38. Kapitola

1.4K 179 14
                                    

"Nemyslím si, že-"

"Potřebuju to vědět." vyhrkl jsem a podíval se na jeho skrytou tvář.

"Fajn.. My draci nejsme.. Uhh, jenom draci... Jsme lidi.. S krví draků a proto se dokážeme proměnit ve draky.. Většinou jsme v podobě draků, jelikož je to lepší a cítíme se líp.. A-"

"T-takže.. Li-lidi zabíjejí d-draky.. A n-nevědí o tom, že to jsou.. Lidi..?" zamumlal jsem a on přikývl.

"Někteří to vědí, jsou tu určité skupiny, organizace, společnosti.. Říkej tomu jak chceš, ale chtějí pouze naší krev pro esence.. Ze kterých jsou potom Soul Gemy.. Ti, kteří nemají tuhle sílu jako ty.. A nejsou 'připraveni mít Soul Gem', tak tím pádem lžou.. Máte jakousi sílu, která se projevuje úplně jinak než ta, která vyvolává Soul Gemy.. Ty jsi něco jako sběrač.. Stačí jen, abys kolem něčeho prošel a už z toho sbíráš energii.. A proto jsi nemohl mít žádné Soul Gemy, rozbil si je.. Vcucl si tu energii do sebe.. Podej mi ruku.." Drak ke mně natáhl svou ruku a já nejistě natáhl ruku k němu.

Najednou mě chytil za ruku a na mém zápěstí se objevila značka Soul Gemu.

"Vidíš? Máš nějakou sílu.. Kdyby ne, tak se ti tam rozhodně neobjeví Soul Gem.."

"Když tedy zničím Soul Gem, jelikož z něj všechno vysaju bez toho, aniž bych to tušil.. Jak to, že mám tvůj a jsem.. V pohodě a i ty kupodivu..?"

"Protože patřím mezi legendární.. Mám všechny elementy a beru se jako nejvzácnější druh.. Mně bys jen tak nevzal všechnu sílu.."  řekl lehce pobaveně a já přikývl a skenoval stůl.

"Děkuju.."

"Za?"

"Za všechno.. Že mi věříš.. Že jsi mi pomohl a že mi pomáháš.. Ž-že jsi tu pro mě včera byl.." 

"Oh, nemáš zač.. Nečekal jsem, že takový drsňák školy bude tak.. Citlivý.." 

"Nech toho.. Jinak.. M-můžu vidět tvou lidskou podobu..?"

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat