P.o.v. Lucy
'We're going live!' wordt er geroepen. Ik adem diep in en uit. Het is tijd. Tijd voor mijn aller eerste interview. Ik ben enorm zenuwachtig, maar ik kan dit. Ik heb geen geheimen voor de wereld, op het feit na dat ik zwanger ben, maar dat kan James niet weten, hoop ik. De spanning keert terug in mijn lichaam. Wat als James het wel weet? Wat als hij er naar gaat vragen? Moet ik dan bekennen? Of moet ik dan gaan liegen op tv? Dat heb ik niet met Niall besproken! Ik adem diep in en uit.'Hey, you're Lucy, right?' hoor ik achter me. Ik draai me verbaast om en zie John Krasinski staan. 'Hey, yes I am' zeg ik. 'Hi, I am John' zegt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt. Ik schud zijn hand. 'Nice to meet you' zeg ik. 'Same here. I heard this is gonna be your first interview, is that true?' vraagt hij. Ik knik, 'it is'. John lacht. 'That's crazy. I can't even remember how many interviews I did in my life' lacht hij. Ik lach mee. 'But I am not an actor or singer or something' zeg ik. 'Oh that's right! You became famous because you married Niall Horan, right?' vraagt hij. Ik knik, 'that's right'. 'Crazy how things can go!' lacht hij. 'Tell me something new' lach ik.
'One minute guys' zegt een vrouw die vlakbij mij en John staat. Het is diezelfde vrouw die bij de ingang stond. 'Jeremy is up first' voegt ze er dan aan toe. Ik kijk om en zie dan Jeremy Clarkson aan komen lopen. Hij glimlacht en komt bij mij en John staan. 'Hi, Jeremy Clarkson, nice to meet you' zegt hij. 'Hey, Lucy Horan, nice to meet you too' zeg ik als we elkaar de hand schudden. James en John stellen zich ook aan elkaar voor en dan gaan we op de goede volgorde staan. Eerst wordt Jeremy aangekondigd waarna hij op gaat, dan John en dan ben ik aan de beurt. Ik sta achter een paars gordijn. Ik kan door het gordijn al stemmen van het publiek en van James horen. Ik kijk nog even snel in de spiegel die vlakbij staat. Ik heb een donker paarse lange jurk aan. De jurk zit losjes om mijn lichaam heen en komt helemaal tot op de grond. Ongeveer dertig centimeter boven de grond is de jurk aan de zijkant open, zodat mijn benen genoeg ruimte hebben om te bewegen. Onder de jurk heb ik zwarte hakken aan van ongeveer acht centimeter. Verder is mijn haar gekruld en ben ik opgemaakt. Ik heb Nialls kettinkje om en natuurlijk mijn trouwring. 'Last but not least we have a special guest. She has never done something like this before, so I am really happy to have her here with us tonight' hoor ik James Corden zeggen. 'Ladies and gentleman, the beautiful and amazing, Lucy Horan!' roept hij dan. Het gordijn voor me gaat open en de felle lampen schijnen in mijn gezicht. Ik glimlach breed en kijk kort de zaal rond. Er zitten ongeveer honderd mensen in de zaal. Ik loop tussen de mensen door naar een verhoging waar een bureau en een bank staat. Jeremy en John zitten al op de bank. James staat naast de bank en kijkt me met een brede glimlach aan. Ik loop naar hem toe terwijl ik onderweg mensen een high five geef. Zodra ik bij James aankom, slaat hij zijn armen om me heen. 'You look wonderfull' zegt hij tegen me. Ik glimlach nog breder dan ik al deed. 'Thank you James' zeg ik. We laten elkaar weer los en ik ga naast John op de bank zitten. James neemt plaats in zijn bureaustoel en schuift die naar de bank toe.
James begint een gesprek met Jeremy over een nieuwe serie die hij gaat presenteren, dan heeft hij het met John over de nieuwe film waar John in gaat spelen en dan komt James bij mij. 'First of all you look amazing tonight' complimenteert hij me. Ik glimlach breed. 'Thank you James. You don't look so bad yourself' zeg ik. 'Well, thanks Lucy' zegt hij. Hij heeft zelf een simpel donkerblauw pak aan met een donkerblauwe stropdas. 'And I want to thank you for being here with us' gaat James verder. 'Thanks for inviting me' zeg ik. 'Do you get much invites for shows?' vraagt hij. 'Well, not that much, because I always say "no"' zeg ik. 'So why did you say "yes" to me then?' vraagt James. Ik lach kort, 'well, you didn't give me much of a choice. You stalked me on my own wedding'. Het publiek lacht mee. 'He did that to you too?' grapt John. James lacht mee, 'if that's the only way to get you in my show, then I will do it'. We lachen allemaal mee. 'No seriously, I had to do my first show sometime, so I thought, why not with James' zeg ik. James glimlacht breed. 'I feel honerd' zegt hij. 'And you still owe me some money' grap ik. Het publiek lacht mee.
James schraapt zijn keel. 'I want to talk to you about something serious' zegt hij. 'Can you do that?' vraagt Raggie vanachter zijn gitaar. James kijkt boos naar hem om. 'Yes, I can' zegt James. Raggie lacht, 'I can't wait to see it sometime'. Het publiek en James lachen mee. 'No, serious now! Because we're in serious buisness here' zegt James dan. Hij kijkt me weer serieus aan. 'Niall would probably kill me, but I feel like I have to ask' zegt hij. Ik schraap mijn keel en kijk hem afwachtend aan. 'Quite a while ago Niall posted a video about you. I will show you the video in a second, but I saw you never told anyone what was really going on' zegt James. Ik voel dat er een blok word gevormd in mijn keel. Ik heb geen idee waar James het over heeft. 'Here's the video' zegt hij dan. We draaien ons allemaal om naar een tv scherm. Ik zie daar dat de video van Niall wordt afgespeeld. Het is een video die Niall van zichzelf heeft gemaakt. Zijn hoofd vult zo goed als het hele beeld. Ik zie dat zijn ogen rood zijn en dat er tranen over zijn wangen rollen. Mijn mond wordt droog. Ik weet precies welke video dit is. Dit is de video die Niall plaatste om de hele wereld te smeken mee te zoeken toen Ryan mij had ontvoerd. Waarom moet James me dit laten zien? Ik heb deze video expres vermeden omdat ik wist dat ik zou gaan huilen als ik het zou zien! Had ik hem nou maar wel eerst gekeken, dan had ik misschien niet gehuild op tv.
'To everyone who sees this. It doesn't matter if you are a fan or if you have never seen my face before' begint Niall. 'I need your help. As you may or may not know, Lucy is missing. The police are looking everywhere for her, but we still have no clue where she is. I am asking, no I am bagging you to help us looking. Maybe it doesn't look like it, but it is possible that she is close to you. Please keep your eyes open' smeekt hij. Hij kijkt even omlaag en ik zie de tranen over zijn wangen stromen. Dan kijkt hij weer recht in de camera. 'Please help me find my dearest love. We don't know if she's okay or if she's even alive. Please help us' smeekt hij. 'I love you all' sluit hij de video af.
Als de video af is, rollen de tranen als watervallen over mijn wangen. Ik veeg ze weg, maar ze blijven maar stromen. De woorden van Niall deden me zo veel... Ik zag nu pas voor het eerst hoe veel de hele ontvoering met hem deed. Hij heeft me nog nooit laten weten of laten zien hoeveel het hem deed, tot nu. Mijn hart voelt gebroken en het lijkt wel of erop is gestampt. Ik hoop dat ik Niall nooit meer zo hoef te zien, smekend om hulp en genade. James kijkt me aan en ik zie dat hij me vol medelijden aankijkt. 'Awh...' hoor ik uit de zaal. Ik lach kort terwijl ik probeer alle tranen weg te vegen. 'What are you doing to her, James? Now she will never do an interview again!' verdedigd John me. Hij slaat een arm om me heen en wrijft met zijn hand over mijn arm heen. Hij pakt een doos tissues en geeft die aan mij. Ik bedank hem en veeg de tranen weg. Ik schraap mijn keel en kijk James aan. 'Yes, thanks for showing me this, James' zeg ik. 'Was this the first time you saw it?' vraagt hij. Ik knik, 'yes it was. I always avoided this video because I knew I would cry'. 'At least you were right' lacht Jeremy. Het publiek lacht mee. Ik kan het niet laten en lach ook met hem mee. 'Yes I was' lach ik. 'So Lucy, what happened?' vraagt James. Ik schraap mijn keel. 'A lot' zeg ik. 'Niall told us that you were missing, where were you?' vraagt hij. 'Everywhere and nowhere' zeg ik. James lacht kort, maar kijkt me dan weer serieus aan. Hij wacht op een serieus antwoord. 'Like Niall said, I was missing' zeg ik. Ik heb geen zin om mijn hele verhaal te delen met de hele wereld. Ik heb er niet zoveel problemen mee dat James het weet, maar als ik het hem nu vertel, weet de hele wereld ervan. Dat wil ik niet. 'That's so intense. Where you in trouble or hurt?' vraagt James. Ik slik, moet ik hem de waarheid vertellen? 'Yes' zeg ik dan. Ik ga hem niet alle details vertellen, maar ik denk dat het niet heel veel kwaad kan om hem te vertellen dat ik ontvoerd ben. 'Someone thought it was necessary to... took me away from everything I ever loved' zeg ik. Iedereen klinkt geschokt. 'You really were kidnapped?' vraagt James geschokt. Ik kijk omlaag. Ik voel alweer de tranen in mijn ogen branden. 'I really was' zeg ik. Ik kijk weer op en kijk James aan. Hij kijkt bezorgd. 'Are you okay?' vraagt hij. Ik glimlach kort. 'Yes I am now. Let's just say this video really helped me' zeg ik. James glimlacht kort. 'I am happy to hear it' zegt hij. 'And yes, Niall is really gonna kill you' grap ik. Iedereen lacht mee. 'I am really scared he will' zegt James. Ik lach, 'you are safe now, because he's on the other side of the world'. James kijkt me aan en lacht kort. 'Well, I think I have to be scared' zegt hij dan. Ik kijk hem verward aan. Ik wil weer tegen hem zeggen dat Niall aan de andere kant van de wereld zit en niet kon komen, maar James kijkt recht in de camera. 'Ladies and gentleman, here's the little surprise of today! Please put your hands together for the dearest Niall Horan!' roept hij dan.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...