70. Kapitola

1.3K 154 12
                                    

Jungkook to pořád nechápal, takže mu nedal žádnou odpověď..

A když už chtěl odpovědět, tak se po obýváku a chodbě rozezněl zvonek.

"Hned jsem tam!" zakřičel Jungkook a přiběhl ke dveřím, které když otevřel, tak se mu naskytl pohled na starou, přesto usměvavou starou paní.

"A-aahh, Jungkookie~" zasmála se ta stará paní, chytila Jungkooka za tváře, za které zatáhla a potom ho políbila na tvář.

"Tak moc jsi vyrostl." zasmála se a Jungkook si začal mnout tváře, které ho bolely od zatažení.

"A-ahoj babičko.. Ty mě taky.." zasmál se tentokrát i Jungkook a babička si změřila Jungkooka i Taehyunga pohledem.

Jungkook se svou babičkou měl opravdu výborný vztah. Ráda ho učila jako malého, častokrát s ním byla na hřišti, či někde na procházkách, ale to jeho rodiče potom zakázali, jelikož se prý moc neučil do školy a pořád někde lítal venku.. 

Bylo to asi 5 let od toho, co jí naposledy viděl.

"A kdopak je tohle? Zdravím, jsem babička Jihee, ale říkej mi normálně jménem cukroušku." řekla sladce babička a Taehyung se stydlivě zasmál.

"J-jsem Taehyung, Jihee.." podal si s ní ruku, za kterou ona zatáhla a přitáhla si ho tak do objetí.

Jungkook se jen tiše smál, jelikož jeho babička byla vždy hrozně milá na ostatní.

"Oh, copak jste dělali chlapci..?" zeptala se, když viděla otevřenou knihu..

Přišla blíže a viděla i Soul Gem..

Jungkook i Taehyung zamrzli, když viděli, jak se babička mračí a drží v ruce Jungkookův Soul Gem..

----

Hahhaha.

Konec se nám blíží:)

A věřte mi.. 

-...  ..-  -..  .    -  ---    ....  .-  .--.  .--.  -.--     .  -.  -.. :))))

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat