12-A (hocasız)
Gökhan: İtiraf sayfasını gördünüz mü lan
Emir: Olum bomba haber slkfnlsdk ibne varmış okulda
055***~Fatma: Lütfen ders dışında başka bir şeyden konuşmayalım.
Harun: Harbi oğlum bi de bizim dönemden
İlayda: Ay kim acabaa
055***~Yakup: Ya bizim sınıftansa skjvbksjdb
Ömer: Off bence Vahdet sensin
Vahdet: Siktir lan ben düzüm
Yasemin: İbne ibne diyip durmayın amk
Harun: O zaman götveren lsdfnsdk
Aslı: Belki aktif?
Ömer: Gelsin götüme kosun o zaman;)
Vahdet: OooOOoo
Fuat: Amk ibnesi gerçekten bizim sınıftaysa iğrenirim lan ben
Dilaramm: Bu dert edecek kadar beyin yoksunu musun Fuat?
055***~Fatma: Arkadaşlar lütfen ders dışı konuşmayalım.
Telefonumu kapattım ve sınıfta dönen boş muhabbette sırıtmaya başladım. Şakaya vursalar da şüphelenmeye başlayacaklardı içten içe. Kaosa bayılıyordum. İnsanların bir duruma karşı nasıl tepki aldıklarını gözlemlemek hoşuma gidiyordu. Böylece seviye belirlenir ve onlardan uzak dururdum. Yine de onlarla uğraşmaktan alamıyordum kendimi. İnsanlar eğlenceli varlıklardı. Sırf bu yüzden itiraf sayfası kurmuş, okuldaki tüm dedikodulara ev sahipliği yapıyordum. Ama asla yalan yanlış haberlere yer vermiyordum. İtibarım zedelenirdi. Gelen itirafları iyice araştırıp, paylaşıyordum. Kimliğim konusunda hiçbir açık vermemeye çalışıyordum. İnsanları sürekli gözlemlediğim için bu oldukça eğlenceli bir uğraştı.
Instagramdan gelen bildirim yığınını yok saymaya çalışsam da susmuyordu. Herkes kim olduğunu soruyor, doğru mu diyor, merak ediyordu. Bundan önce paylaştığım tüm itiraflar gerçek olduğu için çoğu kişi buna da inanmıştı.
Doğruydu zaten. Yakında bizzat açıklayacaktım ama böyle olmasının daha eğlenceli olduğu aklıma gelmişti.
Merak iyi bir şeydi, biraz tatmaları lazım?
Islık çalarak dağınık yatakta tepinirken telefonum çalmaya başladı.
Anne arıyor...
"Efendim?" Neşemi sesimden esirgemeyecek kadar umursamıyordum onu.
"Taha yarın geliyoruz eve." dedi çoğul ekine bastırarak.
"Gelin." Son heceyi uzatarak söylemiş ve hafifçe gülmüştüm.
"Taha. Bir sorun çıkarma babanın yanında." Sesi uyarıcı ve tehditkardı.
"Ne gibi?" dedim safı oynayarak. Sesimin masum çıkmasına özen göstermiştim.
"Taha!" Annemin sesi sertleşirken kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf | bxb
RandomFakehsp000: Ne diyeceğim biliyor musun? Fakehsp000: Bence eşcinsel itirafını yapan sendin. Fakehsp000: Ya eşcinselsin, ya da prim için yalan söyledin. Fakehsp000: Ama ben ilki olduğunu düşünüyorum. Başlama // 17 Ağustos 2018 Bitiş // 21 Ocak...