Všiml jsem si, jak Taehyung sedí a nějak nervózně si poklepává nohou, tak jsem se lehce přisunul k němu.
"Hej, v pohodě?" podíval se na mě a potom se nervózně usmál a přikývl.
"Přihlásíš se?"
"Ne.. Nemám na to a ani nechci." řekl poprvé bez zakoktání a já se lehce usmál.
"Konečně.."
"Konečně co..?" nechápal a já se zasmál.
"Nezakoktal ses.. Nechceš jít dneska ven? Jen tak se projít a seznámit se? Alespoň už se nebudeš tolik bát se mnou mluvit. Jen na večer už mám něco, tak přes den?" nabídl jsem mu a on sklopil pohled a zakroutil hlavou.
"M-musím po škole hned d-domů.."
"Dobře tedy.. Umm, rád jsem si s tebou alespoň trošku povídal, Tae." s tím jsem ho poplácal po stehně a odešel. Když jsem se otočil, tak jsem viděl jeho načervenalých tváří.
"Hej Kooku. Zajdeš dneska na koktejl s náma?" zařval na mě Yoongi a já zakroutil hlavou.
"Nemám náladu, stejně byste dělali kraviny jako vždy." řekl jsem mu nazpátek a on se zasmál.
"Přijede Jimin.."
"Cože?" řekl jsem překvapeně a on se usmál a ukázal mi zprávu.
Jimin: Yoongi hyung! Dneska jsem přijel do Seoulu a chci se vidět zase s tebou, Hoseok hyungem a Jungkookiem! ^^ Tak sraz v parku?
"Páni.. Neviděl jsem ho 6 let.." zasmál jsem se a on pouze přikývl.
"Tak?"
"Faajn jdu."
Abych to upřesnil. Já, Yoongi, Hoseok a Jimin jsme byli nejlepší kamarádi, jenže Jimin se odstěhoval a tak jsme zůstali jen my tři. Je super, že ho zase uvidíme.
"Super, tak tedy po škole tak nějak v parku." řekl a my se rozešli do svých tříd, přičemž já samozřejmě byl s Taehyungem, Joonem a Jinem v jedné třídě. Celou dobu to bylo v pohodě jen jsme občas něco psali a bum. Konec školního dne.
"Yoongi nás pozval ven, nejspíš jdeš i ty že?" vyrušil mě v odchodu ze školy Joon a za ním Jin.
"Jo, přestěhoval se sem náš starý kamarád."
"Fajn, takžee.. Potom v parku?" přikývl jsem a rozloučil se s nimi a přitom jsem zavadil pohledem o roh budovy, kde byl Taehyung a někdo s ním a nevypadalo to na dobrou konverzaci, protože právě vlepil Taehyungovi facku.
----
Tak jo, první díl toho nového příběhu je venku, tak šup tam, kdo chce ^^
Budu jen a jen ráda ^^
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasy<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...