2. Fire in The Rain

3.3K 170 2
                                    

Nowy Świat, rok 1003

Siedziałam pod białym dębem, gdzie czytałam książkę czarów. Chciałam, pomóc ludziom, ponieważ nadeszła epidemia, przez co umarło wiele mieszkańców. Międzyczasie, czekam na Klausa, który wraz z Henrikiem wyruszył w podróż.

- Panno Carmen, czy mogę chwilkę przeszkodzić? - oznajmił Elijah, który zjawił się pod drzewem. Chłopak usiadł na korzeniu i wbił się w moje usta, tak bardzo rozkosznie, że zapomniałam odpowiedzieć.

- Wydaje mi się, że tak - zachichotałam, chwytając go za rękę. Siedzieliśmy pod dębem, rozmawiając o planach na przyszyłość. Jednak, nadal moje złe myśli krążyły po głowie. Bardzo martwiłam się o braci Mikaelson. 

Po chwili w oddali, usłyszałam krzyki. Od razu zerwałam się i pobiegłam do miejsca, skąd wydobywały się dźwięki. Moim oczom, ukazał się Klaus, który niósł zakrwawionego Henrika w rękach. Wszyscy mieszkańcy zjawili się na miejscu wraz z rodzinną Mikaelson. Niklaus, położył ciało na trawę, chcąc jeszcze uratować młodego chłopaka.

- Ayana, pomóż nam proszę - krzyczał, Mikael do czarnoskórej czarownicy. Ayana, spuściła głowę w dół, nie mogła nic zrobić. - Nie, nie to niemożliwe...

- Musisz nam pomóc! - ciągnął dalej temat, ale wiedział jaka była prawda. Klaus po tych słowach runął na trawę jak wieża, był tak bardzo bezbronny i kruchy. 

 - Spójrz na mnie - podbiegłam do Klausa, chwytając go za twarz. Chłopak, zrobił to co kazałam i dopiero teraz zrozumiał. Nic nie powiedział, tylko oparł głowę o moje ciało. 

Akt II

Przetarłam oczy i wypiłam końcówkę drinka. Pospiesznie wyszłam z Mytsic Grill, gdzie od paru godzin topiłam smutki w alkoholu. Powiem, szczerze, że byłam dość wstawiona. Przypadkiem, gdy wychodziłam z lokalu, uderzyłam ciałem w jakiegoś przystojniaczka.

- Sooorki - odparłam, śmiejąc się. Dopiero po chwili, zorientowałam się, że mówię to do brata Salvatore. Zanim zdążył cokolwiek odpowiedzieć, runęłam nieprzytomna na chodnik.

𝘛𝘳𝘺 𝘔𝘦✧𝐓𝐕𝐃✧ POPRAWKIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz