P.o.v. Lucy
Nadat ik de hele weg naar huis heb zitten huilen, is er niks anders dan woede over in mijn lichaam. Ik blijf voor me zien hoe Niall zijn handen op Janes kont legde en haar zoende. Waarom deed hij dat? Was hij mij alweer vergeten? Of was hij misschien boos op me en wilde hij me terug pakken? De grootste vraag die nu door mijn hoofd speelt is: waarom heeft hij het me niet zelf verteld? Hij kwam gister avond thuis. Waarom vertelde hij me niet gewoon wat er was gebeurt? Of desnoods vanmorgen! Waarom zei hij niks?Ik kom thuis aan en parkeer de auto in de garage. Ik stap uit en loop met Trevor achter me aan naar de lift. We stappen allebei in en gaan met de lift omhoog. Zodra de liftdeuren open gaan, loop ik naar de juiste deur toe. Ik doe de deur met mijn sleutel open en loop naar binnen. Ik doe de deur achter me dicht en loop naar de woonkamer, waar ik Niall aantref. Ik gooi mijn tas op de grond en hij kijkt op. Ik zie de verwarring in zijn ogen staan. 'Hey babe! I thought you had school till three' zegt hij. De woede borrelt in mijn aderen. 'And I thought you would never see Jane again!' zeg ik boos. Niall schrikt en staat op. 'How... How do you know?' stamelt hij. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem boos aan. 'Well, it turned out the whole world knew about it, but me' zeg ik boos. Niall loopt naar me toe en steekt zijn handen naar me uit. 'Babe...' zegt hij. Ik doe een stap achteruit. 'Don't touch me!' zeg ik boos. Niall kijkt me aan. Ik zie dat hij tranen en angst in zijn ogen heeft. 'Why did you see her again? Why did you dance with her and kiss her?' vraag ik hem. Ik kan mezelf niet kalmeren en heb momenteel geen zin om het te proberen. 'I... I don't know' stamelt hij. 'You don't know? You don't know why you kissed her and why you didn't tell me?' vraag ik. Niall zucht diep. 'Let's just sit down' stelt hij voor. Ik schud mijn hoofd. 'I'm good. Just tell me what happened and why you did it' zeg ik. Niall kijkt me aan. 'Two nights ago I went to a club with some friends. It turned out I got drugged and Jane came in. I didn't know what I was doing...' zegt hij. Ik kijk hem aan en trek een wenkbrauw op. 'You got drugged?' vraag ik. Niall knikt. 'Yes. I had no control over my body' zegt hij. Ik adem diep in en uit. 'I don't believe you' zeg ik dan. Niall kijkt me verbaast aan. 'You don't believe that I was drugged? Do you really think I wanted to kiss Jane? Even though you know I hate her?' vraagt hij. Ik kijk hem boos aan. 'Don't talk to me like that! I'm not the one who kissed somebody else!' zeg ik boos. Niall draait van me weg. Ik hoor nog hoe hij zacht 'that's not true' zegt. 'Pardon?' vraag ik boos. Hij draait zich weer naar me om. Hij hoopte waarschijnlijk niet dat ik dat zou horen. 'It's not like you haven't kissed anyone else before' zegt hij zacht. 'You mean Jay? Really?' vraag ik. Niall kijkt weg. 'Well, sorry if that hurt you, but I didn't have a choice!' zeg ik. Niall kijkt me weer aan. 'This is the same thing! I didn't choose to kiss Jane' zegt hij. Ik trek een wenkbrauw op. 'So what I've seen in that video was fake?' vraag ik. 'No...' zegt hij zacht. Ik zucht diep en begin te ijsberen. 'I am so sorry, Luce. I didn't mean to hurt you and I didn't mean to kiss her. I couldn't control myself' zegt hij. Ik zucht diep en kijk hem aan. 'Why didn't you just tell me?' vraag ik hem. Niall kijkt me recht aan, maar zegt even niks. 'I... I wanted to wait for the right moment' zegt hij dan zacht. Ik zucht diep. 'The right moment? And what is the right moment to you? You came home last night and you didn't tell me! We had breakfast together this morning and you didn't tell me! Why?' vraag ik hem. Ik moet me inhouden om niet tegen hem te gaan schreeuwen, ook al vind ik wel dat hij het verdient heeft. 'I didn't think it was the right moment' zegt hij. Ik voel dat mijn woede alleen maar groter worden. 'What is the right moment to you, Niall? Next month? Next year? Or maybe when we are fat and old?' vraag ik hem boos. Niall kijkt me kort aan, maar zegt niks. '"Hey Babe? Do you remember Jane? I danced and kissed with her like eighty years ago!"' Immiteer ik boos. Niall loopt naar me toe. 'Luce, I didn't mean to hurt you like this. I wanted to tell you tonight over dinner' zegt hij. Ik zie de angst in zijn ogen staan en zonder het te willen, zakt mijn woede iets af.
