Rozdział 8/9
Złączyłam nasze usta, ale nie na długo, bo już po chwili czułam, że brunet ma zamiar położyć mnie na materacu. Przerwałam pocałunek i zeszłam z chłopaka. Podniosłam koszule i się nią okryłam, a następnie wyszłam z pokoju zostawiając Aleksa samego z jego małym problemem.
Oj mężczyźni... wy to macie poroblemy.
Pomyślałam sobie i zeszłam schodami na dół.
Aleks:
Brunetka nagle przerwała pocałunek i z chytrym uśmieszkiem na twarzy wyszła z pokoju, ubierając koszule. Wiedziałem o co chodzi i jeszcze się na niej odegram.
Nika:
Rano obudziłam się w salonie na sofie. Aleksa już pewnie w domu nie ma, bo dochodzi dziesiąta, więc poszłam do kuchni zrobić sobie śniadanie. Dziś postawiłam na omlet na słodko. Wyciągnęłam wszystkie potrzebne składniki i wzięłam się do roboty.
Przygotowane omlety posmarowałam dżemem truskawkowym i usiadłam przed telewizorem zajadając się pysznościami.
Nagle mój telefon wydał z siebie dźwięk przychodzącej wiadomości. Wstałam z sofy i poszłam do urządzenie. Odblokowałam je, a na wyświetlaczu była wiadomość od Ashley.
Od Ashley:
Mogę dziś wpaść?Od razu na mojej twarzy wpadł uśmiech. Nie chciałam całego dnia przesiedzieć sama w domu.
Do Ashley:
Wpadaj kiedy chcesz.I odłożyłam telefon na stolik, a po skończonym posiłku naczynia do zmywarki. Ruszyłam schodami do góry i poszłam do garderoby się ubrać. Dziś postawiłam na czarne, krótkie szorty dresowe i czarny podkoszulek z wycięciem na dekolcie.
Już ubrana poszłam do małego zobaczyć czy się czasem nie obudził. Otworzyłam drzwi, ale w pokoju panowała cisza, a Will słodko spał.
Zrobiłam chłopczykowi zdjęcie i wysłałam do mamy z podpisem "jeszcze sobie śpimy". Moja mama bardzo lubi, gdy ktoś jej wysyła zdjęcia, więc i ja zawsze jej wysyłam.
~~~
Właśnie siedzę sobie z Williamem na sofie w salonie i go karmię. Jest już po dwunastej, więc niebawem pewnie pojawi się Ashley, która jak zwykle ma jakieś nowe wieści. Jest naprawdę kochana, że nawet urywa się z lekcji, żeby tu przyjść pod pretekstem "wizyty u lekarza".
Moja edukacja jak na razie się skończyła. Za niedługo mam do napisania egzaminy, więc w wolnym czasie sobie czytam to co zanotowałam w zeszytach. Moje oceny nie są za dobre, ale źle też nie. Mam piątki i czwórki, a jak dla mnie to nie, aż tak źle.
Skończyłam karmić i odłożyłam chłopczyka do wózka, w którym po chwili znów zasnął, a ja zaczęłam czytać notatki w zeszytach. Czasem to mu zazdroszczę. Cały dzień sobie słodko śpi, wstaję jak jest głodny i niczym się nie przejmuje. Chciałabym wrócić do tego etapu życia.
~~~
Kończąc czytać przed ostatni temat z biologii mój telefon zawibrował. Była to Ash, która się nauczyła jak to jest mieć dziecko w domu i nie dzwoni drzwonkiem czy tam domofonem tylko pisze na telefon.
Od Ashley:
JestemOdczytałam i ruszyłam otworzyć brunetce drzwi.
~~~
Zostaw gwiazdkę ⭐ dla ciebie to nic, a mnie tym motywujesz 😊
CZYTASZ
Nie zostawiaj mnie [ZAWIESZONE]
RomanceW tym opowiadaniu pojawiają się sceny 18+ i przekleństwa, więc czytasz na własną odpowiedzialność. 1 część - ,,Nie zostawiaj mnie" 2 część - ,,Opiekunka" Nika i Aleks poznają się przypadkiem kilka razy. Czy to przerodzi się w coś więcej? Rozpoczęte...