29. Kapitola

1.4K 167 26
                                    

"C-cože, m-my nejsme-"

"Jsme kamarádi." přerušil jsem ho a on sklopil svou červenající se tvář a ona se zastavila.

"Oh, omlouvám se! J-jen vypadali jste opravdu roztomile spolu a myslela jsem si, že jste tady na rande a že-"

"V pohodě." zasmál jsem se a šel si se Sejunem sednout k tomu stolu, kde jsme byli chvilku ticho a poté jsme dostali naše koktejly, dorty a začali jsme si povídat a u toho jíst.

Zjistil jsem toho o něm celkem dost. Rád si kreslí, má psy a malou sestru.

Potom ještě hodně věcí o něm a celkově o jeho životě.

"Jinak, ty máš jaký Soul Gem?" zeptal jsem se, protože mě to jaksi zajímalo a on se pozastavil.

"N-no.. Mám na nic, umm.. Neřeš to.." říkal vyhýbavě a já se zamračil.

"Zajímá mě toooo, říkej." dlaněmi jsem si podepřel bradu a díval se na něj.

"N-no.. 2. stupeň, ohnivý element.." řekl tiše a já přikývl, což ho znepokojilo.

"Myslel jsem, že mi na to řekneš něco podobného jako.. 'To je opravdu na nic' nebo tak.." řekl a sklopil pohled.

"Hele, každý stupeň se ti může zvýšit a vylepšit, stačí pouze pravidelně trénovat, učit se ty blbosti z učebnic a vymyslet si svůj styl boje." poradil jsem mu a on s lehkým úsměvem přikývl.

Byli jsme venku ještě několik hodin a když už bylo osm večer, tak jsme se rozhodli jít domů.

"Tak zítra ve škole?" zeptal se s úsměvem a já přikývl.

"U-umm.. T-tak ahoj." řekl a přišel ke mně blíž.

Došlo mi, co chtěl udělat, ale neodvážil se, tak jsem ho sám objal.

"Neboj se a ani se nestyď. Tak ahoj a dobrou noc." řekl jsem a on se odtáhl s narůžovělými líčky a já jen sledoval jeho záda, jak se ode mě vzdalují a já se rozešel sám po dlouhé ulici lehce osvětlené lampami.

Kdybych jen věděl, že po té ulici nejdu sám..





Ten, kdo šel po té ulici, šel přímo za mnou..











A já si toho všiml až když jsem něco pocítil...



















Bolest..

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat