Part Twenty-One

51 2 0
                                    

P.o.v. Lucy
Vandaag is het zover! Vandaag ga ik na bijna twee maanden Niall weer zien! Zometeen ga ik met Harry naar het vliegveld, dan vliegen we vanaf Londen naar Berlijn, daar brengen we onze spullen naar een hotel en gaan we wat eten in de stad. Dan gaan we 's avonds naar de concertzaal, daar gaan we eerst Nialls concert bekijken en daarna kan ik hem eindelijk in mijn armen sluiten.

Ik sta in de keuken. Ik heb een klein koffertje klaarstaan als handbagage. Ik check nog een keer of ik alles heb en kijk dan nog een keer op mijn telefoon. Harry kan hier elk moment zijn. Ik schrik op als ik een berichtje van Niall krijg.

My Angel 💖: Hi baby! Have an amazing day at school! I am almost ready to go to Germany 😊

Me: Hey Honey! I am almost ready to go to school! Have fun in Germany! 😘 Do you have any time left to call?

My Angel 💖: Yes I do!

Vrijwel meteen zie ik dat ik gebeld word door Niall. Ik neem met een brede glimlach op. 'Hey Darling! How are you doing?' Vraagt hij meteen. 'Hey Honey! I've been better! How are you?' Vraag ik. 'I am doing great!' Zegt hij. Ik besluit mijn verrassing nog groter te maken dan het al is. 'Nialler, we need to talk about something...' zeg ik. Ik probeer zo serieus mogelijk te blijven. 'Oh, what's up?' Vraagt hij bezorgd. Van de ene kant vind ik het heel lullig dat hij nu zo bezorgd is, maar ik hou in mijn gedachten dat ik hem vanavond weer blij kan maken. 'I'm afraid I can't join you in Holland...' zeg ik. Ik hoor Niall schrikken. 'You're kidding me, right?' Vraagt hij. Ik zucht diep. 'No I'm not kidding. I need to finish a huge project by monday' bedenk ik. 'Can't you just make it here with me?' Vraagt hij. 'No, I'm afraid not. I need to make it with a few classmates' zucht ik. Ik hoor Niall diep zuchten. 'You know we won't see each other for a few months since I left?' Vraagt hij. Ik hoor dat hij probeert zijn tranen in te houden. Ik vind het enorm zielig voor hem, maar ik ben heel blij dat ik vanavond alles goed kan maken. 'I know, babe, it's not my choice! I will talk to my teacher and classmates to see if I can do something' zeg ik. 'Okay, please let me know' zegt hij. 'I will!' Zeg ik. Ik kijk op als de voordeur open gaat en Marcus binnen komt. 'Nialler, I need to go. I will call you again soon, okay?' Vraag ik. 'Okay, bye baby' zegt hij. 'Bye honey, I love you' zeg ik. 'Love you too' zegt hij voordat hij ophangt. Ik stop mijn telefoon weg en kijk Marcus aan. 'Harry is here. Are you ready to go?' Vraagt hij. 'I am! Let's go!' Zeg ik. Ik neem mijn koffer mee en volg Marcus naar buiten. We lopen naar buiten, waar een zwarte auto met geblindeerde ramen al staat te wachten. Zodra we er naartoe lopen, gaat de achter deur open. Harry stapt uit en kijkt me aan. 'Hey Luce! Long time no see!' Zegt hij. Ik moet even twee keer kijken. Harry heeft inmiddels kort haar in plaats van de lange lokken die ik van hem kende. Hij heeft een wit T-shirt aan met een zwarte broek. Iets anders dan de kleurrijke pakken die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen op twitter. 'Hey Harold! You look great!' Zeg ik als ik naar hem toe loop en mijn armen om hem heen sla. 'You look great too!' Zegt hij. We stappen in de auto en rijden meteen naar het vliegveld.

Het is ongeveer drie uur later als we ons hotel binnen lopen. We hebben een heerlijke vlucht gehad van ongeveer anderhalf uur. Harry en ik hebben de hele tijd zitten kletsen over van alles en nog wat. We hadden amper door dat we in een vliegtuig zaten.

Inmiddels is het alweer richting etenstijd. Harry en ik leggen onze spullen in de kamer en kleden ons om. Ik doe mijn driekwart lange lichtblauwe jurkje aan met een zandkleurige legging en zwarte hakken. Ik krul mijn haren een beetje en werk mijn make-up bij. Als we allebei zo ver zijn gaan we de kamer weer uit. 'We need to make sure no one will see us' zegt Harry als we in de auto zitten. 'That's right. That could totally ruin the surprise!' Zeg ik. 'Right, so maybe we can eat somewhere that's not close to the city' stelt Harry voor. 'Good idea!' Zeg ik.

Dus zo gezegd, zo gedaan. Niet veel later zitten Harry en ik te dineren bij een pizzeria buiten de stad. Het is er totaal niet druk, waar we allebei heel blij mee zijn. 'So I heard Jill has a boyfriend now' zegt Harry na een korte stilte. 'She does' zeg ik. 'Have you met him yet?' Vraagt hij. 'Yes I have! He joined for dinner a few weeks ago' zeg ik. 'So, how is he?' Vraagt hij. 'I think he is great! I mean, he makes her happy, obviously' zeg ik. 'Good' zegt Harry. Hij kijkt weg en neemt nog een hap van zijn pizza. 'Are you jealous?' Grap ik. Ik weet dat Harry niet verliefd is op Jill, of iets dergelijks. Harry schiet in de lach. 'No I am not' lacht hij. 'Just checking' lach ik. 'No, don't worry about me. I already found someone who makes my very happy' zegt hij. Ik kijk hem aan en beweeg mijn wenkbrauwen op en neer. 'Tell me about it' zeg ik. Harry schiet weer in de lach. 'I can't, sorry' zegt hij serieus. 'Not even to me?' Vraag ik. Harry denkt even na. 'Only if you won't tell anyone' zegt hij. 'I won't! I promise' zeg ik. 'Okay, well first of all, it's not a girl' zegt hij meteen. Ik kan het niet laten en begin breed te grijnzen. 'What?' Vraagt Harry verbaast. 'Nothing, I just love it that you can be yourself' zeg ik. Harry glimlacht breed. 'Yeah, right! I just can't wait to tell the world' zegt hij. 'Will you?' Vraag ik. 'Yes of course! I just don't know when' zegt hij. 'So, who is it? Do I know him?' Vraag ik. Harry begint te blozen. 'Yes' zegt hij. Ik leun naar achter en mijn mond valt open. 'Oh my gosh!' Roep ik uit. 'Shh!' Sist Harry. Ik sla een hand voor mijn mond en lach kort. 'Is it Louis?' Vraag ik dan zacht. Harry wordt knalrood en knikt. 'That is amazing, Harry' zeg ik blij. Ik zie meteen dat Harry wat teruggetrokken is. Ik leg mijn hand op zijn hand. 'That's beautiful! Congrats' zeg ik. 'Thanks, Luce' zegt hij. 'Is he on tour with you?' Vraag ik dan. Harry glimlacht breed en knikt. 'Not all of it, but as much as he can' zegt hij. Plots voel ik me heel schuldig. 'Oh my... Harry, Lou was allowed to come with us as well' zeg ik. Harry schiet in de lach. 'Don't you worry about that. He had other things to do today' zegt hij. 'Okay, well I am so sorry I didn't ask him' zeg ik. Harry lacht nog harder. 'Don't be! You don't have to ask everyone' lacht hij. Ik lach met hem mee, 'that's right'.

Ongeveer een uurtje later is het eindelijk zover. Marcus, Harry en ik gaan met de auto naar de concerthal. We willen er zeker van zijn dat Niall ons niet ziet, dus komen we pas aan als Niall het podium op gaat. Marcus parkeert de auto op de parkeerplaats naast Nialls tourbus. Harry en ik stappen uit en worden meteen begroet door Andre. 'Hi guys! Great to see you again! Follow me' zegt hij. 'I will stay here. Let me know if you need anything' zegt Marcus. 'I will! Thanks!' Zeg ik als ik met Harry en Andre meeloop naar binnen. We volgen hem naar de vipplaatsen en gaan daar zitten. Ik zie dat Niall al vrolijk op het podium staat. Ik bekijk hem eens goed van top tot teen. Hij heeft een blauw T-shirt aan met een donkerblauwe spijkerbroek. Zijn haar zit zoals altijd perfect. De brede glimlach op zijn gezicht en de gitaar in zijn handen maken het hele plaatje mooi af. Ik word meteen weer helemaal blij en gelukkig als ik hem daar heel vrolijk zijn nummers zie spelen.

Ongeveer een half uurtje later vermoeden Harry en ik dat we al zijn gespot door verschillende fans. We zijn sterk van mening dat Niall het nog niet weet. Nadat hij "Fool's Gold" heeft gezongen, schraapt hij zijn keel voordat hij begint te praten. 'How is everyone doing? Everyone doing okay?' Vraagt hij. Het hele publiek begint te gillen. 'Great!' Lacht Niall. 'I have to tell you we have a special guest here tonight' zegt hij dan. Mijn ogen worden groot en ik kijk Harry verbaast aan. Ook hij is stomverbaasd. 'He already knows?' Vraagt hij zacht. 'Seems like it' zeg ik schouderophalend. Het publiek begint weer te gillen. 'You may not know, but she is very special for me. I don't know where she is, but she knows that I am talking about her. So I want to dedicate this next song to her, because I know it's her favorite. This is Flicker' zegt hij. Er vormt een brede glimlach op mijn gezicht. Harry legt zijn hand op mijn schouder. 'So cute' fluistert hij. 'I know right' zeg ik.

Als het concert af is, verlaat het publiek langzaam de zaal. Andre komt weer naar Harry en mij toe. 'Did you enjoy the show?' Vraagt hij. 'We did, thank you' zeg ik. We staan op en lopen achter Andre aan backstage. Ik merk dat bij elke stap de zenuwen toenemen. Ik begrijp niet waarom, het is Niall maar! Maar naar dit moment kijk ik al uit sinds het moment dat hij het appartement uit liep. Harry loopt naast me en slaat een arm om me heen. Hij zegt niets maar glimlacht simpel naar me. Ik glimlach terug. 'Here he is' zegt Andre dan. Harry en ik lopen er heen en zien inderdaad Niall staan. Hij staat een paar meter van ons af en staat met een vrouw van ongeveer 25 jaar te praten. Hij heeft ons overduidelijk nog niet gezien. Ik zie een glimlach op zijn gezicht verschijnen als hij de vrouw omhelst. Ik zie dat ze wat zeggen, maar ik kan niet verstaan wat. Ze laten elkaar weer los en kijken elkaar aan. Ik verwacht dat Niall bij haar weg stapt en zich naar ons om draait, naar mij, maar dat doet hij niet. Hij doet precies wat ik niet verwachte en wat ik zeker niet wilde zien. De vrouw legt haar hand op Nialls wang en ze leunen naar elkaar toe. Ze sluiten allebei hun ogen en mijn hele wereld lijkt in te storten, als de lippen van de vrouw de lippen van Niall raken... Van mijn Niall...

A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu