Aras'ın ağzından;
Duştan çıktıktan sonra telefonuma gelen mesaja kitlendim
Babam: aras kızı kendine ayarladın mı? Nasıl durumlar. Kız anlamadı dimi bir şey. Abisine söylemiş olabilir mi?Biliyorsun yarın son gün yoksa kızı kaçıracaksın.Doğa diğer kızlara inat daha sertti. Normalde beni görür görmez ben söylemeden onun aşık olması lazımdı. Eğer bu gün de olmazsa yarın onu kaçıracaktım. Bunları düşünmeye ara verip Duşa kendimi attım
Aşağıya inince Doğa, duş almamı garipsese de kahvaltı hazırladı. Bu kız gerçekten güzeldi. Ama eğer beni sevmezse ona iyi davranmayacaktım. Buna şirket için mecburdum. Ne kadar şirket için olsa da onu altıma almak en çok benim hoşuma gidecekti.
Hazırladığı tostları yedikten sonra çıkmak için kapıya yönelen Doğayı gördüm. Üzerini süzdüm. Ne yani Bu şortlamı dolaşacaktı. Ben bile kendimi ona atlamamak için zor tutarken diğer erkeklerde benden farksız olacaktı. Kapıyı açıp çıkarken bileğinden tutar tutmaz yüzü göğsüme çarptı ki bu arada yan evden Can çıktı. Bize hayretle bakıyordu. Doğa da, can'ın bizi yanlış anladığını anlamış olacak ki. Bize öfke ile yaklaşan Canın yanı gidip
"can yanlış anladın can lütfen öyle bir şey yok ..." gibi şeyler zırvaladı. Kesin can Doğanın sevgilisiydi. Hareketlere bak.Ben hala sinsice cana bakıp gülerken. Doğa canın elini tutup ne kadar bana yaklaşmasını engellemeye çalışsa da can adımlarını eksiltmeden yanına geldi ve gelir gelmez yüzüme fena bir yumruk attı. Bu arada Doğanın güvenlikleri bize aklaşırken bende bir yumruk attım. O da atacak iken güvenlik Canın elini havada yakaladı ve "Doğa hanımı rahatsız ediyorsunuz gitmenizi tavsiye ederim" dedi. Ben evime doğru yürümeye başladığında arkada doğa attığım yumruk sonrası canın dudağından akan kana bakıyordu.
Ne olurdu benle öyle ilgilenseydi. Her şeyi Can bozuyordu. Bu gün Doğayı etkilemek için son günüm ve yarın yada bu gün bir şekilde Doğa benim olacak ve ona bu yaptıklarını yatakta çok pis çektirecektim. Bu bana 3. Yamuğuydu.
Eve geldiğimde arabanım anahtarını alıp okula doğru sürdüm. Okul da bahaneydi. Sonuçta okusam da okumasam da şirket benimdi. Ama Doğa sayesinde şirketim daha gelişmiş olacaktı.
Okulun önüne aracımı park ederken Doğanın arabasından, Can da Doğa ile iniyordu! Ben sanırım Doağayı kazanma işlerini çoktan b oklamıştım. Onu bu gün kaçıracaktım. Babamı aradım.
- ne var?
- baba ben kızı bu gün kaçıracağım.
- ne o kızı etkileyeceğim diye bayağı havalıydın.
- bu kız diğer kızlar gibi değil ki. Kız bozuksa ben be yapayımın.
- tamam farketmez ama kıza hemen tecavüz etme ben abisine bi mektup yolladım gelen cevaba göre sana söyleyeceğim
- tamam baba.Diyip kapattım ah sevgili babacım izin verene kadar Doğayı biraz bekletecektim. Güvenlikleri ve bazı planları hazırlamak için bu gün okula gitmeyecektim. Önce şehir dışındaki evi inceledim sonra Doğanın arabasında kaç güvenlik olduğunu hatırlamaya çalıştım. 2 tane vardı sanırım hadi olmadı üç. Kendi güvenliklerimi aradım. Onlardan 7 tane güvenlik istedim.
.
.
.
Her şeyi ayarlamıştım. Yarım saat sonra o çok inatçı doğa hanım altımda olmasa da elimdeydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Sahibim
Chick-LitMerhaba ben Doğa ve babam ölünce abim beni İzmir e düşman şirket yüzünden sürgün etti. Ama belkide beni korumak yerine onların kucağına attı belki de aşkın... Bana zorla sahip olmuştu. Bana emrediyordu. En çok korktuğum şey ise onunla zorla evlenece...