Part Fourty

58 3 0
                                    

P.o.v. Lucy
Mijn ogen worden groot. Het publiek begint te juichen en te gillen. James kijkt me weer aan en grijnst breed. Hij wijst naar het gordijn waar ik niet lang geleden achter vandaan ben gekomen. Ik kijk om en zie dat het gordijn open gaat. De breedste glimlach in tijden ontstaat op mijn gezicht als ik zie dat Niall door het gordijn gelopen komt. Hij loopt tussen het publiek door naar ons toe. Ik sta op en loop naar hem toe. Zodra we dicht genoeg bij elkaar staan, slaan we elkaar in de armen. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en hij slaat zijn armen om mijn middel heen. Hij tilt me een beetje op van de grond. 'Hey baby' fluistert hij zacht. Hij zet me weer neer en we laten elkaar los. We kijken elkaar aan. 'What are you doing here?' vraag ik lachend. 'I'm here for you' zegt hij. 'You told me you had a meeting!' zeg ik dan. Niall lacht, 'sorry, I lied'. Ik lach met hem mee. 'Where were you when we called?' vraag ik hem. 'I was in a hotel on the other side of the road' lacht Niall. Ik geef hem lachend een duw. 'You liar' lach ik. We gaan op de bank zitten en Niall legt zijn hand op mijn been. 'Welcome Niall' begroet James hem. 'Thank you' zegt Niall, 'but I am definitely gonna kill you, you bastard!'. Iedereen schiet in de lach. 'I am fearing for my life' zegt James. Niall lacht, 'you should be'. James schraapt zijn keel. 'Lucy, how long haven't you seen each other?' vraagt James mij. Niall en ik kijken elkaar kort aan. 'It's been almost a month' zeg ik dan. 'It is' zegt Niall. We kijken James weer aan. 'So, Lucy, how is it for you that Niall is always on the road?' vraagt James mij. Ik glimlach kort. 'It's bad' zeg ik eerlijk. James lacht, 'is it as bad as everyone thinks?'. 'Well, I don't know how bad everyone thinks it is, but it is really bad. I can't wait to be on the road with him' zeg ik. Niall slaat zijn arm om mijn schouders heen. 'Me too' zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach breed.

Niet veel later is de show alweer bijna af. James heeft met Jeremy en John nog een gesprek gehad en richt zich op de camera. 'Tonight we have a special performance of Niall Horan!' zegt hij. Het publiek begint te juichen. James kijkt Niall aan. 'Are you ready?' vraagt hij. Niall knikt, 'I am!'. 'So, here's the funny thing. When I asked you what song you were going to perform, you said you wanted Lucy to pick a song' zegt James. Ik glimlach breed en kijk Niall verbaast aan. Niall glimlacht ook breed en kijkt me aan. 'I did. I want you to pick the song I'm going to perform' zegt hij tegen mij. Ik bloos er helemaal van. 'You know what I am gonna pick' zeg ik tegen hem. Niall lacht, 'I think I do, but I still want you to pick any song you'd like' zegt hij. 'I'm gonna pick "Flicker"' zeg ik. Niall glimlacht breed. 'I knew it' lacht hij. 'So, ladies and gentleman, Niall Horan singing "Flicker"!' roept James. Niall staat op, zet nog snel een zoen op mijn hoofd en loopt naar het podium toe. Hij pakt daar zijn gitaar en doet die om. James kijkt mij aan en glimlacht breed. Ik kijk hem vragend aan, maar James vormt simpel "so cute" met zijn lippen. Ik lach en focus me weer op Niall.

