65. Kapitola

1.2K 141 11
                                    

Jungkook sedící na Namjoonovi, jenž je v dračí podobě se veze na místo, kde má být Taehyung držen.

Asi po čtvrt hodině cesty najdou velkou laboratorní budovu, jež je opravdu hodně střežena.

Jungkook sleze z Namjoona, jehož si aktivuje do zbraně a 'nenápadně' se začne přibližovat k místu, kde drží Taehyunga.

Jenže stráž ho uviděla a ihned se ho snažila zneškodnit. Většina dozorců měla luky se šípy jako zbraň Soul Gemu, ale jiní měli schopnosti magie, což nebylo moc fajn pro Jungkooka ani Namjoona, který se začal cítit trošku mimo.

Jungkook totiž opět vysával i jeho sílu, aniž by si toho byl vědom..

Najednou, když všechny rány stíhal buď odrážet, či se jim vyhýbat, tak vypustili ochočeného draka, jenž ihned začal pálit po Jungkookovi.

Nedokázal to ustát, tak se stáhl a ihned co cítil, jak Namjoonovi pomalu bije srdce a je mu špatně, tak ho deaktivuje.

"N-nechtěl jsem.. Uteč! Vypadni než tě chytí!" řekl tiše Jungkook a vrátil mu Soul Gem.

Namjoon vyděšeně přikývl a odešel za někým, kdo by mu mohl pomoct.

Jungkook byl ve vteřině chycen a odveden do obrovské místnosti, připomínajíc arénu... 

Bílá podlaha, zvláštně upravené zdi, občas nějaký sloupec, na nímž byl polepený nějaký plakát či papíry s novinkami..

Zase ale viděl nějaké klece, ve kterých byli i malincí draci, již byli hrozně vyděšení..

Co ale viděl po pár vteřinách rozhlížení..

Byl Taehyung se spoutanýma rukama a vyděšeným pohledem.

Vypadal otřesně, vyčerpaně a totálně mimo..

"Taehyungu!!" 

----

Hehhee, právě jsem dopsala end (  hahahahaha (:  ), takže další kapitolkuu.. Bych vám sem mohla dát cca za půl hodiny nebo za hodinu.. :D

Zatím jdu předepisovat Golden Voice :')

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat