"Kde jsi byl?" zeptal se podrážděně učitel a než jsem mu stihl vůbec odpovědět, někdo mě předběhl.
"Hah vyšukával se tam s Taehyungem!!" zakřičel někdo z té skupiny kreténů a ihned na to dostal seřváno od učitele.
"Neřeš je, jasný?" řekl jsem Taehyungovi, který lehce přikývl a šel si sednout někam na kraj.
"Fajn první hodina bude bez Soul Gemů. Každý dostane normální meč, samozřejmě ne ostrý na to, aby tu někoho mohl zabít. Všichni půjdou do dvojic a budou mezi sebou soupeřit, zkoušet odhadovat taktiku ostatních a brát jim jejich pohyby. Je na vás jak budete útočit a jak se naopak bránit, ale nezapomeňte, že tam stačí jediná chyba a vypadáváte!" řekl učitel a my pouze přikyvovali a každý z nás dostal ten jednoduchý meč ne moc ostrý a ne moc tupý.
Já tedy skončil s jedním prvákem, který vypadal, že se zhroutí.
"Neboj se, nic se nestane jen měj pevně nohy na zemi a zkus se vyhýbat.. Odrážet rány a občas i útočit." poradil jsem mu a on s menším úsměvem přikývl a pokusil se nějak postavit.
Začali jsme opravdu pomalu, jemně než se do toho dostal a když mě málem trefil, tak jsem se ušklíbl.
"Jen tak dál." řekl jsem s úsměvem a začal s ním rychleji 'bojovat'.
Jednou ale udělal chybu, takže jeho meč byl na zemi a on taky.
"V pohodě?" podal jsem mu ruku a on se usmál a přikývl. Pomohl jsem mu na nohy a odložil meč.
"Děkuju za ty rady a tak.. Pomohlo mi to.." usmál se a já opět přikývl.
"Jsem Jungkook." podal jsem mu ruku a on ji s jiskřičkami v očích přijal.
"Jsem Sejun.. Vím, kdo jsi.. Mluví se o tobě všude, prý že jsi třída N, která se jako jediná přihlašuje.. A hlavně jsi hodně populární mezi ostatními." říkal s obdivem v hlase a já se zasmál.
"Fakt?"
"Jo, podle mé třídy jsi král školy.." zasmál se a já s ním.
"Maximálně tak král loserů.. Copak Jeone, kamarádíčkuješ se s děckama, aby sis našel obdiv?"
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasy<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...