les.

A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu