Jungkook ihned začal připravovat Taehyunga a jen, co přípravu dokončil, tak ho ještě začal líbat.
"Pokud chceš.. Můžeme toho nechat.." zamumlal ještě Jungkook do polibku a Taehyung zakroutil hlavou.
"Chci tě.. P-potřebuju tě.." vydechl nedočkavě a Jungkook chytil jeho boky a rty se přisál k těm Taehyungovým.
Začal jemně zasouvat do Taehyunga a nedokázal věřit tomu, jak neuvěřitelně úzký byl.
To teplo, úzkost a jen ten pocit.. Naprosto ho ovládl chtíč a tak chtěně i nechtěně tvrdě přirazil.
"A-ahh.." vyšlo bolestně z Taehyunga a Jungkook ho políbil na líčka.
"Omlouvám se, ale nešlo odolat.. Řekni až budu moct.."
Celou dobu si Taehyung užíval Jungkookových rukou, které svíraly jeho boky a prsty na nich vytvářel spirálky, jež Taehyunga uklidňovaly.
"Můžeš.." vydechl Taehyung a cítil, jak se v něm Jungkook opatrně pohnul.
Začal do něj pravidelně, avšak stále pomalu přirážet a užívat si Taehyungových tichých vzdechů, dokud nepřirazil tvrději a tím nenašel něco, co v Taehyungovi vyvolalo opravdu velkou slast.
"A-ahh... K-kookie, zrychli.." vyšlo z Taehyunga a Jungkook stiskl Taehyungovy boky silněji a začal do něj přirážet rychleji a tvrději.
"Kurva.. Jsi sexy dráčku.." zavrněl Jungkook, když viděl Taehyunga, prohýbajícího se v zádech.
Jungkook věděl moc dobře, že se Taehyung blíží k vrcholu a tak zrychlil přírazy a vzal si jeho péro do ruky a začal mu dopomáhat.
"K-kookie.. Já.. Já.." mumlal Taehyung mezitím, co nahlas vzdychal a Jungkook ho opět políbil.
"Jen do toho.." zavrčel a tvrdě a hluboko do něj přirazil.
Taehyung se udělal Jungkookovi do ruky a Jungkook po pár pohybech do něj.
Oba dva byli vyčerpaní a tak po uklizení postele si lehli vedle sebe a v objetí usnuli.
Kdo by jen tušil, že ráno takový klid jako v noci nebude....
----
Dobré ráno!
To je poprvé, co jsem vstala před 12 o prázdninách :D
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasy<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...