Part Fifty

43 3 1
                                    

P.o.v. Lucy
Het is alweer ruim een week later. De afgelopen tijd gaat het veel beter. Sinds ik een eigen slaapkamer heb en door het huis mag lopen, lijkt het wel of ik helemaal compleet ben. Elke ochtend en elke avond krijg ik drugs van Jay en het lijkt wel of ik me na elke shot beter voel. Omdat ik tot nu toe naar Jay heb geluisterd en heb gedaan wat hij me heeft gevraagd, zoals eten klaarmaken en het schoonmaken van het huis, krijg ik steeds meer drugs van hem en dat is echt het beste ooit. Hoe meer drugs ik krijg, hoe beter ik me voel. Na de laatste shot heb ik enorm veel energie en loop ik zelfs te fluiten.

Hoe raar het ook klinkt, ik voel me goed hier. Ondanks dat Jay vaak meiden mee naar huis neemt, heel vaak, voelt dit als mijn thuis. Min of meer doordat ik allemaal foto's zie van Niall en Jane die samen zijn... Ik kan niet geloven dat Niall nog met haar om gaat! Maar van de andere kant, daar begon het allemaal mee. Het begon allemaal omdat Jane meer wilde van Niall dan Niall haar kon en wilde geven, tenminste dat dacht ik. Maar blijkbaar wilde Niall graag dat ik weg ging zodat hij terug kon naar zijn relatie met Jane! Hij heeft echt mijn hart gebroken... Ik ben een tijdje weg en hij gaat meteen terug naar haar... Naar háár!

Ik schrik op als Jay de keuken in komt. Net zoals bijna elke avond had Jay gister avond weer een meisje mee naar huis genomen. Niet dat ik het heel erg vind, want ik ben niet verliefd op hem en ik ben blij dat hij het met die meiden doet in plaats van met mij.

Jay komt achter me staan en legt zijn handen op mijn heupen. 'Morning Luce' zegt hij. Hij strijkt mijn haren uit mijn nek en strijkt al mijn haren over één schouder naar voren. Hij zet zijn lippen in mijn nek en kust me daar zachtjes. Dit is wat Jay altijd doet. Hij zoent me niet alleen op mijn lippen, maar ook voornamelijk in mijn nek. Daar blijft het gelukkig wel bij.

'Today we're gonna take the next step' zegt Jay zacht. Ik glimlach breed. 'And what's the next step?' vraag ik. 'We're going out' zegt hij. Ik draai me verbaast naar hem om. 'Out? As in: outside?' vraag ik verbaast. Ik ben niet van plan om te vluchten. Ten eerste ben ik heel bang voor wat Jay gaat doen als ik dat wel probeer. Ten tweede is Jay de enige die me drugs geeft. Niall zou me nooit drugs geven. Niet dat hij me terug wilt, want hij ziet er gelukkig uit met Jane...

'Don't you wanna go out and walk around?' vraagt Jay. 'I do, actually' zeg ik, 'just to walk around?'. 'What else do you have in mind?' vraagt Jay nieuwsgierig. 'Well, you want people to think we are together right?' vraag ik hem. Ik grijns breed en Jay trekt een wenkbrauw op. 'Yes, why?' vraagt hij. 'Then let's go have a drink somewhere and let the people see us' zeg ik met een brede grijns. Jay grijnst ook en legt zijn hand op mijn wang. 'I don't understand why people call you dumb' zegt hij. Hij zet zijn lippen zacht op die van mij. Ik kijk hem verward aan. 'They do?' vraag ik verbaast. Jay schiet in de lach. 'Yes, but don't worry about it' zegt hij schouderophalend. Dan kijkt Jay me streng aan. 'But don't call me by my name when we're out' zegt hij. Ik kijk hem verward aan. 'What am I supposed to call you then?' vraag ik. Jay denkt kort na. 'Call me Collin' zegt hij. Ik knik, 'okay. So from now on, you are Collin'. Jay grijnst breed. 'good job, Luce'.

Zo gezegd, zo gedaan. Diezelfde dag nog loop ik met Jay door de stad heen. Ik heb een donkerblauw jurkje aan die tot boven mijn knieën rijkt. Jay wilde per se dat ik dit jurkje aan zou doen en sinds ik niet tegen Jay in ga, heb ik dat ook maar gedaan. Jay heeft zelf een simpele zwarte broek aan met een gekleurd overhemd en het staat hem best goed. Ik zal eerlijk zijn, Jay is niet lelijk. Ik heb hem ook nooit lelijk gevonden, sinds het begin dat ik hem ken. Hij had serieus een model kunnen zijn!

Als ik terug denk aan hoe dit is ontstaan, lach ik zacht. Dat ik serieus de straat op ben gegaan omdat ik boos was op Niall en hem wilde terugpakken door iemand anders te zoenen. Hoe stom was het dat ik uitgerekend Jay tegen kwam en juist hem zoende. Eerlijk is eerlijk. Hij hoefde alleen maar zijn haar te verven en een bril op te zetten en het zorgde ervoor dat ik hem niet herkende en hem zomaar zoende. Oke en zijn neuscorrectie hielp ook mee dat ik hem niet herkende. Dat zorgt er hopelijk ook voor dat Niall hem niet zal herkennen als er straks allemaal foto's van Jay en mij op het internet verschijnen.

A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu