"Ale otče!" řekl jsem prosebně a lehce i naštvaně a to mého otce vydráždilo.
"ŘEKL JSEM NE!" a prásk..
Ucítil jsem štiplavou bolest na mé tváři.
"Drahý, nech ho.." řekla tiše moje matka, která ho ode mě odtáhla.
"FAJN!" máchl jsem rukama, vzal si pár věcí a vyšel z domu pryč.
Moje rodina patří mezi nejznámější lovce draků, ano.. Draci, stvoření s velkými křídly, drápy a podle elementu i plameny nebo kdo ví co. Každé dítě chodí na praxe už od 8 let, aby se naučil bránit a poté i zabíjet draky, ale já ne! Můj otec s matkou mě nechtějí pustit odjakživa na výcvik, proti drakům. Ano, ubráním se, ale nemám povolení je zabíjet a už vůbec bych to nedokázal, protože každý drak je specifický nějakou svou věcí. Většinou to je třeba znamení, nebo schopnost navíc. Každý má jistý element, jsou tu klasičtí ohniví, ledoví, kamenní i větrní. Jsou tu ale vzácné druhy jako bleskový, vílí a kdo ví co.
Je tu ale i jeden vzácný druh, který již vymřel kromě jedné rodiny. Je to 5 draků, rodiče a 3 mláďata. Jsou to draci, kteří mají schopnost všeho. Tím pádem jsou ale o dost nebezpeční a v mém městě se šíří to, že si dokáží otevřít portál do našeho světa sami. Normálně to dělá jejich alfa, aby se nás zbavili, ale jinak pouze tenhle druh to také dokáže.
Pokud to je pravdivé..
Moje rodina je hrozná.. Můj bratr mladší bratr Dae [KDO JE Z FALLEN ANGEL? *ZVEDÁ RUKU*], kterému je 10 se už plně věnuje výcviku..
"JE TO NEFÉR!" zakřičím do neznáma a kopnu do koše, který spadne na zem a já si povzdechnu.
"Je to na nic." řeknu potichu sám pro sebe a začnu zvedat ten odpadkový koš, když v tom uvidím otevírající se bránu..
----
Jsem tu s novým příběhem, YEY! Ten, kdo si to zahlasoval, tak to tu má. Jdu psát první kapitolu i k tomu 1. příběhu :D Tak vás očekávám potom i tam ^^ ❤Budu ráda za podporu jako vždy ^^ I purple you ❤
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasy<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...