Part -21

10.6K 883 5
                                    


ေအာ္ခန္းတုိ႕၏ ယံုႀကည္ရေသာ ေတာ္၀င္သတင္းေထာက္ေတြ၏ ေပးပုိ႕ခ်က္ေႀကာင့္ ယခု အထိန္းေတာ္ေဟာင္းတစ္ေယာက္ အိမ္တြင္ ေအာ္ခန္းႏွင့္ ေရွာင္ဖူ ..မင္ထိုက္တို႕ေရာက္ေနႀကသည္။

"သက္ေတာင့္သက္သာပဲေနပါ. ကြ်န္ေတာ္တို႕ကို အဆင္ေျပသလိုေျပာလို႕ရတယ္."

မည္သို႕ပင္ ေျပာေသာ္ျငား အသက္ ၄၀ နားပါးရွိေနေလာက္ေသာ အမိ်ဴးသမီးက မထိုင္ရဲဘဲ ေဘးမွာသာခပ္ကုပ္ကုပ္ရပ္သည္။ ေအာ္ခန္းႏွင့္ မင္ထိုက္ က ေဘးခ်င္းကပ္ထိုင္လ်က္ ေရွာင္ဖူ က ေအာ္ခန္းေဘးတြင္မတ္တပ္ရပ္ေနသည္။

"ဟုတ္ကဲ့ပါ.အိမ္ေရွ႕စံမင္းသား..။ လြန္ခဲ့တဲ့ သံုးႏွစ္ခန္႕က ညမွာ ထံုခ်မ္းနယ္စားမင္း က သစ္ေတာ္သီး ပန္းကန္ကိုင္ျပီး ဦးရီးေတာ္ ၄ အခန္းကို ၀င္သြားခဲ့တာပါ..သိပ္မႀကာပါဘူး.နာနာက်င္က်င္ ေအာ္သံကိုႀကားရျပီး ကြ်န္မအပါအ၀င္ ကိုယ္ရံေတာ္ေတြ ကလည္း အခန္းထဲ ၀င္သြားေတာ့ --ဟို--ဦးရီးေတာ္ ၄ က ပါးစပ္ထဲမွာသစ္ေတာ္သီး တစ္စိတ္နဲ႕ အျမွဳပ္ေတြထြက္ျပီး--"

"ထံုခ်မ္းနယ္စားမင္း ပံုစံကေရာ အဲ့ခ်ိန္ ဘယ္လုိရွိေနလဲ."

လြန္ခဲ့ျပီးေသာ ကိစၥေတြျဖစ္ေသာေႀကာင့္ အထိန္းေတာ္ႀကီးက ခဏမ်ွေတာ့ စဥ္းစားေနပံု၇သည္။

"သူ႕ပံုစံက ထိတ္လန္႕ေန---အဲ့ ထိတ္လန္႕ေနတယ္ဆိုတာ ဦးရီးေတာ္ ၄ တစ္ခုခုျဖစ္မွာစိ္ုးလို႕ အရမ္းစိတ္ပူေနပံုမ်ိဴးနဲ႕ပါ.ခ်က္ခ်င္းပဲ ေအာ္ဟစ္ျပီး...သမားေတာ္ ေခၚဖုိ႕ေျပာေနတာ.ဦးရီးေတာ္ ၄ ကို သူ သယ္ဖို႕ လုပ္ေနတုန္းမွာပဲ တပ္မွဴးက်ိဴ ဦးေဆာင္လာတဲ့ နန္းတြင္းရဲမက္ေတြက.လုပ္ႀကံမႈဆိုျပီး ဖမ္းေခၚသြားတာပါ အိမ္ေရွ႕စံမငး္သား..."

ဒီတစ္ခါေတာ့ ေအာ္ခန္းႏွင့္ မင္ထုိက္အႀကည့္ခ်င္းဆံုသြားႀကသည္။ နွစ္ေယာက္သား အဓိပၸာယ္ပါပါ ႀကည့္ေနႀကျပီးမွ..

"ကိစၥေတြက အေဆာတလ်င္ျဖစ္သြားတာကုိ ဘယ္သူက တပ္မွဴးက်ိဴ ကို အေႀကာင္းႀကားလိုက္တာလဲ"

"မသိပါဘူး မင္းသားမင္ထိုက္..ကြ်န္မတို႕ေတြကေတာ့ ဦးရီးေတာ္ ၄ ကုိ သမားေတာ္နဲ႕ျပဖုိ႕အတြက္ပဲ ေလာေနႀကတာပါ.."

နှလုံးသားထဲက ဒဏ္ဍာရီWhere stories live. Discover now