Part Twenty-Six

59 3 0
                                    

P.o.v. Lucy
Niall en ik zitten in Nialls tourbus. We kijken samen een aflevering van "Friends" op zijn laptop. We liggen samen op de bank. Ik lig tegen Niall aan en hij heeft zijn armen om me heen. Dit voelt fantastisch! Zo met Niall liggen en een serie kijken, geweldig! We kijken allebei op als mijn telefoon afgaat. Ik pak hem van de tafel af en zie dat Harry belt. 'I gotta answer this' zeg ik. Ik wil opstaan, maar Niall houdt me vast. 'Why don't you just answer it here?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en ga weer goed liggen. Niall zet de aflevering op pauze en ik neem op. Ik zet mijn telefoon meteen op de luidspreker. 'Hi Harold' zeg ik. 'Hi Luce. You sound a lot better!' zegt Harry blij. 'I feel a lot better too' zeg ik. 'Did you talk to Niall yet?' vraagt hij dan. Ik glimlach even naar Niall. 'Yes I did' zeg ik, 'He came to see me last night'. 'Oh, about that...' zegt Harry schamend, 'I gave him the address of your hotel'. 'Yes, I heard' zeg ik. 'I hope you're not mad. I saw how you were doing last night and I thought you needed him with you. I know you were mad at him, but you needed each other to move on' legt hij uit. Ik glimlach om zijn bezorgdheid. 'It's okay Harry. I am actually glad he came to see me' zeg ik terwijl ik Niall aankijk. Niall glimlacht breed. 'You are?' vraagt Harry verbaast. 'Yes I am. I mean, I drank some alcohol so I couldn't have a proper conversation with him. But we decided to have that conversation the next day, which is today' vertel ik. 'So how did it go? Or do you still have to have that conversation with him?' vraagt hij. Ik glimlach nog breder naar Niall en knik naar hem. 'It went great' zegt hij daarom. 'Niall?' vraagt Harry verbaast. 'Hi Harold' zegt Niall lachend. 'So you're back together again?' vraagt Harry. Ik hoor een greintje blijdschap in zijn stem. 'Yes, we are' zeg ik. Niall zet een zoen op mijn hoofd. 'But that doesn't mean I am not mad at you' zeg ik dan waarschuwend tegen Niall. 'I know, I know babe. It won't happen again' zegt hij. Ik glimlach weer en zet een zoen op zijn wang. 'Great to hear that guys. I was kind of worried you would be in a fight forever' zegt Harry eerlijk. 'So was I' zegt Niall dan serieus. Ik kijk hem aan. 'I could never do that' zeg ik dan eerlijk. Niall glimlacht kort. 'I am kind of glad to hear that' zegt hij. 'Don't try anything, Horan!' waarschuw ik hem weer. Niall schiet in de lach. 'I won't, Horan' zegt hij. Hij zet weer een zoen op mijn hoofd. 'Okay guys, I hear you are gonna be fine. I will keep going now' zegt Harry. 'We will, thanks for everything Harold' zeg ik. 'No problem Luce! I am here for you' zegt hij. 'Yeah, thanks Harold. You're a great brother' zegt Niall. 'Anytime dude. Don't screw up again, because I don't know if I will help you like this again' zegt Harry serieus. 'I won't. Thanks' zegt Niall. We zeggen elkaar gedag en hangen dan weer op. Niall zet de aflevering weer op play en komt tegen me aan liggen. Hij zet zijn lippen op mijn wang. 'I love you' zegt hij zacht. 'I love you too' zeg ik.

Een paar uur later komen we eindelijk aan op de bestemming. We stappen uit de tourbus en rekken ons uit. 'That was such a nice trip' zegt Niall. 'That was because you had some great company this time' zeg ik met een knipoog. Niall lacht en slaat zijn arm om mijn schouders heen. 'I had indeed' zegt hij met een brede glimlach. 'Okay, let's get inside' zegt Andre. We knikken en lopen achter hem aan naar binnen. We volgen hem door allemaal verschillende gangen heen en komen uiteindelijk uit bij Nialls kleedkamer. Daar staat een vrouw van ongeveer 30 jaar op ons te wachten. 'Hi Niall! You're late' zegt ze zodra ze ons ziet. 'I know, I am sorry we had some traffic at the road' zegt Niall. Dan kijkt de vrouw mij aan. 'Hello! I am Jennifer' stelt ze zichzelf voor. We schudden de hand. 'Nice to meet you. I am Lucy' zeg ik. 'I figured' lacht Jennifer. 'Niall, get dressed please honey. You need to be at the meet and greet soon' zegt ze. 'I will' zegt Niall. Hij zet een zoen op mijn wang en loopt naar het rek met kleding toe. Hij pakt daar het setje dat vermoedelijk Jennifer voor hem heeft klaar gehangen en loopt een kleedhokje in. Ik kijk de kleedkamer rond. De kleedkamer is erg groot en ruim. Er staan simpel wat banken in, een koelkast, een soort make-up tafel en een tafel met stoelen in. 'Is this your first time being backstage with him?' vraagt Jennifer mij. Ik draai me naar haar om en kijk haar glimlachend aan. 'Yes it is' zeg ik. 'It must be very chaotic for you, but that's just because he is a bit late today. Normally we have a lot more time, but the meet and greets start in a few minutes' legt Jennifer uit. Ik knik begrijpend. 'So what is your job excactly?' vraag ik haar. 'My job is to make sure Niall looks good' legt ze uit. Ik knik weer begrijpend. 'That should be very hard' grap ik. Op dat moment komt Niall de paskamer uit. 'You know I can hear everything you say, right?' lacht hij. Ik lach en kijk hem aan. 'Oops' lach ik.

Een paar uur later is het tijd dat Niall het podium op moet. Julia Micheals heeft de zaal al voor hem opgewarmd en zit momenteel bij ons backstage. Ik heb haar en de bands van haar en van Niall al na de meet en greets ontmoet. Niall komt met zijn gitaar om zijn middel naar ons toe gelopen. 'I need to go on stage' zegt hij. Ik sta op van de bank en loop naar hem toe. 'Have fun, Honey' zeg ik als ik mijn lippen op de zijne zet. 'That's not a problem, but thanks' lacht hij als hij zijn lippen weer van de mijne af haalt. Ik glimlach breed en kijk hem aan. 'Good luck, you can do this' zeg ik. 'I know I can' zegt hij met een knipoog. 'Get on stage Horan!' roept Julia lachend. Niall lacht en knikt. 'See yah!' zegt hij. Als hij van me af draait sla ik op zijn kont en ren dan terug naar de bank waar ik op zat. Niall draait zich weer naar ons om. 'Did you just touch my but?' vraagt hij. Ik schiet in de lach en knik. 'Now take that but on stage' zeg ik als ik mijn tong uitsteek. Niall schiet in de lach en knikt. Hij loopt het podium op en hij wordt ontvangen met hard gegil.

Na een paar nummers schraapt Niall zijn keel als hij voor de microfoon staat. 'You guys are crazy tonight' zegt hij. Weer begint iedereen te gillen. Niall krijgt een hele brede glimlach op zijn gezicht. 'Thank you so much for having me' zegt hij als het publiek weer stil is, 'the next song is really special for me. I wrote it for someone special'. Weer begint het publiek te gillen. Even ben ik verbaast als ik het publiek mijn naam hoor roepen. 'LUCY! LUCY! LUCY!' roepen ze allemaal. Ik schiet in de lach en sta op. Ik loop naar de plek vanwaar Niall het podium op gaat. Ik zie dat Niall daar staat te lachen. Zijn drummer heeft mij inmiddels gespot en seint naar Niall. Niall kijkt om en ziet mij staan. Hij stopt met lachen en er vormt zich een hele brede glimlach op zijn gezicht. Hij rent meteen naar me toe. 'What are you doing? Get back there!' zeg ik verward. Niall pakt mijn pols vast. 'Come with me' zegt hij. Mijn ogen worden groot. 'No!' zeg ik meteen. 'Come on! For me?' vraagt hij. Hij trekt een pruillipje en kijkt me heel zielig aan. Ik zucht diep. 'Why am I married to you?' vraag ik met een diepe zucht. Niall schiet in de lach en pakt mijn hand vast. Hij zet snel een zoen op mijn wang en sleurt me dan mee het podium op. Weer begint het hele publiek hard te gillen. Ik kijk de zaal rond. Het is een grote zaal met twee lagen. De eerste laag is op de grond en de tweede laag is een ring wat hoger van de grond. Ik had verwacht dat iedereen me zou aangapen, maar gelukkig staan de lampen zo dat ik amper de gezichten kan zien. Niall sleurt me mee naar het midden van het podium, waar zijn microfoon op een standaard staat. 'Ladies and Gentelman, my lovely wife Lucy' stelt Niall me voor, alsof niemand me kent. Ik glimlach en zwaai naar het publiek. Niall laat mijn hand los en slaat een arm om me heen. 'So as you may know, Lucy is really special for me. That's why I wrote a beautiful song for her' zegt Niall dan. Ik kijk hem aan en begin te blozen. Niall glimlacht breed en ik zie zijn ogen stralen. 'I think the song can really tell how much I love you' zegt hij dan tegen mij. Ik glimlach nog breder en hoor van verschillende kanten een "awh" komen. 'Because, I love you very very much' zegt hij dan. Ik glimlach breed en zet mijn lippen kort op zijn wang. 'I love you too' zeg ik, maar alleen Niall kan me verstaan omdat ik geen microfoon heb. Niall slaat zijn armen om me heen en houdt me dicht tegen zich aan. Als we elkaar weer loslaten, buigen we naar voren en raken onze lippen elkaar. Weer hoor ik van verschillende kanten een "awh" komen. Als onze lippen elkaar weer loslaten, draai ik me weer om naar het publiek. 'Give it up for Lucy!' roept Niall dan door de microfoon. Weer begint het hele publiek hard te gillen. Ik draai me om naar Niall en zet kort mijn lippen op zijn wang. 'Thanks' zeg ik tegen hem. Ik zwaai nog een keer naar het publiek en loop dan het podium weer af. Lachend plof ik weer op de bank naast Julia. 'That was crazy, huh?' vraagt ze lachend. 'It was indeed! I've never been on stage before' lach ik. 'Then this must be really weird for you' zegt ze. 'It is' zeg ik. 'Niall loved it very much' zegt ze dan serieus tegen mij. Ik glimlach breed. 'I hope he did' zeg ik. 'Yes he did! He was smiling and blushing the entire time! His two true loves at once' zegt ze. Ik lach. 'Performing is really his true love indeed' lach ik.

A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu