5. Kapitola

1.7K 172 70
                                    

Dorazili jsme do školy akorát jako vždy, takže jsme vystoupili z auta a šli spolu před školní dvůr.

"S kým ses vůbec porval?" zeptal jsem se nakonec Hoseoka a ten se zamračil.

"S tím idiotem Markem!" zasyčel a přitom rozhodil rukama.

"Proč?" zasmál jsem se společně s Yoongim a on si povzdechl.

"Protože mě vyšachoval z toho turnaje." zašeptal a já se zastavil.

"Však ještě výběr neskončil ne?" zeptal jsem se nechápavě a on udělal naštvaný obličej.

"Jo jenže hacknul systém a vyškrtal mě ze seznamu a k tomu zablokoval." řekl naštvaně a já se začal smát ještě víc.

"Však klid kámo, hacknu se do systému a zas tě tam zapíšu." řekl jsem klidně a konečně vešel s těma idiotama na chodbu.

"Jinak víš, že dneska je zápas." upozornil mě Yoongi a já zavřel skříňku.

"Jo vím." řekl jsem a chtěl vyjít, ale najednou se k nám přiřítily 3 největší děvky na celé škole. Lisa, Ell a Car. 

"Doufám, že dneska vyhrajete.. Jako vždy a Jungkooku." přišla ke mně Lisa a začala mi prstem jezdit po břiše, kde šly cítit mé břišní svaly. Nechci se vytahovat, ale celkem cvičím. 

"Sundej si zase to tričko.." zavrněla a já sundal její ruku z mého břicha.

"Minule mi ho roztrhl Namjoon, pokud nevíš." zasmál jsem se a pokývl na kluky, abychom šli.

"Ježiš.. Zase tě svlíkala pohledem." zasmál se Hoseok a já dostal husinu.

"Fuj.." oklepal jsem se a rozloučil se s kluky, protože jsou o ročník výš než já.

Jo, Namjoon je taky člověk, který nemá právo na to se přidat k výcviku proti drakům, takže si celkem rozumíme. Chodíme spolu do třídy, i když je starší. Taky jsme ve stejném týmu v basketbalu, což vysvětluje to, proč jsem říkal o tom roztrženém tričku.

Je to fajn kluk, přistěhoval se sem nedávno, to samé jeho přítel Jin. Patří taky do skupiny 'neschopných', takže nemůže jít proti drakům.

"Ahoj Kooku." pozdravil mě Joon a Jin najednou.

"Zdar, zdar.." vydechl jsem a přilepil se na lavici, přičemž jsem slyšel Jinovo smích.

"Vypadáš otřesně, co je?" drkl do mě Joon a já zvedl pohled.

"V noci jsem se opět nepohodl s otcem a já vypadl z domu. Jakože, utekl, heh.. Potom jsem k tomu nemohl usnout, takže jsem spal tak 2 nebo 3 hodiny, nediv se." řekl jsem oprskle, ale to Jina pobavilo ještě víc.

"Na, napij se.." podal mi kelímek s kafem a já poděkoval a napil se.

"Tak třído, dneska tu máme nového spolužáka." řekla učitelka, když vešla. Já si ani nevšiml, že zazvonilo, super..

"Zdravím.. Jsem Kim Taehyung, patřím do skupiny N.." rozhlížel se po třídě a zastavil se u Joona s Jinem, kteří seděli v lavici napravo ode mě, ale když si všiml mě, tak se zarazil, proč..?

"Fajn, sedni si do třetí lavice u okna." řekla učitelka a on se nejistě dal do kroku.


Ta lavice byla přímo přede mnou.

----

Máte nějaký ship, který se vám líbí a není úplně famous ? Jako třeba Vkook/Yoonmin/Namjin, ty jsou asi takhle hlavní.. Nějaké další? (Kromě Taehyunga a Jungkooka, ti tvoří Vkook).

Plánuju nějakou novou knížku a chci aby byla dobře promyšlená, protože většinou vymýšlím a promýšlím příběhy při psaní a tenhle si chci zkusit nějak víc promyslet dopředu. 

Tak piště prosím alespoň někdo nějaký ten BTS ship, který se vám líbí BERU VŠE! :D A pokud nemáte, tak alespoň někdo napsat Yoonmin nebo Namjin. :D 

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat