P.o.v. Lucy
Ik zit zoals gewoonlijk op de koude vloer in de kleine, koude kamer. Ik heb Jay nog niet gezien sinds ik wakker ben geworden op het kleine matrasje. Het duurt wel veel te lang. Ik voel mijn lichaam trillen. Ik heb de drugs nodig.Alsof ik werd gehoord, gaat de deur open. Jay komt binnen met een spuit in zijn handen. 'Stand up' beveelt hij. Ik zucht kort en sta op. Ik kan niet ontkennen dat er een golf van warmte door mijn lichaam raast, nu ik weet wat er gaat komen. Jay strijkt met zijn hand over mijn arm omhoog en strijkt dan mijn haren uit mijn nek en zet de naald in mijn nek. 'Remember what I told you?' vraagt hij zacht en uitdagend. Ik probeer de spanning weg te halen door te slikken, maar helaas werkt het niet. 'About you being able to give me the perfect life?' vraag ik met een gebroken stem. Jay zoent me zacht in mijn nek. 'What else?' vraagt hij met zijn lippen nog altijd in mijn nek. 'That you are also able to make my life a living hell' voeg ik eraan toe. Ik voel Jay grijnzen tegen mijn nek aan. 'That's right' zegt hij trots. Hij spuit de drugs in mijn lichaam. Zoals gewoonlijk begint mijn lichaam te trillen van genot. Ik moet uitkijken dat ik niet klaar kom van de drugs alleen.
Jay haalt de naald weer uit mijn lichaam. 'That perfect life is starting today' fluistert hij dan. Mijn ogen schieten open en ik kijk hem vragend aan. 'What do you mean?' vraag ik verward. 'I will let you out of this room. You can go around the house and do stuff, but you can't leave. Understood?' vraagt hij. Ik schraap mijn keel en knik. 'If you try anything, I will make your life a living hell. And it won't help you to run away' voegt hij eraan toe. Ik knik weer. 'Say the words, Luce' beveelt hij. 'Yes Jay' piept mijn stem. Ik hoor Jay zacht grinniken. 'Good job, Luce' zegt hij. Hij loopt weer weg, maar laat dit keer de deur open staan. Ik adem diep in en uit om mezelf te kalmeren en loop dan achter Jay aan. Ik kom uit bij een kleine trap die omhoog leidt. Boven aan de trap is enkel en alleen een deur. Als ik deze deur open, lijkt het wel of ik in een ander gebouw staat. De kamer en het halletje wat ik tot nu toe heb gezien is van bakstenen en is heel kil, terwijl de ruimte waar de deur naar leidt heel huiselijk is. De muren hier zijn wit en er hangen verschillende schilderijen aan de muur. Ik loop verder naar binnen. Door het felle licht sluit ik even mijn ogen om ze te laten wennen. Als ik eenmaal weer kan zien, zie ik dat de ruimte enorm verschilt met wat ik had verwacht. Ik sta midden in een woonkamer. De woonkamer heeft veel verschillende kleuren. Zo is de bank licht grijs en het bijzettafeltje licht bruin en het kleed eronder donker blauw. Verder staat er een grote tv, een openhaard en verschillende kasten. Ik loop door de woonkamer naar een witte deur, met ondoorzichtig glas erin en open de deur. Ik kom terecht in de keuken. Een erg grote en luxe keuken, als je het mij vraagt. De keuken bestaat namelijk uit een groot aanrecht van wel vijf meter lang, een grote koelkast, een fornuis, een grote oven en een kookeiland met barkrukken er omheen. Ik kijk mijn ogen uit, het is een prachtige keuken.
'You like it, don't you?' hoor ik Jay achter me vragen. Ik draai me verbaast om en zie dat hij met een brede grijns op me af komt lopen. 'How did you pay for this?' vraag ik verward. Jay glimlacht breed en strijkt mijn haren uit mijn gezicht. 'See, if you really knew me, you would know that my family is rich, really rich' zegt hij trots. 'And since I am the only kid of the family, my parents like to give me everything I ask for' gaat hij verder. Jay verplaatst zijn lippen naar mijn hals en begint me daar te zoenen. 'I always get everything I want' fluistert hij tegen mijn hals aan. Ik voel de spanning in mijn lichaam stijgen, maar houd mijn mond. 'Pretty cool to be dating a rich guy, isn't it?' zegt hij trots. Hij doet een stap naar achter en grijnst breed. Ik kijk nog een keer rond, maar dan valt mijn oog op een mobieltje die op het aanrecht ligt. Hij is ontgrendeld en ik zie meteen dat Instagram open staat. Er staat een foto open. Een foto die ik liever niet had willen zien...
Ik zet een stap naar de mobiel toe om er zeker van te zijn dat ik het goed zie. En ja hoor... De foto die te zien is op de mobiel is een foto van Niall... en Jane... Op de foto lopen ze samen over straat. Niall heeft zijn arm om Janes schouders heen geslagen en lacht vrolijk naar haar. Ik vermoed dat hij of Jane een grap had gemaakt, waardoor ze lachend op de foto staan.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...