Uviděl jsem v jeho očích opravdu prosení..
Potom ještě zafuněl a hlavu ke mně více přitiskl.
Vzpamatuj se kurva JUNGKOOKU!
Chtěl jsem se profackovat, protože jsem nožík opět schoval a povzdechl si.
Připadal jsem si jako ten drak.. Zraněný, ale vnitřně..
Nemůžu zabíjet draky, protože mi to nikdo nechce dovolit.. Tak proč se snažit marně..
Ruku jsem položil na drakovu hlavu a on zavřel oči a poraženě vydechl.
Sundal jsem si džínovou bundu a já byl jen v tričku s krátkým rukávem, takže šel viděl nádherně můj obvaz, který mám od toho, že mě otec předtím pořezal.. Měl jsem to obvázaný 3x a pod tím měl ještě lehkou vatu a maličké kousky, které by tu krev měly nějak nasáknout.
Sundal jsem si všechno a začal ošetřovat toho draka. Všiml jsem si, že má něco s nohou, tak jsem mu jí prohlédl.
"Zlomená.." zašeptal jsem si pro sebe, ale jakoby ten drak rozuměl a opět si povzdechl.
Ošetřil jsem mu ji snad dostatečně a ještě ošetřil rány, ze kterých stékala krev.
Odtáhl jsem se od něj a on se pokusil postavit. Podařilo se mu to sice jen stěží, ale podařilo.
Pokývl mi asi jako poděkování a já se lehce usmál, i když uvnitř sebe jsem se zabíjel za to, co tu zkouším.
"Jungkooku!" slyšel jsem někde z dálky své jméno a hlas mě moc dobře známý.
Nemohl jsem odpovědět, byla by to blbost, když jsem ošetřil toho draka, tak bych ho tímhle zabil.
"Odleť.. Zmiz." řekl jsem přísně a zkoušel odehnat toho draka, což se mi povedlo a on jedním bolestným máchnutím křídly rychle a snad nenápadně odletěl.
"Tady jsi ty magore!" praštil mě můj nejlepší kamarád Yoongi a já se ještě díval na oblohu, kde před chvílí zmizel onen drak.
"Hej, jsi v pohodě? Kurva, co to je?" zeptal se s udiveným pohledem směrovaný na asi 20 centimetrovou jizvu, která byla čerstvá a byla na mé levé ruce.
"Od otce znamení, že nesmím být zabijákem draků." zasmál jsem se ironicky a on se zamračil.
"Já ho jednou zabiju no nic.. Co tu kurva děláš a jen v tričku, když máš bundu na zemi..? Volala mi tvá matka." řekl lehce naštvaně a podával mi mojí bundu.
"Sorry, musel jsem jít pryč, prostě jsem se neudržel. Se divím, když je takhle pozdě a ty ses uráčel doplazit až sem z té tvé postýlky lední medvěde." zasmál jsem se a vyšel s ním směrem ke mně domů. Stačilo jen pár kroků a já už se opět musel ohlédnout na to místo, kde byl ten zraněný drak..
Ale je pravda, že musím jít domů se vyspat..
Zítra je škola, ale není to tak hrozný. Chodím do normální školy, která má samozřejmě i praxe v zabíjení draků, ale mě pokaždé vyhodí, když se chci propašovat skrz Yoongiho nebo někoho jiného.
Ta škola má výhodu v tom, že je často zavřená kvůli útokům, takže je třeba jen 3x do týdne, vždy nás na to upozorní ředitelka skrz maily nebo tak, ale i tak se netěším.
----
Ten, kdo má rád takovéhle 'fantasy a magic' blbosti, tak kdo ještě nečte, tak mám příběh na profile na téma magic/fantasy/supernatural, tak se můžete kdyžtak podívat.. ^^ Název One of Seven (Taekook, Yoonminseok, Namjin)
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasy<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...