6.

4.6K 308 16
                                    

Reggel halk szuszogásokra ébredtem, amik arcomat csapdosták minden egyes másodpercben megállás nélkül. Idegesen felnyitva szemeim hőköltem kissé hátra, ahogy realizáltam, hogy a hajnalban Jungkook társaságában aludtam el és most ő alig öt centire volt arcomtól. Hitetlenkedve néztem magam elé és próbáltam visszaemlékezni a hajnalban történtekre és, amint eszembe jutott az az apró puszi, amit Jungkook adott a számra, elvörösödtem. Egy másodpercre is, de érezhettem ajkait enyéimen és így belegondolva egy jókora hülye voltam, hogy hagytam neki. Mégis szeretnék még egyet tőle és még annál is több olyan puszit.

Felpillantottam Jungkook békés arcára, mire elgondolkodtam azon, hogy Jungkook alvás közben nyugodtabb, mint általában. Olyan jó így nézni őt. Arca kisimult és pufi volt a párna nyomódása miatt. Szemei megrebbentek az épp átélt álmai miatt, még a szemöldökét is összeráncolta. Ajkai elnyíltak egymástól, ahogy a levegőt vette. Kezemet akaratlanul emeltem fel és irányítottam vőlegényem arca felé, de félúton ledermedtem, ugyanis Jungkook nyammogva egyet ölelte át derekam és húzott jobban magához. Fejét nyakamba fúrva szuszogott tovább. A kifújt levegő nyakamat csiklandozta, így nagy nehezen visszatartottam kuncogásom. Bátortalanul emeltem meg újra kezem és vezettem a fiú hátára, hogy óvatosan rásimítsak. Erre Jungkook a jobb lábát átvetette rajtam, mire én hitetlenül megforgattam szemeim. Közelebb bújva hozzá szívtam be kellemes narancs és férfi illatát, amit a bőre árasztott, majd szemeim lehunyva tértem ismét át álmaimba világába.

▪️▪️▪️

- Látom, kibékültetek. - vigyorgott rám anyám.

- Aha. - válaszoltam neki nőiesen, majd egy nagy falat húst vettem a számba. Épp ebédeltünk.

- Miről is van szó? - nézett rám apám, aki még nem tudott a péntek délutáni esetről, mivel nem volt itthon.

Anyámmal elmeséltünk neki mindet, amit csupa füllel hallgatott, a végére pedig a hasát fogva nevetett. Na, szép. Kineveti egyszem lányát.

Ebéd után, gondoltam kimegyek, hogy befejezzem a hóemberem, de arra nem gondoltam, hogy a szomszédom is ott lesz. Jungkook ismét egy szál pólóban cigizett, amire én egy grimaszt ejtve fordultam el. Hihetetlen, hogy nem fázik, pedig le merem fogadni, hogy mínusz két fok van.

Gondosan formáltam a hóember fejét, amikor is észrevettem egy pár fekete bakancsot a szemeim előtt. Rögtön tudtam, hogy kié. Jungkook állt előttem, lenézve rám.

- Tudod, ez egy igazán izgató látvány. - húzogatta szemöldökét. Fúj.

- Hagyj béken, kérlek. - sóhajtottam, majd mit sem törődve a hideggel, leültem a hóba.

Jungkook követte a példám és leült velem szembe. Lábait felhúzta maga elé és két kezével megtámaszkodott rajtuk. Jobban megfigyeltem őt, ha már lett rá alkalmam, de arra nem számítottam, hogy mit fogok látni az alkarján.

 Jobban megfigyeltem őt, ha már lett rá alkalmam, de arra nem számítottam, hogy mit fogok látni az alkarján

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Arrogáns vőlegényem ~Jungkook ff.~  /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora