"Ee sonra, yattın uyudun yani?" Dilara sıramın üstüne oturmuş, bacaklarını iki bacağımın ortasına yerleştirmişti. Kafamı kaldırarak ona baktım ve başımı salladım.
"Amma tuhaf çocukmuş ha!" Elleriyle saçını düzeltmeye çalışıyor, bir yandan da ağzındaki sakızı şişiriyordu.
"Yok be, insanlık ölmemiş işte."
"Hiçbir şey olmadı yani aranızda?" Dudaklarını büzdü. Elimle hafifçe dudağına vurdum.
"Ne olmasını bekliyordun pardon?"
"Ya ne bileyim... Her zaman böyle şeyler olmuyor sonuçta. İşin içine heyecan falan katsaydınız."
"O filmlerde olur anca." Güldüm ve önümde duran dizlerine kafamı koydum. Hemen saçımla oynamaya başlayınca gülümsedim.
"He bir de bizi sevgili sanıyormuş."
Saçlarımdaki eli durdu, kafamı kaldırıp sırıtarak baktım.
"Taha, ikimizin de aşk hayatı kararıyor. Ara verelim yavrum."
Sırıtmam büyüdü. "Ne aşk hayatından bahsediyorsun ya? Sen yeni ayrıldın benimki desen sikip atılmış."
"Önümüze bakmayalım mı?" Göz kırparak bacaklarını kendine çekti, daha sonra dönerek sıradan indi. Arkamdaki sırasına geçerken kaşlarımı çatarak ona döndüm.
"Dökül bakalım. Yine birine mi düştün?"
Yapmacık bir şaşırma işareti yapıp cıkladı. Hemen ardından hoca içeri girince ona sonra konuşacağız bakışlarımı atarak önüme döndüm.
Hoca problemi çözmemiz için bize süre tanıdığı zaman telefonum çaldı. Sessize almayı unuttuğum telefon sessiz sınıfta yankılanırken bir küfür savurdum içimden. Hoca ise bana kalkmış kaşlarıyla bakıyordu. Telefonu alıp ekranda yazan "Anne" yazısını görmemle kaşlarım çatıldı.
Okulda olmaduğumu biliyor olmalıydı, niye arıyordu?
"Hocam bu önemli açabilir miyim?" Hocaya yavru tavşan bakışlarımı atarak sordum.
"Dersten sonra açarsın Taha." Sibel Hoca beni kesin ve net bir şekilde reddetse de pes etmedim.
"Hocam lütfen... İki dakikayı geçmez. Gerçekten acil!"
Bir süre beni inceledikten sonra sıkkınca nefes verdi ve kapıyı işaret etti. Teşekkür ederek ve öpücük atarak sınıftan çıkınca birkaç kişi kıkırdamaya başlamıştı.
Hemen telefonu cevaplayıp kulağıma götürdüm. "Bir şey mi oldu?"
"Bu odanın hâli ne Taha Kerem Ilgın?" Annemin sinirli sesi kulaklarıma dolduğunda hem rahatlama hem de şaşkınlık sardı bedenimi.
Odam mı?
"Ne?"
"Diyorum ki bu odanın hâli ne? Çabuk gel buraya ve topla."
"Anne okuldayım unuttuysan? Hem ne olmuş odama?"
"Ya sabır... Bir de ne olmuş diyor!"
Sanırım annemin kafası güzeldi.
"Anne ben dün evden kaçtım, fark ettin değil mi?"
Telefonda sessizlik konuşunca derin bir nefes verdim. "Eşyalarımı almaya gelirken toplarım, dert etme sen."
Bir şey demesine fırsat vermeden telefonu kapattım. Kadın evden gittiğimi bile fark etmemiş miydi şimdi? Üstelik bir de okul saatinde arayıp odamı toplamamı söylüyordu.
Baba, anneme ne içirdin?
Söylene söylene sınıfa girdim. Dilara bana 'ne iş' bakışları atınca bilmiyorum dercesine omuzlarımı kaldırdım.
Zil çalınca Yusuf'la beraber Dilara'yı satıp tuvalete gitmiştik. Kız utanamasa benimle tuvalete de gelecekti.
Yapardı.
İşimi hallettikten sonra dersin boş olduğunu hatırlayıp spor salonuna inmeye karar verdik. Veletlerin dersi olduğunu görünce bahçenin arkasındaki bir iki ağacın bulunduğu alana gittik. Birkaç boş beleş insan da gelince telefonumu çıkarıp instagrama girdim.
Geçen gün mesaj atan saçma sapan hesabı görünce kaşlarım çatıldı.
Fakehsp000: Bulacağım seni.
mkaalitiraf: Ben seni bulmadan sen beni bul
mkaalitiraf: Dur dur önce bulan kazanır, ne dersin?
Fakehsp000: Benim kim olduğumu bulamazsın.
mkaalitiraf: Bir şey diyeceğim de sen neden takıldın bu kadar bana?
mkaalitiraf: Saçma bir itiraf sayfası yöneten biriyim işte.
Fakehsp000: Aynı zamanda o eşcinsel itirafını yapan kişi.
mkaalitiraf: Yine mi bu konu?
Fakehsp000: Konumuz hep buydu.
mkaalitiraf: Hayal dünyasında yaşıyorsun
Eşcinsel olsam bile bunu niye açıklayayım ki?Fakehsp000: Elinde imkan var çünkü. Hadi diyelim sen o değilsin.
Fakehsp000: Ama kendini onun yerine koy.
Fakehsp000: Eşcinsel olsan ve bunu gizli bir şekilde açıklamak istesen ne olduğu belirsiz işsiz bir admine bu itirafı yapmazdın.
Fakehsp000: O yüzden zaten elinin altında olan bu sayfayı kullandın.
Fakehsp000: Yani o itirafı yapan sensin.
mkaalitiraf: Belki güveniyor bana? Belki arkadaşıyım?
Fakehsp000: Hayır hayır, ta kendisisin.
mkaalitiraf: Bak kızım/ oğlum. Ben gelen itirafları istenilen şekilde yayınlarım. Bu illa benim o itirafı yapan kişi olacağım anlamına gelmiyor.
Fakehsp000: Erkeğim.
mkaalitiraf: Tamam kardeşim. Hadi diyelim o itirafı yapan benim. Seni neden ilgilendiriyor? Homofobik falan mısın?
Fakehsp000: Aha, erkeksin işte. Hiçbir kız 'kardeşim' diye konuşmaz.
mkaalitiraf: Ne alaka? Gayet de konuşur.
Fakehsp000: Ve hayır homofobik değilim. Tam tersi, biseksüelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf | bxb
RandomFakehsp000: Ne diyeceğim biliyor musun? Fakehsp000: Bence eşcinsel itirafını yapan sendin. Fakehsp000: Ya eşcinselsin, ya da prim için yalan söyledin. Fakehsp000: Ama ben ilki olduğunu düşünüyorum. Başlama // 17 Ağustos 2018 Bitiş // 21 Ocak...