22. Kapitola

1.5K 178 16
                                    

Všichni jsme se posadili na židle kolem tělocvičny, která je i místem, kde tedy budou všechny ty zápasy.

Začali sem chodit všichni, kteří se zúčastnili, ale i ti, kteří se nezúčastní a chtějí pouze podpořit ostatní. My jsme seděli na našem obvyklém místě, což je 2. řada uprostřed. Hodně dobře se odtud dívá a celkově jsme i rychle na tom placu, takže je to suprové místo, jen nejsme jediní, kterým se tohle místo líbí a i když si někdo může sednout třeba o kousek vedle nebo nad nás, tak či tak jdou sem..

"Jeone, nemají být ti nepotřební někde pryč? Fakt, uhni Jeone." řekl týpek z vyššího ročníku a strčil do mě.

"Co máš za problém Minjune?" postavil jsem se a strčil do něj taky.

"Doufám, že tebe nebo někoho z té tvé posrané party dostanu co nejdřív.. Já nebo Mark, zametáme se špínou jako jsi ty." zasmál se a já ho chytl za límec mikiny.

"Ještě jednou řekneš něco proti někomu z mých přátel a jsi mrtvej. A i já chci, abys byl můj protivník, alespoň ti ukážu jak velká sračka jsi. Máš maximálně tak velký ego, nic víc." zavrčel jsem a pustil ho.

"Jdu si pro pití." řekl jsem klukům, kteří se na mě podívali a přikývli.

"Copak? Jeon špína se bojí prohry..? Nechceš si to tady vyřídit se mnou hned teď? Jsi jen debil, který se chce zastávat jiných debilů.. Jste jen idioti, kteří si o sobě myslí bůhvíco a hlavně Jung. Hmh? Hoseokie, copak? Nechceš mi vykouřit třeba?" zasmál se Mark za mnou a mně to prostě nedalo..

"V klidu.. Můžeš, ale nezapomeň, že z toho můžou být problémy.."

"To mi je u prdele.. Soul Gem activ."

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat