Spojrzałam głucho na Elijaha, który tak samo zareagował jak ja. Tak, naprawdę nie wiedziałam jak się mam zachować. Pojawił się nagle, tak jakby nigdy nic. A zostawił mnie z wielu przyczyn.
- Co ty tu robisz? - zapytałam udając twardą, ale tylko chciałam rzucić się w jego ramiona i zacząć głośno płakać.
- Myślałem, że to żart... - westchnął. - Uchodzi z ciebie życie.
- Nie wiem, czy mam powiedzieć dziękuję, czy po prostu wrócić do domu.
- Carmen...
Od razu podszedł do mnie i objął mnie z całych sił. Dopiero teraz z moich oczu, wylał się wodospad łez. Boże... Jak mi tego brakowało.
- Przepraszam, tak bardzo przepraszam. - chwycił mnie za ramiona - Popełniłem błąd, nie chciałem Cię zostawić. Zwłaszcza, że...
Zawahał się, ale wiedziałam o czym mowa.
Między nami panowała cisza, tak naprawdę nie chciałam nic mówić. Po prostu podziwiałam mężczyznę, którego tak kochałam.
- Wyjedź ze mną do Nowego Orleanu, do Klausa! Do mnie... Zamieszkamy razem. Carmen, to ostatnia szansa dla nas. - powiedział wręcz, zmuszając mnie do tego. - Spełnimy naszą przepowiednie... Proszę.
- Elijah... Przepowiednia nie była prawdziwa. Ja... Nie wyjdę za ciebie.
Zobaczyłam smutek w jego oczach, ale czego on się spodziewał?
- Kochałam Cię i to bardzo... Ale to nie ty byłeś mi pisany. - wypuścił mnie z ramion i spojrzałam na okno, z którego spoglądał Stefan z Damonem. Najwidoczniej obserwują nas od początku, tej rozmowy a raczej pożegnania. - To oni są moją rodziną...
Nie chciałam nic mówić, ale wiedziałam, że jest wiele do powiedzenia.
- Tobie jest ktoś inny pisany i będziesz szczęśliwy, a nawet bardziej niż ze mną. Tak samo jest w moim przypadku, ale to nie znaczy, że mamy się nienawidzić. - położyłam rękę na jego ramieniu. - Dziękuję Ci za wszystko, Elijah. Nawet nie wiesz, jak jestem Ci za wszystko wdzięczna.
Elijah był ważną osobą w moim życiu, och Boże jak ja byłam w nim zakochana.
Ciężko jest się żegnać z kimkolwiek, zwłaszcza z nim.
- Wybaczam Ci, ale ty też musisz mi wybaczyć. - pocałowałam go delikatnie w czoło. - Zawsze będziesz moją pierwszą miłością.
CZYTASZ
𝘛𝘳𝘺 𝘔𝘦✧𝐓𝐕𝐃✧ POPRAWKI
Fanfiction𝐏𝐢𝐞𝐫𝐰𝐬𝐳𝐚 𝐜𝐳𝐚𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐜𝐚 𝐰𝐫𝐚𝐜𝐚 𝐝𝐨 𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐜 𝐅𝐚𝐥𝐥𝐬, 𝐠𝐝𝐳𝐢𝐞 𝐧𝐚 𝐧𝐢ą 𝐳𝐨𝐬𝐭𝐚ł𝐚 𝐫𝐳𝐮𝐜𝐨𝐧𝐚 𝐤𝐥ą𝐭𝐰𝐚 𝐧𝐢𝐞ś𝐦𝐢𝐞𝐫𝐭𝐞𝐥𝐧𝐨ś𝐜𝐢. 𝐍𝐢𝐤𝐭 𝐩𝐨𝐳𝐚 𝐊𝐥𝐚𝐮𝐬𝐞𝐦 𝐧𝐢𝐞 𝐦𝐚 𝐩𝐨𝐣ę𝐜𝐢𝐚 𝐨 𝐫𝐳𝐮𝐜𝐨𝐧�...