Doğanın takside gördüğü, zirve holdingin varisi Aras'dan;
Ben takside karşılaştığım kızdan Sonra havaalanına gelince babam bana yine mesaj attı;
Babam:
Oğlum bak şirket için gidiyorsun şirketi düşün bu arada kız yarın İzmire gelecekmiş ev hazır izmiri inceleneyi unutma zaten gideceği yer İzmir'in küçük kasabalarından. Ayrıca yanına gelen adam sana dosya verecek o dosyada kız hakkında çok detaylı olmasada bilgi ve fotoğrafı var.
Yazmıştı.Babam kızın yarın izmire gideceğini kaya holding in şirketine ajan sokarak anlamıştı. Selim, yardımcısı Ozan ile konuşurken onları dinliyordu ve babama duyduklarını bildiriyordu.
Evet, ben babamın bu oyunları yüzünden İzmir e gidiyorum. Sadece babamın kuklası olarak şirket için bi kızın Peşine düşücektim. Ve onunla zorlayarak yada istek ile benle evlenecekti. Bu durum çoğu kişi için zor olurdu ancak benim için büyük bir problem değildi. Kızları etkilemeye alışkındım.
Uçağa bindim ve babamın dediği gibi yanıma gelen adamdan dosyayı aldım hemen okumak niyetinde değildim.
Uçak uçarken aklıma taksideki kız geldi ne deli yürekti korkmasa taksinin üzerine atlıyacak ah zaten atladı ama gözleri çok güzeldi onu İstanbul'da bırakmak beni üzmüştü. napalım herşey sevgili babam (!) ve herşeyden önemli şirket (!) içindi.
Uçak ilerlerken canım sıkıldı ve dosyayı açtım. Açar açmaz beliren resim ile takside ki kızı gördüm. Bu da neydi? Yoksa müstakbel eşim o deli kız mıydı? Yüzümde birden gülümseme belirdi. Sinsi bir gülümseme değildi içtendi. Kendimi ilk defa böyle hissettim. Noluyor lan bana kendine gel Aras! Çok geçmeden kızın adına baktım. Adı Doğaydı. Kendi gibi güzel adı vardı. Dosyayı biraz daha karıştırdığımda anne ve babasının öldüğü yazıyordu. Bu durum içimi bir kötü yapmıştı.
Uçaktan indim beni babamın adamları karşıladı ve kızın kalacağı evin yanlarında 1 sokak ötesinde eve getirdi. Evlerimiz yakındı, bu sayede onu takip edebilir ve rahatça izlerdim.
Ayrıca babam her şeyi düşünmüş kız beni sevmezse eğer kaçıracağım İzmir dışındaki evi bile ayarlamıştı.
Ah ama babama nasıl anlatıyım bu iş benim için çocuk oyuncağıydı.Okulun bizim için ilk günü gelmişti. Arabama bindim ve okulun önünde indiğimde bütün dikkati arabam sağolsun toplamıştım. Arabadan indiğimde gözüm Doğaya rastladı.
Yanında bir erkek vardı noluyor lan bu kız hızlı çıktı. Sevgilisi miydi? Neden bu kadar yakındılar. Ona cadı diyip burnunu sıkıyordu yanındaki doğa da gülüyordu. Arkamdan diğer arkadaşlarım da arabadan indi. Onlar istanbul da ki arkadaşlarımdı. Babaları bizim şirkette çalıştığı için her istediğimi yaparlardı. Bende onlara bana yardımcı olsunlar diye çağırdım.
Doğa bana bir ara hiç bakmadı ama sonra o da bana baktı ve şaşırmış bir şekide bakmaya devam etti. kesin beni taksi de gördüğünü hatırlamıştı. Ama ona beni takside gördüğünü söylememeliydim belki onu takip ettiğimi düşünüp abisine söyler ve işler mahvolurdu.Yaşım lise için 7 yaş büyük olduğu için ve büyük gösterdiğim için malesef Doğa'nın sınıfına değil de 12 lerden herhangi bir sınıfa yazılmıştım. Kirli sakalımı kesmem beni 2,3 yaş daha gençleştirmişti ama gerçekçi olmak lazımdı. Doğa ile aynı sınıfta olmam imkansız olduğundan bende Doğa yı teneffüslerde etkiliyicem zaten bi bakışım yeterdi.
İlk ders bitti ben ilk derste doğanın nasıl dikkatini çekeceğimi çoktan çözmüştüm. Kantine indik ve İstanbuldaki arkadaşım olan Oğuz'a dönüp
"Oğuz bana hemen sıcak olmayan ılık bir kahve al " dedim. Doğa da kantine gitmişti kız arkadaşı ile oturuyordu. Yanlarına yine o çocuk ve bir erkek daha geldi. Bayağı konuşuyorlar ve gülüyorlardı. Bu beni sinirlendirdi çünkü doğayı kapmamı engelliyorlardı.Doğa masadan kalktı ve bende kahveyi elime aldım ondan sonra olanlar oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Sahibim
Genç Kız EdebiyatıMerhaba ben Doğa ve babam ölünce abim beni İzmir e düşman şirket yüzünden sürgün etti. Ama belkide beni korumak yerine onların kucağına attı belki de aşkın... Bana zorla sahip olmuştu. Bana emrediyordu. En çok korktuğum şey ise onunla zorla evlenece...