Merhabalar, merhabalar...
Çok duygulu bir konuşma yapmak istemiyorum, sadece öyle konuşalım biraz.
Nasıldı? Final değil ama sadece tüm kitap. Beğendiniz mi?
Ben ağlayacağım galiba ya, bitirdiğime inanamıyorum. Okuduğunuzu inanamıyorum, neredeyse 100K olduğuna inanamıyorum! Çok güzelsiniz :'')
Final için geç bile kaldığımı düşündüm ancak yok ya, bence tam yerinde oldu. Öncelikle finali neden böyle yaptığıma değinmek istiyorum. İlk bölümden beri, Taha kendi odasında kendisine sorduğu sorulardan çok fazla bunaldığında bir şeyler yapmaya karar veriyor. Sorularını yazıya geçiriyor ve bir karakter oluşturuyor kendine. Ya da şöyle söyleyeyim, içindeki karakterlerden birini dışarı vuruyor. Başından beri bunun üzerinde değiniyorum aslında. Taha kafası çok karışık biri. Kitabın kafa karıştırıcı sorularla başlamasının nedeni de bunun bir getirisi. O yüzden finalin de yine kendisiyle başbaşa olduğu ve en büyük yıkıntısı olan ailesiyle arasında geçmesi gerektiğini düşündüm.
Bu kitapta da ilk kez aşık oluyor. Kendisiyle uğraşmayı sevmediği için insanlar hakkında oldukça bilgili ve zeki görünen Taha, iş kendisine gelince koca bir aptal. Çünkü onun da dediği gibi, tanımıyordu kendisini. Ayrıca bunun farkında olması onun aslında o kadar da aptal olmadığını gösteriyor.
İlk bölümlerden beri değiniyorum ailesine. Taha bildiğiniz gibi tek çocuk ve kendisi kabul etmese de onlara çok düşkün ancak onların gözünde hastalıklı biri. Onlar ne kadar kendi oğullarından kaçsa da ondan vaz geçmiyorlar ve bu Taha'nın özgürlüğünün kısıtlandığını hissetmesine yol açıyor. Finalde ailesi onu evden kovduğunda, tamamen özgür olduğunu anlıyor Taha. Ve bunun en önemli etkenlerinden biri Savaş.
Taha'nın ailesi Taha'dan daha çocuk. Tek çocuklarının eşcinsel olmasını yediremiyorlar kendilerine. Doğru düzgün iletişim kurmaktan bile korkuyorlar ve belki öyle görünmeyebilir ancak annesi babasından daha homofobik. Bu yüzden 'anne şefkati' dediğimiz şey bazı durumlar dışında devre dışı kalıyor. Yeni bir çocuk yapmalarının sebebi ise Taha'dan duydukları hayal kırıklığı. Yoksa o zamana kadar ikinci bir çocuğa gerek duymayan aile, bunu yapmazdı. Ve evet, Taha'yı evden kovmalarının nedeni onların değimiyle yeni doğan bebeklerinin ondan etkilenmesini istememeleri.
Taha'nın düşkün olduğu ailesinin ona böyle davranması onu afallatıyor tabii ki ve hasta oluyor. Doğru düzgün yemediği yemekleri ve uykusuzluğu bunun somut nedenleri. Onu buradan kurtaran şeyse, ailesi gibi gördüğü arkadaşları ve sevgilisi.
Şimdi hepsini uzun uzun yazmayacağım ancak şöyle kısaca değinmek gerekirse, Dilara'm, queenim, pamuk prensesim... Çok kırılgan bir kız, aşk hayatı çok boktan ve bu onun kendine olan güvenini kaybettirmiş, yani o böyle hissediyor. Yine de tam bir drama queen, içinden öyle olmadığını hissetse de aslında oldukça özgüvenli. Ancak korktuğu şey ailesi. Biseksüel olduğunu onlara söylemiyor. Ve bu sizi belki üzer ancak... Ginger'la ayrılıyorlar. Yine de Taha ve Ginger'ın arkadaşlığı devam ediyor, korkmayın.
Yusuf ise Emir onu tam olarak anlattı aslında. Kendisini başkası için asla değiştirmez, kendisiyle gurur duyar. Ciddi olmak pek onluk değil ve çoğu zaman içi nasılsa dışı da öyle.
Emir ise tam bir pamuk. Tek kötü yanı sakar olması belki ancak bu onu çok şirin yapıyor bence. Ha bir de oyun oynarken kendinden geçmesi onu tanımayanlar için çok tuhaf gözükebilir.
Yusmir konusuna gelirsek... Emir kendinden emin olamayan bir biseksüel. Yusuf'tan hoşlanıyor, evet. Lise bittiğinde bunu ona söylüyor vee deniyorlar. Yusuf yeni şeyler denemek için yapsa da... Olmuyor. O heteroseksüel ve bunu Emir açısından çok kötü bir yolla teyit ediyor. Ancak bilirsiniz Emir'in kalbi kocaman, Yusuf'u ona sadece ufak bir hoşlantı beslediğine dair ikna ediyor ve arkadaşlıkları bozulmuyor.
Daha sonra Tek'i hatırlayan? Evet, onla sevgili oluyorlar. O da pek yürümüyor gerçi. Tek'in amacı belli, değil mi? Bu Yusuf'u sinirlendiriyor içten içe. Belki bununla ilgili bir özel bölüm yazarım.
Ha bir de şeye değinmek istiyorum. Hani ana karakterin her arkadaşı lgbt bireyi çıkar ya, bu bir klişe gibi bir şeydir. Bunu sadece bu kitabın bir wattpad kitabı olduğu için öyle olduğunu sanmayın. Onların kafa yapısı aynıydı ki arkadaş oldular, zaten homofobik olsalar asla arkadaş olmazlardı. Taha ve Dilara tanışması bu konu üzerinden zaten, Ginger da öyle. Emir ve Yusuf da aynı şekilde, homofobik olamazlardı. Sadece açıklamak istedim. Tam anlatamadım ama anladınız bence siz mslwmdlaq
Savaş ise... En soft karakterlerimden. Biraz tuhaf gelir ama anlatamıyorum onu. Şöyle ki, hislerine çok güvenen biri. Bir anda içine bir his doğuyor ve o zaman mantığı devre dışı kalıyor. Fake hesaptan okulun itiraf sayfasına yazması bunun bir örneği. Ancak hislerini alt üst eden biri var. Ehehehe bizim küçük şeytan Taha, aptal yapıyor onu. Yine de tatlı ya. Ve aklınızda canlandırabildim mi bilmiyorum ama çok güzel gülüyor şerefsiz.
Ve ve ve yavrumlar... Savaş'ın bottom olduğu zamanlar da oluyor, evet. İçiniz rahat olsun falan dlsmxlssm ama yazmam herhalde.
Ehh, sanırım bu kadar, uzatmayacağım.
Hepinize tek tek teşekkür etmek isterim ancak bu mümkün değil. Ancak çok ama çok sevdiklerim var, bence onlar kendilerini biliyor💚
Okuyan, hayatının bir parçası haline getiren, bir vişne suyu içerken, elma yerken aklına getiren, sakarlık yapıldığında Emir'i ve cap şapkalarıyla bütünleşmiş sürekli coşkulu olan birileri gördüğünüz zaman aklınıza Yusufhan'ı getiren varsa... Bu benim için o kadar değerli ki. Aklınızda karakterlerimden herhangi biri kaldıysa... Düşüncesi bile pır pır ettiriyor kalbimi, ehe.
Hepinize çok ama çok teşekkür ederim.
Bu wattydeki ilk kitabım değil. Ancak bu kadar sevilen ve düzgün bir finali olan ve mutlu bir sonla biten ilk kitabım. Ve Taha... Ayrımcılık yapmayı sevmem ancak en sevdiğim çocuklarımdan biri sanırım.
Bu bir son değil, kütüphanenizden falan da çıkarmayın. Ek bölümler gelecek. Bırakamam ki hemencicik zaten.
Uf ya duygulandım. Yeniden ve yeniden, en içten yeşil kalplerimle, beni bu kadar mutlu ettiğiniz için teşekkür ederim💚
Prenses, Meniere ve aklımı meşgul eden ve yazarsam yayınlarım dediğim iki büyük kurgumda görüşmek dileğiyle. Sizi çok seviyorum bee💚💚💚
Kendinize iyi bakın,
akyzen🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf | bxb
RandomFakehsp000: Ne diyeceğim biliyor musun? Fakehsp000: Bence eşcinsel itirafını yapan sendin. Fakehsp000: Ya eşcinselsin, ya da prim için yalan söyledin. Fakehsp000: Ama ben ilki olduğunu düşünüyorum. Başlama // 17 Ağustos 2018 Bitiş // 21 Ocak...