40. Kapitola

1.5K 172 4
                                    

"Už jsi mě viděl.."  řekl mi jeho hlas v hlavě a já se zamračil.

"Cože..? Jak jsem tě mohl-"

"Chodím na tvou školu.. Už jsi se mnou i mluvil.."  řekl opět tišším hlasem, který zaplnil mou hlavu a já začal přemýšlet.

"A-ale.. Jak mám vědět, kdo jsi..?" 

"Popravdě budu rád, pokud to nezjistíš.. Musíme jít trénovat.." odtáhl se ode mě a když jsem se otočil, tak už tam nikde nebyl, ale jen jsem slyšel menší.. No, spíš větší ránu na zahradě, tak mi to došlo.

Vyběhl jsem dolů jen co jsem se převlékl a doběhl na zahradu, kde byl Drak ve své.. No, dračí podobě.

"Naskoč si na mě.."  zasmál se Drak a já s červenající se tváří kvůli mým myšlenkám vylezl opatrně na Draka a pevně jsem se k němu přitiskl, když vzletěl.

"Fajn, naučím tě jak vyvolávat element tvé zbraně a její výhody.. Když ji vyvoláš, tak máš meč.. Laevatein je ohnivý element... Je ze všech nejsilnější, vytvoří ti to ohnivou čepel a hlavně ti to zvýší rychlost, reflexy a i odolnost proti všemu. Meč budeš mít zlatý, díky tomu ohni. Potom tam máš další různé schopnosti, které jsou taky jinak pojmenované.. Ale ty nepotřebuješ znát, stačí jen tohle.. Musíš se umět pořádně kontrolovat, kontrolovat svůj dech, pocity a hlavně se soustředit.. Můžeš si zbraň i měnit.. Z meče dokážeš mít luk, ale na to jsem zatím nepřišel jak.. Prvně se musíš naučit trošku rychle reagovat. Budu proti tobě útočit a ty jediné co musíš udělat je absorbovat sílu z té dané energie. Tenhle Gem je silně absorbující, takže se snaž jen přemístit myšlenky na tu energickou kouli a tak nějak jí 'odrazit', což ji vlastně jen spotřebuje a ona zmizí. Chápeš?"

"Get it." zasmál jsem se, postavil se na pevnou zem a z větší vzdálenosti jsem byl proti Drakovi.

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat