Multi de Doğa'nın seçtiği gelinlik
Arabaya bindiğimizde ilk 5 dk sessizliğimizi koruduk. Sonra bana az bir süre siyah gözleri ile bakıp. "Beni şimdi iyi dinle Doğa. Alıcağın gelinlik açık falan olamaz anladın mı beni! Millete kendini açamazsın!" Dedi. Onu hayretle dinliyordum. Tembihleri çok saçmaydı. Ona neydiki benim giyiceğimden. "Sana ne benim giyiceğim gelinlikten, ben sana karışıyor muyum?" Dedim. Elleri ile direksiyonu sıkıca kavradı burdan sinirlendiğini anlamıştım. "Doğa ciddi söylüyorum sana, eğer bi delilik yapıp açık bir elbise alırsan olacaklardan ben sorumlu değilim." Dedi. Hah çok korktum demek isterdim ama zaten sinirliydi bir de şimdi bana sinirini püskürtmesin diye susutum.
Ama bende Doğaysan bu sabah benle dalga geçmesinin öcünü alacaktım.
...
Gelinlikçinin önüne geldiğimizde içeriye bakar bakmaz buranın ünlü bir atölye olduğunu anladım. Kapıdan içeriye girince Aras çalışan kadının yanına gidip uzunca konuştu. Eminim ki bütün bu çabası benim açık bir gelinlik almamam içindi.
Kadın kafasını 'tamam' anlamında sallarken Aras yanıma yaklaşıp "şimdi benim düğün hazırlıkları ile ilgilenmem lazım aşkım sen bu arada dediklerimi unutma ve güzel bir elbise seç." Dedi ve alnımı öptü. Şimdi bu harekete ne gerek vardı. Büyük ihtimalle kadın yadırgamasın diye böyle davranmıştır diyerek umursamadım. Kadın bize hayret ve özenmiş bir biçimde bakarken Aras dükkandan çıktı.
Çalışan kadın bana elini uzatıp "Merhaba ben Zeliha bugün sana Aras beyin dediklerine uygun bir gelinlik seçmeliyiz." Dedi. Ben demedim mi kesin tembihlemiştir diye. Uzattığı elini sıktım ve "Bende Doğa, memnun oldum ama Aras beyi dinlemesek." Dedim. Şansımı denemeliydim. Ellerimizi ayırdıktan sonra kadın üzgün bir ifade ile "Üzgünüm bunu yapamam Aras bey beni işimle tehdit etti. Hem açık almanız hemde burdan kaçmaya çalışmanızı engellemek zorundayım" Dedi. Bunu yapıcak kadar cani miydi Aras. Nasıl birini işiyle tehdit ederdi. Ayrıca kaçmamada fırsat vermiyordu. Başka bi yol bulmalıydım.
"Tamam o zaman bakın şöyle yapalım bir tane Aras'ın istediği gibi kapalı kıyafet alalım. Bir tane de benim istediğim gibi alalım. Sonrasını ben hallederim olmaz mı? Hem Aras'ın lafına uyarız." Dedim. Biraz bana baktıktan sonra "Umarım işimden atılmam." Dedi. Yani kabul etmişti. Ona teşekkür maiyetinde sarıldım ve "Çok teşekkür ederim Zeliha." Dedim. Oda hafif bir tebessümle bana baktı.
Zaman geçmişti ve ben iki gelinliğimi de seçmiştim. Zeliha iki gelinliğide 1 gelinlik poşetine koydu. Bu sayede Aras bir gelinlik aldım sanacaktı. Burada kaçmayı hep düşündüm ama eğer kaçarsam hem Zeliha işinden olacak hemde bilmediğim Antalya da Aras beni tekrar bulacaktı.
Çok geçmeden Aras geldi. Gelinlik poşetini alıp ücreti ödedikten sonra dükkandan elimi tutarak çıkardı. "Benim prensesim uslu durdu mu bakalım?" Dedi. "Tabiki de" diyip arabaya bindim. Ama içimden nasıl gülüyorum bir bilse.
...
Eve gelmiştik. Ben tekrar salonda çok durmadan odaya çıkarken arkamdan Aras da gelinlikle yani gelinliklerle geliyordu.
Odanın kapısını açıp yatağa uzandığımda Aras gelinlik poşetini açtı ve öndeki kapalı gelinliğin ardında ki açık gelinliği çıkardı. Ben heycanla ne yaptığına bakarken onda ne şaşırma be de kızma belirtisi vardı. Sanki böyle yaptığımı biliyor gibi emin hareketlerle bulmuştu elbisemi.
Havaya kaldırdığı açık gelinliği bana göstererek "Hah bir de bunu giyecekmişsin." Dedi ve küçümser bakışlarla bana baktı. "Sen yanlışlıkla gecelik aldın galiba bu elbisenin kapalı yanı yok ki." Dedi ve sinsi bir gülüşle "Aa ama o kadar aldık senin giymen lazım. Düğün akşamı giymeye ne dersin?" Dedi. Resmen benle dalga geçiyordu. Nasıl öğrenmişti ki? Tabi ya tek seçenek Zeliha. Beni kandırmıştı. Bir de o kıza teşekkür edip sarılmıştım.
Aras, yatağa yaklaşıp üzerime çıktı. Yüzünü bana yaklaştırarak "2 oldu Doğa, 2 seferdir beni kandırmaya çalışıyorsun. Ama şunu bil o küçük kafanla kurduğun planlar bana işlemez." Dedi.
Ve yüzünü bana daha çok yaklaştırıp "Yarın akşam seni seçtiğin bu gelinlikle görmek için sabırsızlanıyorum" dedi. Sonra da üzerimden kalkıp pis bir gülüşle "Çok eğlenicez!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Sahibim
ChickLitMerhaba ben Doğa ve babam ölünce abim beni İzmir e düşman şirket yüzünden sürgün etti. Ama belkide beni korumak yerine onların kucağına attı belki de aşkın... Bana zorla sahip olmuştu. Bana emrediyordu. En çok korktuğum şey ise onunla zorla evlenece...