Niall zingt het nummer zoals altijd geweldig. Het doet me goed om zijn prachtige stem weer live te horen. Natuurlijk kijk ik wel veel filmpjes van zijn concerten die online verschijnen, maar het echt live horen blijft het aller mooist. Na zijn optreden sluit James het programma af. Ik loop het podium op en loop naar Niall toe. Niall zet zijn gitaar weg en omhelst me stevig. 'You were amazing' zeg ik zacht. 'You were amazing too' zegt hij. We laten elkaar weer los. 'But seriously, you have my blessing to kill James' zeg ik. Niall lacht, 'I will'. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me naar zich toe. Ik leun naar hem toe en zet mijn lippen op die van hem. Ik leg mijn handen in zijn nek en hou hem dicht tegen me aan. Ik schrik op als ik allemaal applaus om ons heen hoor. Niall en ik trekken terug en kijken op. Ik lach als ik zie dat het publiek juicht en aan het applaudisseren is. Zelfs James staat te applaudisseren. Niall en ik lachen en buigen naar het publiek. Iedereen stopt met klappen en staat op. Langzamerhand verlaat iedereen de zaal. James loopt naar Niall en mij toe. 'Thanks for the amazing show guys' zegt hij als hij ons om beurten omhelst. 'Thank you for reuniting me and my wife' zegt Niall. James glimlacht breed. 'With pleasure' zegt hij. 'Yeah, thanks for telling the whole world about my history' zucht ik dan. Ik bedoel het deels als een grapje, maar er zit zeker wel een serieuze toon achter. Ik vind het niet heel leuk dat James me dat liet vertellen. James kijkt me bezorgd aan. 'Sorry Luce. I hope you're not that mad at me. It was just something people were asking so much about' geeft James toe. Niall slaat een arm om me heen om me te steunen. 'It's okay. I just didn't see it coming' zeg ik. 'Sorry, can I make it up to you?' vraagt James. 'Yes, Niall can kill you' zeg ik. We schieten allemaal in de lach. 'I was thinking about stuff like a hug' lacht James. 'A hug will do too' zeg ik dan schouder ophalend. Ik loop naar James toe en sla mijn armen om hem heen. 'Sorry' zegt James nogmaals. 'It's fine' zeg ik. We laten elkaar weer los. 'I hope I can still be your famous dad in law' grapt James. Weer schieten we allemaal in de lach. 'Definitely not' lach ik, 'I will ask Simon Cowell now'. Niall lacht hard mee.

'Lucy!' hoor ik opeens iemand schreeuwen. Ik schrik open zie dat Sam naar ons toe komt. Ze slaat haar armen om me heen. 'You were amazing' zegt ze. 'Thanks Sam' bedank ik haar. We laten elkaar weer los. Sam kijkt naar Niall en glimlacht breed. 'Nice to finally meet you. I am Sam' stelt ze zichzelf aan hem voor. Niall lacht en schudt haar de hand. 'Nice to meet you too. I am Niall, but I guess you already figured that out' lacht hij. Sam lacht mee. 'Yes I did' lacht ze. 'It was really nice seeing you again, guys! I need to go now' zegt James. 'See you later' zeg ik. 'See yah, Dad' lacht Niall. James lacht mee en loopt dan weg. 'Let's go backstage' stelt Niall voor. Sam en ik stemmen in en dan lopen we gezamenlijk naar mijn kleedkamer. Sam en Niall laten zich op de bank ploffen terwijl ik mijn normale kleding weer zoek. Zodra ik die gevonden heb, kleed ik me om. Als ik de overtollige make-up van mijn gezicht haal, komt Sam bij me staan. 'Do I need to be worried about that video?' vraagt ze zacht. Ik draai me naar haar om en slik even. 'No' zeg ik. Ik wil haar niet nog bezorgder maken dan dat ze nu al is. 'Are you sure? It all looked so intense' zegt ze. Ik leg mijn hand op haar schouder als ik zie hoe van slag ze is. 'I never told you this, but I was kidnapped. It's all okay now. They've caught the guy and I am doing great now' zeg ik. Sam kijkt me met grote ogen aan. 'You really were kidnapped?' vraagt ze bezorgd. Ik knik. 'I was' zeg ik. Sam loopt naar me toe en slaat haar armen om me heen. 'I am so sorry for you' zegt ze zacht. Ik glimlach. 'It's okay. I'm over it' zeg ik. Sam laat me weer los en kijkt me aan. 'You are so brave, Lucy' zegt ze. 'Well, I am not the one who likes to watch horror movies' zeg ik met een knipoog. Sam lacht, '"A Quite Place" is not really horror'. Ik lach mee, 'it's enough horror for me not to watch it'.

A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu