Part Sixty-Nine

51 2 0
                                    

P.o.v. Lucy
Het is alweer een maand later. Niall en ik wonen weer samen en zijn enorm gelukkig samen. Mijn huisje aan het meer hebben we gehouden en gebruiken we nu als een soort vakantiehuisje. Niall en ik waren het beide eens om hem niet te verkopen, omdat het zo'n mooi huisje is in een fantastische natuur. Buiten dat is het een geweldige plek om even bij te komen van alle drukte.

Ik zit in de auto naar huis. Na een kleine stop om boodschappen te gaan doen, rij ik eindelijk de straat in. Ik parkeer de auto in de garage en ga met de lift omhoog. Met een brede glimlach op mijn gezicht loop ik naar de juiste deur toe. Vandaag is het Halloween en Niall en ik gaan met een groepje vrienden naar een feestje toe. We hebben ons best gedaan om de beste kostuums te zoeken en ik ben behoorlijk blij met het eindresultaat. We hebben namelijk besloten om als Batman en Catwoman te gaan. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat eruit komt te zien.

Ik open de deur met de sleutel en loop het huis in. 'I'm home!' roep ik. Ik zet de tas met boodschappen in de keuken neer en ga op zoek naar Niall. Ik vind hem uiteindelijk in de slaapkamer, waar hij zit te bellen met iemand. Zodra hij mij ziet krijgt hij een brede glimlach op zijn gezicht. Hij zwaait kort naar me en gebaart dat hij even bezig is. Ik knik en loop naar hem toe. Ik zet in stilte een zoen op zijn voorhoofd en loop de slaapkamer weer uit.

Ik heb net alle boodschappen opgeruimd, als Niall de keuken binnen komt. 'Hey babe' begroet hij me. Ik draai me naar hem om en glimlach breed als ik hem zie stralen. 'Hey Honey! Did you have a nice phonecall?' vraag ik als hij naar me toe komt en me in zijn armen neemt. 'What? Oh no it's not about that. I am just really looking forward to tonight' zegt hij. Hij strijkt mijn haren uit mijn gezicht en zoent mijn lippen kort. 'So, no nice phonecall?' vraag ik. 'No, but don't worry about it. It was just work' zegt hij. Ik glimlach en ga met mijn hand door zijn haren heen. 'Okay' zeg ik. 'Are you looking forward to tonight?' vraagt hij. Ik glimlach en knik. 'I really do' zeg ik. Niall glimlacht weer en zet een zoen op mijn wang. Hij strijkt mijn haren uit mijn nek en verplaatst zijn lippen naar net onder mijn oor. Hij begint daar te zoenen en ik kan het niet laten om te giechelen. 'Is my Catwoman ready for action?' vraagt hij dan. Ik giechel en doe een stap naar achter, waardoor zijn lippen mijn nek loslaten. 'Hands off Batman!' lach ik. Niall lacht mee en doet weer een stap naar mij toe, waarna ik weer een stap naar achter toe. Ik bots met mijn rug tegen de koelkast aan. Niall heeft me dus in een hoekje gedreven. Niall grijnst breed en plaatst zijn handen op mijn heupen. 'I got you' lacht hij. Hij zoent me kort en kijkt me dan weer aan. 'This proofs that Batman always wins' zegt hij. Ik lach en begin hem te kietelen, waardoor hij een paar stappen naar achter doet. Ik lach en ga snel de keuken uit. 'Never in your wildest dreams, Batman!' lach ik.

Na het eten kleden Niall en ik ons om en maken we ons klaar om te gaan. Ik heb mijn kostuum aan en stijl mijn haren voor ik het masker op doe. Ik bekijk het eindresultaat in de spiegel en kan alleen maar glimlachen. Het kostuum bestaat uit een strak, leren pak. Het pak zit strak om mijn lichaam heen, maar gelukkig is het comfortabeler dan het er uit ziet. Ik doe nog wat extra mascara en rode lippenstift op om nog beter op de echte Catwoman te lijken en neem dan een foto van mezelf. Als ik zie hoe laat het is, schrik ik. 'Niall! We need to leave in five!' roep ik. Hij is nog steeds in de badkamer en ik heb geen idee waarom het zo lang bij hem duurt.

Ik schrik op als de deur open vliegt en ik mijn eigen Batman de kamer in zie lopen. Het pak zit een beetje strak om zijn lichaam, maar hij past hem gelukkig wel. Ik schiet in de lach als ik zie dat zijn riem op de grond valt. 'Niall, your belt' lach ik. Niall heeft het niet door en is te afgeleid met het bekijken van mij. Ik zie zijn mond een beetje open zakken en zijn ogen groot worden, waarvan ik moet blozen. 'You... You look...' stamelt hij. Ik voel mijn wangen gloeien en loop naar hem toe. 'Yes, Batman?' vraag ik, zo sexy mogelijk. Niall schraapt zijn keel en doet zijn mond weer dicht. 'You look amazing' zegt hij. Ik glimlach breed en pak zijn riem van de grond. 'Let's put this back on, before your pants hit the ground like your mouth does right now' lach ik. Niall herstelt zich en pakt de riem van me over. Hij doet de riem weer om en bekijkt mij weer. 'I don't wanna go to that party. Let's stay here and have fun together' zegt hij. Ik lach en loop naar het bed om mijn mobiel te pakken. 'I am not even kidding. I don't want to share you with anyone if you look like this' zegt hij dan. Ik draai me weer naar hem om en kan niet stoppen met blozen. 'Let's just go, before we will never leave this place' lach ik.

A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu