Mystic Falls, rok 2011
Ciepłe promyki słońca, pojawiły się na mojej twarzy. Od razu, wstałam i powędrowałam w poszukiwaniu domownika. Nie mam pojęcia, dlaczego tutaj jestem a co gorsze, nic nie pamiętam z wczorajszej nocy.
Schodząc z góry, usłyszałam bardzo znajomy głos, Mikaelsona, który dobiegał z holu. Od razu, przyspieszyłam kroku, żeby znaleźć Klausa. Dopiero po chwili na samym dole, dostrzegłam blondyna. Jego kolor włosów był na tyle charakterystyczny, że nie mogłam się pomylić.
- Klaus?! - krzyknęłam, rzucając się na przyjaciela. - Boże... To ty!
- Boże, to ja - zaśmiał się, opuszczając moje ciało na dół. - Nadal się nic nie zmieniłaś. Cały czas jesteś dziecinna - Nie zwracając uwagi na to co powiedział, zaczęłam się rozglądać po mieszkaniu, chcąc odnaleźć jego brata.
- Gdzie Elijah? - zapytałam, jednak odpowiedzi wcale nie dostałam. - Klaus! Gdzie Elijah?
- Czy to ważne?
- Nie rób sobie jaj, gdzie on jest? - Niklaus, pokazał ręką na drzwi wyjściowe, od razu wybiegłam z domu, szukając mojego ukochanego. Jednak spotkałam tylko Stefana Salvatore, który powoli się do mnie zbliżał. - Gdzie on jest?
- Po co się pytasz, jeżeli nikogo tutaj nie ma oprócz nas?
Sądząc po jego oczach, był pod wpływem Klausa. Zaczęłam się oddalać, jednak to mi nic nie dało, Salvatore przybliżał się nieustannie.
- Rozpruwaczu, ile mam czekać? - krzyknął Mikaelson, który opierał się o drzwi. Bez wahania, Stefan przechwycił moje ciało i złamał mi kark. Nieprzytomna runęłam pod jego nogi.
CZYTASZ
𝘛𝘳𝘺 𝘔𝘦✧𝐓𝐕𝐃✧ POPRAWKI
Fanfic𝐏𝐢𝐞𝐫𝐰𝐬𝐳𝐚 𝐜𝐳𝐚𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐜𝐚 𝐰𝐫𝐚𝐜𝐚 𝐝𝐨 𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐜 𝐅𝐚𝐥𝐥𝐬, 𝐠𝐝𝐳𝐢𝐞 𝐧𝐚 𝐧𝐢ą 𝐳𝐨𝐬𝐭𝐚ł𝐚 𝐫𝐳𝐮𝐜𝐨𝐧𝐚 𝐤𝐥ą𝐭𝐰𝐚 𝐧𝐢𝐞ś𝐦𝐢𝐞𝐫𝐭𝐞𝐥𝐧𝐨ś𝐜𝐢. 𝐍𝐢𝐤𝐭 𝐩𝐨𝐳𝐚 𝐊𝐥𝐚𝐮𝐬𝐞𝐦 𝐧𝐢𝐞 𝐦𝐚 𝐩𝐨𝐣ę𝐜𝐢𝐚 𝐨 𝐫𝐳𝐮𝐜𝐨𝐧�...