P.o.v. Lucy
Ik loop de school in en loop meteen door naar de kantine. Al snel zie ik Sam, Simon en Brad daar aan een tafel zitten. Ik loop naar ze toe en kom bij ze zitten. 'Hey Luce' begroeten ze me. 'Hey guys' zeg ik. Sam zit tegenover me en schuift naar me toe. 'So? How was your time with Niall?' Vraagt ze. Ik voel dat ik meteen begin te blozen. 'Oeh! Tell us!' Joelt Simon meteen. 'We kissed' zeg ik zacht. 'Oh my god!' Roept Sam uit. Ik voel dat ik meteen knalrood word. 'So you're back together?' Vraagt Brad. Ik schud mijn hoofd. 'I told him I need more time' zeg ik. 'What?!' Roept Simon uit. 'Shh! Not the entire world needs to know!' Sis ik meteen. Simon schuift wat dichter naar me toe. 'So what are you gonna do now?' Vraagt hij wat zachter. Ik haal mijn schouders op en zucht diep. 'What is holding you back?' Vraagt Sam. Ik kijk haar aan. 'I think I am just scared he will do it again. Somehow I know he won't, but I am still scared' zeg ik eerlijk. 'Do you really want to lose the beautiful relationship you two have because you're scared?' Vraagt Simon. Ik zucht diep. Hij heeft gelijk. Ik wil Niall niet verliezen alleen maar omdat ik bang ben. Ik kijk Sam aan. 'What would you do?' Vraag ik haar. 'Go back with him' zegt Sam meteen. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'But you told me yourself that you wouldn't give a boy a third chance after something like this' breng ik haar in herinnering. Sam zucht. 'I know I said that. But that's different with Niall. Niall is a sweet guy. Yes, he screwed up, more than once, but he wouldn't hurt you again' zegt ze. Ik kijk haar aan. 'Are you sure?' Vraag ik angstig. 'Yes! C'mon girl! You can't live without him!' Zegt ze. Ik kijk Brad en Simon aan. 'What do you think?' Vraag ik ze. 'Get back with him' zegt Simon. 'I agree. You deserve some happiness' zegt Brad. Ik glimlach breed. 'Thanks' zeg ik. 'So? Are you gonna talk to him?' Vraagt Sam. Ik kijk haar aan en glimlach breed. 'Yes' zeg ik. Simon, Brad en Sam beginnen te klappen. 'You go girl' lacht Simon. Ik lach mee en pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik begin te typen.Me: Hey Niall, can I come over to talk to you after school?
Het is bijna eng hoe snel hij reageert.
My Angel 💖: Of course! Let me know when you're here
Ik stop mijn mobiel weer weg en kijk Sam aan. 'I'm gonna talk to him after school' zeg ik. Sam glimlacht breed. 'Great job' zegt ze. 'You immediately look happier' merkt Simon op. 'She does' lacht Brad.
Na schooltijd loop ik het gebouw uit de parkeerplaats op. Ik loop naar mijn auto toe en stap in. Ik stuur Niall dat ik eraan kom en start de auto. Ik ben enorm zenuwachtig, maar ik weet dat het wel goed gaat komen. Ik denk nog even goed na over wat ik precies ga zeggen, maar voordat ik er erg in heb, rij ik al de parkeerplaats bij het appartementencomplex op. Ik ga met de lift omhoog en sta stil voor de deur. Ik adem even diep in en uit en klop dan op de deur. Niet lang daarna gaat de deur met een zwaai open en Niall staat voor mijn neus. Hij bekijkt me kort en glimlacht breed als hij me aankijkt. 'Hey, come in' zegt hij. Hij doet een stap opzij om plaats te maken voor mij en ik loop langs hem naar binnen. Ik kijk rond en voel me al meteen weer helemaal thuis. Ik loop met Niall naar de woonkamer en neem daar plaats op de bank. 'Do you want a drink?' Vraagt Niall als ik ga zitten. 'Just some water, please' zeg ik. Niall glimlacht en knikt. Hij loopt de woonkamer uit en komt niet veel later terug met een glas water. Hij komt naast me op de bank zitten en zet het glas voor me op tafel. 'Thanks' zeg ik. We kijken elkaar kort aan en kijken dan weg. Het is even ongemakkelijk stil. We weten allebei niet hoe we moeten beginnen. Ik schraap mijn keel en kijk hem aan. 'I've made my decision' zeg ik. Niall kijkt me hoopvol aan. 'Before you say anything...' begint Niall, 'I want you to know that I felt terrible about this. Maybe even worse than you did'. 'Well...' begin ik, maar Niall onderbreekt me. 'Let me finish please' zegt hij. Ik knik en laat hem uitpraten. 'The fact that you moved out with me and the fact that you didn't want to see me, that really hurt. I know I deserved it, but I felt terrible. I hope you don't think I didn't care or something, because I did. I never felt this bad without you' zegt hij. 'Even when I was kidnapped?' Vraag ik. Niall pakt mijn hand vast en knikt. 'Even then. Because this time it was really my fault. I was the reason why you didn't want to come home. I hurt you... That is the worst feeling in the entire world' zegt hij.
Ik kijk hem aan en glimlach naar hem. 'Is it now my turn to talk?' Vraag ik. Niall knikt. 'First of all, I never thought you didn't care. I know you aren't like that' zeg ik. Ik kijk hem aan. 'I'm not gonna lie, it kind of does feel better now I know how you felt' zeg ik. Ik zie een klein glimlachje op zijn gezicht ontstaan. 'I'm glad I can make you feel better by telling how terrible I felt' lacht hij. Ik lach mee en blijf hem aankijken. 'I love you so much and I really care about you' zegt Niall serieus als we zijn uitgelachen. Ik glimlach en pak zijn beide handen vast. 'I know Niall, that's why I want to move back in with you' zeg ik. De grootste glimlach die ik ooit heb gezien, verschijnt op zijn gezicht. 'You do?' Vraagt hij met grote ogen. Ik glimlach breed en knik. 'If you're okay with it, of course' zeg ik. Niall springt op. 'Of course I am okay with it!' Roept hij enthousiast uit. Hij tilt me op van de bank en houdt me stevig vast. Ik sla mijn benen om zijn heupen heen en klem mezelf aan hem vast. Mijn armen sla ik om zijn nek heen en ik hou hem stevig vast. Niall draait met mij een rondje. 'I love you so so much' zegt hij. Ik ga weer staan en we laten elkaar los. 'But before we move anything, I need you to know I can't have this fight again. This really is your last chance, Horan' zeg ik serieus. Niall kijkt me serieus aan en knikt. 'I won't let you down' zegt hij. We kijken elkaar aan. Nialls ogen stralen en stralen geluk uit. Ik glimlach breed en doe een stap naar voren. Ik leg mijn hand op zijn wang en leun naar hem toe. Mijn lippen raken de zijne en het vuurwerk ontploft weer in mijn buik. Niall legt zijn handen op mijn heupen en houdt me tegen hem aan. Zijn lippen laten de mijne los en voor een moment kijken we elkaar aan. 'I missed you so much' zegt hij. Ik glimlach en zet een zoen op zijn neus. Niall glimlacht breed. 'I love you, Lucy Horan' zegt hij als onze lippen elkaar weer loslaten. 'I love you too, Niall Horan' zeg ik, 'I never stopped loving you and I never will'. Niall bloost en trekt me in een knuffel. 'I like the sound of that' zegt hij. Ik lach kort, 'I will repeat it as many times as you want' zeg ik. Niall lacht en laat me los. 'You will regret that' lacht hij. Ik lach met hem mee. 'Probably' lach ik.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...