17. Kapitola

1.5K 170 14
                                    

"Vstávej.. Máš školu."

Začal mi řvát v hlavě ten idiot a já se tedy probudil.

"Opravdu si mě takhle hnusně musel vzbudit?"

"Tak ty než se vzbudíš, to mě stojí troje hlasivky."

Usmál jsem se pro sebe a šel si hodit rychle sprchu, vyčistit zuby a převlékl jsem se do oblečení.

Doma naštěstí nikdo nebyl, takže jsem si udělal toust a potom zkontroloval čas..

7:26

"Super, akorát.." zamumlal jsem si pro sebe a začal si povídat tedy s 'DRAKEM'.

Přitom jsem napsal Yoongimu a Hoseokovi, ať se připravují.

Najednou přiběhl Hoseok tentokrát bez trička a jedné boty, kterou si díky skákání po jedné noze ještě obouval.

"ZASE NESTÍHÁM DO HÁJE!" zakřičel Hoseok a sedl si do auta.

Jel jsem pro Yoongiho, který si přisedl jak jinak než ke mně a podal mi ještě kafe.

"Jo díky.."

"Vše v pohodě?" zeptal se Yoongi a já jen přikývl a řídil dál do školy, kde jsme společně šli ke skříňkám.

Vypadlo na mě asi 20 papírů, obálek a kdo ví čeho, kde bylo napsáno hlavně "hodně štěstí na zápase" a takovýhle kraviny.. S pomocí Hoseoka jsme to všechno vyházeli jak z mé, tak z Yoongiho i Hoseokovo skříňky a šli spolu po chodbě.

"Tak zatím, dneska nezapomeň, že máme jen 2 hodiny, potom trénink na basket, trénink na turnaj a zápas.." připomněl mi Hoseok a já jen přikývl a sedl si do lavice.

"Nazdar kluci." pozdravil jsem Jina a Joona, kteří si mě všimli až po chvilce. Začali jsme se bavit dokud to šlo, protože potom přišel hodně nepříjemný učitel, takže jsme museli dávat pozor.

Najednou skončila hodina a já viděl, jak Taehyung jde na záchody a někdo za ním, tak jsem se tam vydal taky pomalým krokem a jen co jsem byl u dveří, tak zazvonilo, ale přesto jsem slyšel nadávky, padající na Taeho osobu, takže jsem vešel..

----

Dobrou noc ^^

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat