13. Kapitola

1.4K 186 17
                                    

Rychle jsem si stoupl na nohy a zadíval se na draka, jenž stál na všech čtyřech hledící na mě.

"P-páni.." vydechl jsem potichu a přímo jsem byl paralyzovaný.. Nedokázal jsem se hýbat, ve mně se mísil strach ale i touha..





Chtěl jsem vědět, co je zač.. 

Chtěl jsem znát jejich tajemství..

Naklonil hlavu na stranu a já se pro sebe usmál.

Vypadal totiž roztomile ať si to přiznám nebo ne..

"Jsi roztomilý.." zašeptal jsem a on lehce přivřel oči a lehce se přiblížil.

Neustoupil jsem ani o krok.. Neustupoval jsem ani když se ke mně blížil už víc. 

Byl přede mnou a já cítil jeho horký.. Přímo ohnivý dech..

Najednou si kýchl.



Začal jsem se smát.

"Však si mě poprskal.." zamumlal jsem a začal se otírat o mikinu, ale viděl jsem v jeho očích pobavení. 

"Nečekal jsem, že tě uvidím.." zašeptal jsem a přišel blíž.

Podíval jsem se na jeho nohu a vypadalo to, že to je už lepší. Sklonil jsem se, abych se mohl podívat i na břicho, ale on se sklonil taky, takže jsem se pouze zamračil a sklonil ještě víc, ale on si schválně lehl na břicho.

"Notáák.. Zvedni se." vydechl jsem poraženě a on zakroutil hlavou.

To mi snad rozumí?

"Fajn!" prskl jsem naštvaně a sedl si do tureckého sedu a zkřížil si ruce na hrudi.

Najednou se lehce překulil na bok a já se tedy posunul a viděl na jeho břicho. Jizvy vypadaly, že se hojí dost rychle, za což jsem rád.

Najednou se ten drak postavil opět na končetiny a ke mně zvedl jednu ze svých předních končetin.

Bylo tam něco kolem toho uvázané. 



Ihned jsem to poznal.. 



Nikdy jsem to nemohl mít, protože mé schopnosti jak kouzelné, tak i celkově jsou nulové.. Proto nejspíš nemůžu zabíjet draky..

A tohle jsem nikdy nemohl dostat až teď..

Drak pokývl, abych si to vzal tak jsem se letmo dotkl jeho končetiny a rozvázal uzel.. Byl to jakoby jemný látkový náramek a na tom Soul Gem.. A podle barvy a všeho jsem usoudil, že je to nejspíš..







On...








Jeho duše...







Jeho síla...

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat