Bu bölüm biraz durgun oldu ilerdeki bölümlerde siz bile olacaklara şaşıracaksınız :)
Dediğim lafa sinirlenmiş olacak ki beni küvete bırakıp suyu sıcağa açtı. "Bence sıcaklığı yeter abartmasak mı?" Dememe karşın gözlerimin içine baktı ve suyu kapattı. Hevesi kaçmışcasına "sen yıkan." Diyerek banyodan çıktı. Hayır asıl tecavüze uğrayan ben kaçırılan ben ama trip yiyen de ben.
Uzun ve mükemmel bir banyonun ardından odaya bornozumla geçip iç çamaşırımı giydim. Odada aras yoktu. Üzerime bi şey giymek için dolaba baktım. Dolapta hep gecelik vardı. En kapalı olanı üzerime geçirdim. Huzurlu bi şekilde yatağıma yatacakken aşağıdan kırılma sesi geldi.
Bakmalı mıyım bilmiyorum ama içimden bi ses bakmamamı söylüyor. Tabi ben daha mantığımı dinlemiyorum bide içim deki sesi mi dinlicem. Aşağıya indiğimde Aras'ın vazo biblo ne varsa duvara sağa sola attığını gördüm. Yavaşça yaklaştım çok sinirlenmişe benziyordu. Bu sinirin bana karşı olmadığını zannederek ona yaklaştım. Arkası dönüktü beni görmüyordu. Tam bir vazoyu daha eline almış atacakken beline sarıldım. Aklıma başka yapacak bi şey gelmedi. Elini tutsam inada binecek ve bana kızacak en iyisi kaleyi içten feth etmek.
Arkasına yavaşça döndü ve bana baktı. Göz altı kızarmıştı. Bi şey onu yormuş belli. Buram buram içki kokusuna karşı ona sarıldım. O da bana sarıldı. Sanki bunu beklemiyor gibiydi. Hiç konulmadan birbirimizi anlıyorduk. "İyi misin?" Dedim gözlerime daha çok odaklandı ve hafif tebessümle "Şimdi daha iyiyim." Dedi.
Ne o eli mi kanıyordu? Hemen elini minik avuçlarımın arasına aldım ve inceledim. Yavaşça onu çekerek koltuğa oturttum. "Ecza dolabı nerde?" Dedim. Bana tuvalette olduğunu söyledi acelece yukarı çıkıp tuvalete baktım hızlıca ecza çantasını alıp aşağıya indim.
Bu akşam bana bi başka bakıyordu. Yanına oturdum ve elini tekrar avcumun arasına alıp oksijenli su sürdüm. Ardından sargı beziyle sardım. Ben bunları yaparken beni izlediğine emindim. Gözlerinde bi tutukluk vardı. "Ne oldu?" Dedim. Bana yine o tutuklukla bakıp "sadece yatalım." Dedi. Sanki küçük bir çocuk gibi benim kafa sallamamı bekliyordu. "Tamam yatalım." Dedim.
O aslında hem beni kaçıran hemde tecavüz eden kişiydi. İstesemde onu affedemezdim ama psikolojik olarak hiç iyi değildi. Sırt da çeviremezdim.
Yavaşça ayağa kalktı ve elini uzattı. Elini tuttum ve yukarı, odaya çıktık. Yatağa yattık. Bana sıkıca sarıldı. Sanki bırakmak istemez gibi. Çok geçmeden sızdıysa da ben uyuyamadım. Tüm gece yüzünü inceledim. Yakından bakınca kusursuz olan yüzünü. Eğer doğru şekilde tanışsak aşık olacağım yüzünü inceledim. Ama olamazdık yaşanan şeyler hafif değildi. Yine ben her imkanda kaçıcam yine o beni kovalayacaktı... ama babasını hala çözememiştim. Madem haberi var neden oğluna karşı çıkmadı? Beni abime verse kazanç bile sağlayacağına rağmen neden beni buldu? Benden ne istiyorlar?
...
Sabahın erken ışıkları ile gözlerimi açtım ki beni izleyen bir çift gözle karşılaştım. Noluyor akşam ben bakarım sabah o. "Oo kaçak prenses uyandı." Dedi kinayeli şekilde. Akşamki Aras gitmiş formunda ki Aras gelmişti. Yüzüme çarpan güneş ışığına karşın gözlerimi kırparak "Lakabımın hakkını vermem lazım bunun için bir daha ve bir daha kaçıcam." Dedim. Bana hafif sinirle bakıp "Sen hele bi kaç bacaklarını kırmıyor muyum? Zaten fazla düzgünler." Ona bakıp sırıtıp "Bunu bir iltifat olarak kabul ediyorum." Dedim. "Ne olarak kabul edersen et kaçmaya çalışma." Dedi.
Tam yataktan kalkıp yüzümü yıkayacakken beni süzen Aras "Off güzelim sen bunlarla mı yattın bilseydim uyumazdık." Dedi. Ay dün akşam gecelik giymiştim dimi. İstemsizce kızaran yüzümle kendimi banyoya attım. İşlerimi halledip çıktığımda Aras bana bakıp "hadi yemek yap." Dedi. Allah allah sanki hizmetçi olarak geldim bu eve. Kaçırıldım ben kaçırıldım, onun yapması lazım. Ah nerde o kaçırma filmleri, kızın önüne yemek de gelir içicek de gelir...
Normalde olsa nabzını ölçmek için yapmayacağım derdim ama şimdi kükrer falan uğraşamam. Hem yeni taktikler geliştirmem lazım kaçmakla gidemediğime göre kaleyi içten kazanmalıyım. "Üzerimi değiştirip yapıcam." Dedikten sonra şort ve tişört buldum. Kıyafetleri giyerken kapı çaldı. Aras aşağıya inip kapıyı açtı.
Tam aşağıya inip gelene bakacakken merdivende göz göze geldik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Sahibim
Chick-LitMerhaba ben Doğa ve babam ölünce abim beni İzmir e düşman şirket yüzünden sürgün etti. Ama belkide beni korumak yerine onların kucağına attı belki de aşkın... Bana zorla sahip olmuştu. Bana emrediyordu. En çok korktuğum şey ise onunla zorla evlenece...