P.o.v. Lucy
Het is eindelijk zo ver! Vandaag krijg ik mijn diploma! Na maanden van hard werk is het me gelukt en mag ik mezelf een gediplomeerde fotograaf noemen!
Ik bekijk mezelf in de spiegel. Mijn haren zijn gekruld en hangen net over mijn schouders. De blauwe jurk die ik aanheb is strapless en zit los om mijn lichaam heen.
Ik loop de slaapkamer uit op de ballerina's die ik speciaal voor vandaag heb gekocht. 'Wow' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Niall in een zwart pak voor me staan. Mijn glimlach wordt breder als ik zie dat hij een blauwe stropdas bij het pak aan heeft, die dezelfde kleur is als mijn jurk. 'Exactly what I wanted to say' merk ik op. Mijn oog valt op zijn schoenen. De schoenen die hij bij dit nette pak heeft uitgekozen zijn zijn nieuwe golfschoenen, sommige dingen veranderen nooit.'You look amazing, Luce' zegt Niall terwijl hij naar me toeloopt met een brede glimlach op zijn gezicht. 'Thanks, so do you. Even with your golfshoes' lach ik. Niall legt zijn handen in mijn nek en lacht mee. 'I know you like them' lacht hij. 'Not really' lach ik. 'Oh yes you do. You just won't admit it' zegt hij met een knipoog. 'Maybe that's it' lach ik. Onze lippen raken teder elkaar en ik voel de vlinders in mijn buik ronddartelen. Nog iets dat nooit verandert. 'I am so proud of you, even after everything that happened, you finished your school. Not just like a normal student with a normal grade, but with an A' zegt Niall trots. Ik glimlach breed, 'I was never normal'. 'I know, that's what I like about you' hij begint het deuntje van het gelijknamige liedje van "5 Seconds Of Summer" te neuriën. Nog iets dat nooit verandert.
Ik schiet in de lach en geef hem een speelse duw tegen zijn schouder. 'Let's get there before we miss the whole show' zeg ik. Ik loop naar de voordeur toe en pak mijn jas van de kapstok. 'I know something even better, let's go to a fun fair and get your diploma by mail' stelt Niall voor. Ik draai me naar hem om en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'What? Just an idea' zegt hij onschuldig. 'Maybe I will leave you at home and go by myself. Even better, I will ask that cute guy James from "Big Time Rush" to join me' lach ik. Nu is Niall de gene die een wenkbrauw optrekt. 'You don't even dare' zegt hij. Ik lach kort, 'yes I would. Maybe Andre even has his number'. 'Ha, like he would give it to you' lacht Niall. 'Of course he would, I am very charming' zeg ik terwijl ik hevig met mijn ogen knipper. Niall schiet nog harder in de lach, 'he wouldn't fall for that! No one will except for me'. Ik zucht, 'guess I am stuck with you then'. Niall lacht, 'guess you are'. Hij zet kort een zoen op mijn hoofd.
'Okay, let's go now' lach ik. 'Jep. They better have great music' zegt hij. 'Shouldn't count on that. I think you just have to get on that stage yourself' lach ik. 'Oh I will' zegt Niall uitdagend. 'You know what? Maybe James will come and play for us' zeg ik zo serieus mogelijk. Niall trekt weer een wenkbrauw op. 'You need to get that guy out of your head. You took my last name for a reason!' Zegt Niall. 'Oh maybe I can take his last name! Lucy Diamond sounds great, doesn't it?' Vraag ik hem plagerig. Niall schiet in de lach. 'You do know his last name is Maslow, right?' Vraagt Niall lachend. 'No, his name is James Diamond! I watched "Big Time Rush" a lot on TV years ago! I am sure I remember it right' zeg ik. 'Baby, that wasn't his real name. None of these names were, only their first names. His real name is James Maslow' lacht Niall. Ik kijk hem verbaast aan. 'It is? That's stupid!' Zeg ik. 'That's showbiz, honey' lacht hij. 'True, because your name isn't really Niall Horan, it's Crazy Stupidness in real life' lach ik. 'Says the one who thought names in TV shows are the same as in real life' lacht hij. Ik zucht, 'touché'.
Niall en ik lopen de grote zaal in. In de zaal staan vele stoelen die gericht zijn naar een groot podium. 'It is so big' zeg ik verbaast. 'That's what she said' lacht Niall naast me. Ik geef hem lachend een tik op zijn schouder en kijk rond. 'If that isn't the Horans!' hoor ik een bekende stem achter me zeggen. Ik draai me om en zie Sam en Brad op ons af lopen. 'Wow you look great Lucy!' Complimenteert Brad mij. 'Thanks Brad! You don't look so bad yourself' zeg ik, kijkend naar het driedelige pak die hij aan heeft. 'Thanks Luce! I'm glad someone likes it!' Zegt hij, kijkend naar Sam. 'What? I only said you have better suits' zegt ze onschuldig. 'Well, I think you look great' lach ik. 'Can you stop? I'm getting jealous' zegt Niall zacht naast me. Ik lach en pak zijn hand vast. 'You look better than every single person on earth' zeg ik. Ik zie zijn wangen langzaam rood worden. Hij komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen. 'That's not true. You are much prettier than I am' zegt hij. Hij zet een zoen in mijn nek en ik kan het niet laten om te giechelen. 'Okay, if you're done flirting with each other like children, maybe this day could be fun' hoor ik. Ik kijk op en zie Simon lachend naar ons toe komen lopen. 'Simon? How did you come in? I thought we could only bring one person' zeg ik verbaast. 'Nice to see you too, Luce! But I know some people here, so I talked myself inside' lacht hij. We lachen en nemen plaats in de zaal. Niet veel later is de zaal helemaal vol en begint de avond.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...