Kırılma noktası.
B E D E L
"Bunu bana neden yapıyorsun?"
"Sana hiçbir şey yapmıyorum bebeğim."
"Bu," Sesim tellerine dolandı. Yutkunmak zorunda kaldım raks eden nefesim sekteye uğradı. "Bu yaptıkların, bu saçma oyun, bu adam, neredeyim, o kim, neden bunu yapıyorum, beni delirtmek mi istiyorsun?!"
"Sadece hatırlamanı istiyorum."
"Hatırlamak falan istemiyorum!"
"Zorundasın."
"Neden?"
"Çünkü o seni bulacak. Ve karşına dikildiğinde onu hatırlamak zorundasın."
"Lanet olsun kim o!"
"Bunu senin hatırlaman gerekiyor."
"Bana fotoğrafını göster ve bu saçma oyun bitsin."
"Onu yüzünden tanıyamazsın."
"Neden?"
Tuhaf bir gülümseme belirdi yüzünde. "Öyle olsaydı, kolların boynumda olurdu." Ne demek istediğini düşünsemde algılamak istemiyordum. Ona benzediğini mi söylüyordu, öyleyse neden ona baktığımda hiçbir şey tanıdık gelmiyordu?
"Madem ona bu kadar benziyorsun, neden anımsamıyorum?"
"O resmi anımsadığın için yaptın. Sadece içindeki bir şey seni ikna etmeyi başarıyor."
Küçük Mira'dan bahsediyordu. Mira onu yabancılıyordu. Eğildi ve mikrofona yaklaştı, komut vereceğini biliyordum. Direkt atıldım. "Yeter, sıkıldım!" diye bağırdım terden sırılsıklam olmuştum ve ellerimde kan vardı. "Buna devam etmek istemiyorum. Kimseyi hatırlamak istemiyorum. Eğer hayatımda öyle biri olsaydı şu an yanımda olurdu."
Gözlerim doluydu, dişlerim kanım yüzünden kırmızıya boyanmıştı ve elimde tuttuğum bıçak elimle birlikte zangır zangır titriyordu. "Hani," Etrafıma baktım ellerimi iki yana açarak, "Nerede?" Nefes nefeseydim konuşuyken kelimelerimi yutmak zorunda kalabiliyordum. "Yok."
"Şimdilik."
"Gelecek mi?"
"Bulacak."
"Saklanmıyorum."
"Ben saklıyorum."
"Neden?"
"Ne kadar tehlikeli olduğunu fark ettiğinde ne yapmaya çalıştığımı anlayacaksın."
"Allah aşkına kim o, neden onun yüzünden bunu yapmak zorundayım!"
"Yeniden tanışacaksın," dedi. Ardından bir düğmeye bastı. "Zamanı geldiğinde gideceksin ona, bundan önce onun tanıdığı o güçsüz kadını yenmeliyiz."
"Güçsüz dediğin o kadın neden hâlâ yenilmedi Yiğit?!" diye bağırdım. "Güçsüzse nasıl bu kadar direnebiliyor, o adam neden bu kadar önemli?!"
"Çünkü seni öldürdü." Elimde gevşeyen bıçağı sıkıca kavradım. "Ve bunu tekrar yapmasını istemiyorum."
"Ondan neden bu kadar korkuyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL - Azrail'in Gölgesi (Seri 1/3)
Mistério / SuspenseDuyuyor musun? Sallamayı bıraktığın beşikte ağlıyor ölüm. (Bölüm sayısı sizi korkutmasın, iki seri (1 ve 3) aynı hikâyede yayınlanıyor.) 1. Seri Ölümün Elçisi 3. Seri Azrail'in Gölgesi bu serinin içinde yayınlanmaya devam ediyor. Cennetten ceh...