62. Kapitola

1.3K 149 2
                                    

"Jungkooku.." vydechl Yoongi a Jungkook si objal kolena a vzlykl.

"O-omlouvám se.. N-nechtěl jsem v-vám to zatajovat, a-ale nechtěl.. N-nechtěl jsem Taeho zradit.. S-slíbil jsem mu t-to.. A- tsss~" odmlčel se a kvůli bolesti na zápěstí sykl.

Začal ho extrémně pálit Soul Gem a zároveň mizet.

"C-co to?! N-ne!" vykřikl Jungkook a chtěl Soul Gem chytit do ruky, ale stihl zmizet..

"C-co to znamená?! Prosím.. T-tae.. Ne..." zhroutil se Jungkook a Yoongi, Jimin s Hobim ho objali.

"V klidu.. Hlavně buď v klidu, vše se nějak vysvětlí.. A-" Yoongi byl přerušen Jungkookem.

"Ne, ne, ne! J-jsem úplně k ničemu! Jsem nic b-bez Taehyunga.. J-jen úplně k zahození... Nemám jak ho zachránit.... Prosím... O-odejděte..." zašeptal poslední slova a ostatní přikývli a odešli i přes to, že nechtěli.

Jungkook po pár minutách civění do zdi vzal mobil do ruky a vytočil číslo na Jina, jenž ihned přijel.

"Jungkooku.." oslovil ho Jin a pomohl mu na nohy tak, aby se posadil na postel.

"T-taehyung.... P-potřebuju zachránit T-taehyunga.."

"Já tě chápu.. Ale je to nebezpečné bez Soul Gemu a k tomu jsi teď rozrušený.." 

"J-já... Chápu to, ž-že je to nebezpečné.. J-jelikož jsem naprosto neschopný.. N-nemůžu ani zachránit osobu, k-kterou miluju.." vzlykl na konci a složil si obličej do dlaní.

Jin mu ruce chytil a donutil ho se na něj podívat.

Dal mu do ruky menší náhrdelník s pár barvami na kameni, jenž visel na přívěsku.

"Víš co? Vezmi si můj.. Můj Soul Gem.. Zkus to, pokud ti bude vyhovovat.. Věřím ti, takže co.. Vezmeš si ho?"


Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat