P.o.v. Lucy
Het is vrijdag middag. Sam, Brad, Simon en ik lopen gezamenlijk de school uit. Brad heeft zijn arm om Sam heen en houdt haar dichtbij zich. Brad en Sam zijn in de afgelopen drie weken al een paar keer op date geweest samen en ze zijn nu officieel een relatie begonnen. Ik ben heel blij voor ze, net als Simon. 'So what are your plans for this weekend, Luce?' vraagt Simon mij. 'Not much actually. I hope to have a chance to Face Time with Niall and I need to do some grocery shopping' zeg ik. 'Boring!' roept Brad waarna hij in de lach schiet. 'It actually is' lach ik mee. 'Why don't we go to watch a movie' stelt Sam voor. 'Yeah cool!' roept Simon meteen. Sam lacht kort. 'I actually meant Brad and me, but you can come too' lacht ze. 'Let's go together' stelt Brad dan voor. 'Okay cool!' zeg ik. 'At who's house?' vraagt Simon. 'Maybe we can go to the theaters' stel ik voor. 'Let's do that' stemt Sam in. 'I'm in' zegt Brad. 'Me too' zegt Simon.Zo gezegd, zo gedaan. Diezelfde avond nog zitten we met z'n vieren in de bioscoop. We hebben voor de comedy "Tag" gekozen. Lachend komen we de zaal uit. Brad slaat zijn arm weer om Sam heen, wat hij bijna altijd doet tijdens het lopen. Simon loopt naast me en lacht als hij het ziet. Hij komt naast mij lopen en slaat een arm om mij heen. 'Oh Lucy I love you so much! Kiss me every minute of every day' imiteert Simon Brad. We schieten allemaal in de lach. 'That's not what I say to her' verdedigd Brad zichzelf. 'Well...' grapt Sam. Brad kijkt haar met grote ogen aan. 'Babe I thought you were on my side!' zegt hij quasi verbaast. 'No never! I am always on Simons side!' zegt Sam. Ze loopt bij Brad vandaan en gaat aan de andere kant van Simon lopen. Ze slaat een arm om hem heen. Ik doe hetzelfde bij Simon. Simon slaat ook een arm om Sam heen en kijkt Brad aan. 'Who's the king of the ladies now?' lacht hij. 'And you're not even into them' lacht Brad. 'Eventho I am not into girls, I am the king of the ladies' lacht Simon. Sam en ik kijken hem verbaast aan. 'You're not into girls?' vraagt ze verbaast. Simon kijkt haar aan. 'No I am not. Didn't I tell you?' vraagt hij dan verbaast. 'No you didn't' zeg ik. 'Oh, sorry. Yes, I am not into girls. I am into boys' zegt hij serieus. 'That's so great' zegt Sam. We kijken haar allemaal verbaast aan. 'Why is that great?' vraagt Brad lachend. 'Well, I think it's great that he can be what he wants to be' zegt ze. 'That's true' zeg ik. 'I am really happy' zegt Simon. 'Do you have a boyfriend?' vraagt Sam hem dan. 'No I do not' zegt hij. 'No worries, Simon! We will help you find one!' zegt Sam. Simon schiet meteen in de lach. 'Don't you dare post something about me looking for a guy' lacht hij. We lachen allemaal mee. 'No, I will only make an account for you at a gay dating site' lacht Sam. 'Don't you dare!' waarschuwt Simon haar lachend.
De volgende ochtend ben ik alweer vroeg wakker. Ik heb de hele nacht beroerd geslapen. Ik ben erg misselijk en heb daardoor wakker gelegen. Ik ben bang dat de popcorn iets te veel voor me was gister. Ik pak mijn telefoon en ga op de bank liggen. Ik zie dat ik een berichtje van Niall heb gehad.
My Angel 💖: Hey baby! I don't have to be worried, right? 😊
Ik zie dat hij er een foto bij heeft gestuurd. Ik open de foto en zie dat het een foto is van Brad, Simon, Sam en mij. Op de foto lopen we over straat. Brad heeft zijn arm om Sam heen en Simon heeft zijn arm om mij heen. We lachen allemaal. Ik zucht diep. Niall denkt nu waarschijnlijk dat Simon me leuk vind of zo iets.
Me: Hey babe, no you don't have to be worried. Simon is just a friend 😊
Meteen krijg ik een berichtje van hem terug.
My Angel 💖: I thought so too, but there is a video too where he says he loves you... I trust you, but I am just worried
Me: Don't worry. He was joking
My Angel 💖: I thought so, just checking! 😊 Why are you even up now? Isn't it early in the morning for you?
Me: Yes it is indeed. It's 5 AM
My Angel 💖: Are you okay?
Me: Yes I am. We went to the movies last night and I think the popcorn was a little too much
My Angel 💖: Poor you 😣
Me: I'll be okay. How are you?
My Angel 💖: I am doing great! Just had a nice meet and greet! Ready for the show 😊
Me: Nice to hear that! Have fun darling!
My Angel 💖: Thank you babe! All my thoughts are with you ❤️
Me: No worries. I am doing fine 😘
My Angel 💖: Maybe we can call after my show!
Me: Yes we can! Let me know when you're ready! 😊
My Angel 💖: I will! ❤️ Love you
Me: Love you too ❤️
Ik leg mijn mobiel weer weg. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik pak een banaan van de fruitschaal. Ik haal de schil eraf en begin hem op te eten, maar ik heb de banaan nog niet op of ik merk dat ik moet overgeven. Ik ren zo snel als ik kan naar de badkamer toe. Ik hurk bij de wc neer en laat al het eten uit mijn lichaam gaan. Als niet veel later mijn maag leeg is, zucht ik diep. Ik trek door en ga rechtop zitten. 'Luce?' hoor ik achter me. Ik kijk om en zie Jill staan. Jill is half bij me ingetrokken. Ze woont al een paar weken bij me in huis en heeft de logeerkamer geclaimd als haar kamer. 'Gaat het?' vraagt ze bezorgd. Ik zucht diep en kijk haar aan. 'Nee' zeg ik eerlijk. Jill komt naar me toe en helpt me overeind. 'Hoe voel je je?' vraagt ze. 'Beroerd... Ik heb bijna niet geslapen en heb zojuist alles wat in mijn maag zat eruit gegooid' zeg ik. Jill glimlacht medelijdend naar me. 'Ga anders even douchen' zegt ze, 'ik maak wel wat lekkers voor je'. 'Ik weet niet of ik dat binnen houd' zeg ik eerlijk. 'Geloof me, dit werkt. Mijn moeder maakte het altijd als ik ziek was' zegt ze. Ik glimlach dankbaar naar haar. 'Dankje' zeg ik. Jill glimlacht. 'Ga jij maar douchen' zegt ze. Ze loopt de badkamer weer uit en laat me alleen.
Nog geen half uur later zit ik met Jill in de woonkamer. Ik zit onderuit op de bank met een kop soep op mijn schoot. Jill heeft verse kippensoep voor me gemaakt. Ze had gelijk, ik voel me al een stuk beter en ik heb niet het gevoel dat ik weer moet overgeven. Jill zit op een stoel en heeft een broodje voor zichzelf klaar gemaakt. Gezamenlijk kijken we een aflevering van "Friends". 'Hoe is het met Mason?' vraag ik Jill als de aflevering af is. 'Goed! Hij is al opzoek naar een huisje voor ons samen' zegt ze. Ik kijk haar verbaast aan. 'Willen jullie nu al samenwonen?' vraag ik verbaast. Jill lacht om mijn reactie. 'Nee, rustig aan. Hij woont momenteel nog bij zijn ouders, maar hij wilt het huis uit. Hij wilt per se een huisje uitzoeken die ik ook zie zitten zodat ik bij hem in kan trekken als we daar beide klaar voor zijn' legt ze uit. Ik zucht opgelucht. 'Ik was al bang dat jullie al wilden samenwonen' zeg ik eerlijk. Jill lacht, 'nee, zo snel gaan we ook weer niet'. Ik lach met haar mee, 'gelukkig maar'.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...