Ik kijk weg en zucht diep. Ik loop bij hem vandaan. 'You know I love you more than anyone! I don't love Jane at all' zegt hij wanhopig. Ik draai me naar hem om en kijk hem aan. 'I don't know anymore' zucht ik. Ik voel dat ik weer tranen in mijn ogen krijg, maar ik wil niet huilen! Ik heb al te veel gehuild hierom! Als ik nu weer ga huilen, ziet Niall hoe zwak ik ben en zal hij me gaan troosten. Ik wil niet dat hij me troost, niet nu. Nu wil ik al mijn woede eruit gooien en hem laten weten hoe ik erover denk. 'You don't know what?' vraagt Niall voorzichtig. Hij loopt naar me toe en komt vlak voor me staan. Ik zucht diep en kijk weg. 'Please tell me what you're thinking' smeekt hij. Ik kijk hem aan en kan zijn wanhopige blik niet weerstaan. 'I just don't know if you are hiding more things from me' zeg ik. Niall doet zijn mond open om iets te zeggen, maar ik steek mijn hand op om aan te geven dat ik nog niet klaar ben. 'You didn't tell me this, who knows what else you're not telling me' zeg ik. Ik adem diep in en uit. 'Baby, I am not hiding anything else. I didn't mean to hide this from you, I was just scared to tell you' zegt hij. Hij pakt mijn hand vast. Ik voel mijn woede volledig wegvallen. Ik heb de neiging om in zijn armen in tranen uit te barsten, maar ik houd me in. Ik denk terug aan wat Sam vertelde over haar ex-vriend. Ik ben doodsbang dat als ik Niall nu weer vergeef, hij niet ophoudt. Ergens weet ik wel dat Niall niet zo is, maar hij heeft het me al twee keer geflikt, wie weet houdt het nooit meer op... 'Baby, I love you. I don't love anyone as much as I love you and I never will. I don't love Jane, I hate her as much as you do!' zegt hij. Ik schraap mijn keel. 'No you don't. If you would hate her as much as I do, you wouldn't kiss her like you did' zeg ik.
Ik schraap al mijn moet bij elkaar en loop bij Niall weg. Ik loop naar de slaapkamer. 'What are you doing?' hoor ik Niall vragen. Ik hoor dat hij achter me aankomt. Ik draai me naar hem om en kijk hem aan. 'I am leaving' zeg ik. Ik verras hem bijna net zo erg als dat ik mezelf verras. 'You... You're leaving me?' stamelt hij. Zijn stem breekt en ik zie de angst in zijn ogen. Ik slik en kijk weg. Als ik hem aan blijf kijken, weet ik zeker dat ik terugkrabbel, maar ik moet nu standvastig blijven. Niall komt naar me toe en pakt mijn beide handen vast. Ik kijk hem aan en zie de tranen over zijn wangen rollen. Ik voel mijn hart in elkaar krimpen. Ik had gehoopt dat mijn zwak voor hem minder groot zou zijn dan dat het werkelijk is. 'Do you really wanna get a divorce?' vraagt hij zacht. 'I need to think about that' zeg ik met een diepe zucht. 'Babe, we've been through this before! You leaving me because of Jane. Please don't do it again' smeekt hij. Ik kijk hem aan. 'I am not staying. I can't pretend like nothing hapened just because all of this happened before!' zeg ik boos. 'What if the same thing happens like last time?' suggesteert hij. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Jay is dead, Niall. Nobody is making me leave this time. Nobody, but you' verbeter ik mezelf. Hij kijkt me met tranen op zijn wangen aan. 'I didn't mean to hurt you... Please don't let her do this to us, again' smeekt hij. Ik kijk hem strak aan. 'She isn't doing this to us. You are' verbeter ik hem. Ik draai mijn rug naar hem toe en pak een koffer uit de kast. 'So this is it? We're breaking up again?' vraagt hij. Ik zucht diep en verbied mezelf om hem aan te kijken. Ik weet wat ik dan zal aantreffen. Hij zal me huilend aankijken en ik zal hem dan vergeven. Dat mag niet, niet deze keer. 'Yes, maybe we are' zeg ik, 'I need time to think'. Niall pakt mijn arm vast en draait me naar hem om. Hij kijkt me aan en veegt een traan van zijn wang af. 'How much time do you need?' vraagt hij. 'I don't know, but I really need a timeout' zeg ik. Niall kijkt me even verward aan. 'A timeout?' vraagt hij verbaast. 'Yes. I need to think what I want and how we're gonna work this out' zeg ik. Niall slikt en knikt. 'Okay' zegt hij, 'I will leave you alone then'. Ik zucht diep en schud mijn hoofd. 'No, I am leaving' zeg ik. Niall kijkt me verbaast aan en schudt zijn hoofd. 'No I will leave' zegt hij. 'You need to go to school and you need the space' voegt hij eraan toe. Hij loopt bij me weg en loopt naar de woonkamer. Ik pak zijn pols vast en hou hem tegen. 'Niall, I am leaving. I'm not gonna kick you out of your house' zeg ik. Niall draait zich naar me om en kijkt me aan. Hij legt zijn hand op mijn wang. 'It's your house too' zegt hij. 'I know, but I need to be away from everything. I will find a new place for me and will stay there' zucht ik. Nialls hand ligt nog altijd op mijn wang, maar ik hoop stiekem dat hij hem daar laat liggen voor zo lang als het nog kan. 'I am so sorry' zegt hij zacht. Hij leunt naar me toe en zoent me. De zoen is vol wanhoop, maar dat maakt het niet minder liefdevol. Ik leg mijn handen tegen Nialls borst en duw hem zacht weg. Onze lippen laten elkaar los en Niall kijkt me aan. 'Please don't make it harder than it already is' smeek ik hem. Niall pakt mijn hand vast en kijkt me aan. 'You don't have to leave' zegt hij dan. Ik schud mijn hoofd. 'No, I have to. I can't stay here and act like nothing happened' zeg ik. Ik zie Niall slikken, maar hij zegt niks. Ik laat hem los en loop bij hem vandaan. 'I'm gonna pack my bags' zeg ik. Niall blijft stilstaan en kijkt me na. Hij zegt de hele tijd niks.
Niet veel later sta ik met ingepakte koffers bij de deur. Ik draai me nog een keer naar Niall om, die met zijn handen in zijn zakken naar me kijkt. 'You know I am really sorry, right?' vraagt hij als hij naar me toe loopt. Ik glimlach kort en knik. 'I know' zeg ik. 'And you know I love you, right?' vraagt hij dan. Ik knik en ga met mijn hand door zijn haren heen. Hij blijft me aankijken, terwijl ik mijn vingers nog een keer door zijn haren laat gaan voordat ik vertrek. 'I love you too, Niall' zeg ik. Ik haal mijn hand weer uit zijn haar en pak mijn koffers. Ik doe de deur open en loop met mijn koffers naar buiten. Ik stap de lift in en draai me om. Niall staat bij de deur van ons huis en kijkt me aan. Ik zie de tranen over zijn wangen rollen. Ik merk dat ik een brok in mijn keel krijg en er tranen worden gevormd in mijn ogen. De deuren gaan dicht en Niall verdwijnt uit mijn zicht.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...