Seriler...

1.2K 64 11
                                    

Merhaba, evet bir süredir yokum. Ve bunun için inanın çok mühim sebeplerim vardı. Hâlâ toparlandığımı söyleyemem. Kötü bir durumla çebelleştiğimi bilin yeter. Aksatıyorum biliyorum, bir duyuru bile yazamıyorum, ki sizler bir duyuruyu hak ediyorsunuz. Ama gelin görün ki bunu yazacak gücü bile kendimde bulamadım çoğu zaman. 

Bir şeyleri düşünmemek için kendimle adeta savaşıyorum ve yine en çok hasarı ben alıyorum. Ancak bunlardan bahsetmek için gelmedim şimdi, bunu anlatmamın nedeni zor günler geçirdiğimi ve haklı bir sebep olduğunu bilin ve sizi bıraktığımı lütfen düşünmeyin.

Bırakmadım.

Ya da vazgeçmedim.

Sorun sadece henüz belimi doğrultamadan daha ağır bir yüküm altında eziliyor olmam. Ama elbette kalkacağım ayağa, merak etmeyin.

Burada ikinci seriyi paylaşmak istedim evet, ancak olmuyor. Söylediğim sınır bile geçilemiyor. Yorumlar oylar ise cidden komik bir hal aldı. Ve ben bunu istemiyorum. Bu yüzden verdiğim son kararı açıklayacağım size. Bu hikayede çok fazla duyuru bölümü var ve bu da bölüm sayısını oldukça fazla gösteriyor. O duyurulardan önemsiz olanları silmek yerine onlara özel bölümler belki de araya maksimum birkaç bölüm yazarak güncellerim diye düşündüm. Bu yüzden bir süre boş kalacaklar ve güncelleme alacaklar bu yüzden ne olduğunu merak etmeyin, bitirdikten sonra nasılsa görebileceksiniz içiniz rahat olsun.

Peki ikinci seriye ne olacak, ikinci seriyi tekrar Ölümün Ayak Sesleri olarak kendi kalıbında paylaşacağım. Kaldırdığım hikaye şu an AS olarak duvarımda ismini ve resmini değişteceğim tekrar Bedel'in ikinci serisi olarak ona bölüm gelecek. Eğer hâlâ kütüphanenizde ise bildirimi alırsınız eğer yok ise yarın bir ara duvarıma uğrayıverin, ikinci seriyi duvarımda göreceksiniz. 

Ya üçüncü seri?

İşte önemli olan bu! Hikayeyi okuyanlar bilir, tam bir final yazmadım ancak yayınladığım son bölüm hepinizi buruk bıraktı çünkü çok kötü olaylar oldu son bölümde. Ve ben bu sonu yakıştıramadım. Bu yüzden üçüncü bir serimiz olacak. Bölüm sayısını ya da ne kadar uzun olacağını bilmiyorum. Fakat şunu söyleyebilirim. Üçüncü seri Birinci serinin içinde yayınlanacak. Duyuruyu ise beni takip eden herkes alacak. Üçüncü seriye ne zaman başlayacağım hakkında bir şey söyleyemem fakat şunu bilin, üçüncü seri olacak!

Mira ve Yağız'ı son kez tekrar yazacağım uzun zaman sonra. Yine çok fazla olay bekleyecek sizi. Ancak yine ikinci seride olduğu kadar üzer miyim, sanmıyorum. 

Birinci seriyi kütüphanelerinize ekleyin, üçüncü seri için bildirim bu seriden gelecek çünkü.

İkinci seri ise yarından itibaren paylaşılmaya devam edecek. Bölümler çok uzun olduğu için onları bölme ihtimallerim olacak, öyle bir durumda bölümün başına not düşeceğim bu bölüm neden yarım diye düşünmemeniz için. 

Bunu dışında başka duyuracağım bir şey yok sanırım. 

Varsa bir sorunuz alırım.

Aşağıya fikirlerinizi bırakın lütfen. (:

BEDEL - Azrail'in Gölgesi (Seri 1/3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin