49. Kapitola

1.4K 160 44
                                    

"Jungkooku.. To dáš, věříme ti." podpořil mě Hoseok a Yoongi přikývl.

Ti dva se poslední dobou k sobě moc lísají.

"Hej, není tu něco, co bych měl vědět?" zeptal jsem se, když Yoongi plácl Hoseoka přes zadek.

"Co tím myslíš?" Yoongi si vzal tác, to samé Hoseok a já. 

Vzali jsme si oběd a sedli si k našemu stolu.

"No, chováte se k sobě.. Víc přítulně." ušklíbl jsem se a začal jíst.

"No.. Víš.." řekl Yoongi a podíval se po Hoseokovi, který ho chytil za ruku a propletl si s ním prsty.

"My jsme spolu začali chodit.." řekl vážně Yoongi a já akorát pil..

A najednou jsem to trošku vyprskl na oba dva.

"H-hej pardon.." zasmál jsem se nahlas a hodil po nich kapesníky.

"Nevím proč, ale přijde mi to hrozně vtipné.. Vy dva jste se ponižovali navzájem co nejvíc to šlo, nemyslel jsem si, že by to mohlo nějak.. Být více prohloubený." opět jsem se ušklíbl a Hoseok se zasmál.

"Ani já, ale prostě.. Nechtěli jsme ti to říkat, dokud bychom si nebyli jistí, že se za týden od sebe zase odloučíme a-" dál jsem neposlouchal.. Viděl jsem totiž Taehyunga..

Měl na sobě dokonalou košili, zastrčenou v upnutých kalhotách, které dokonale obepínají jeho stehna a ten zadek.. K tomu ta roztomilá tvářička, mírný úsměv, který se rozšířil, když mě viděl.

Najednou jsem cítil, jak se mi rozbušilo srdce ještě víc a já to přestal vnímat a zavolal ho k nám. Samozřejmě i Joona a Jina.

"Kooku, mrdá ti? Úplně ses zasekl." řekl Yoongi a já zatřepal hlavou.

"C-co, ne?" řekl jsem otázaně a oni se zamračili a podívali se za sebe..

Akorát k nám šel Taehyung s Jinem a Joonem.

Hoseok a Yoongi se společně ušklíbli a začali v tichosti jíst.

----

Jedna důležitá otázka..

Jde o to, kdo se TADY více hodí jako top a kdo jako bottom, takže rozhodujte, co nejrychleji, abych mohla jít napsat ten smutík :')

Jungkook Bottom

Taehyung Bottom

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat