67. Kapitola

1.3K 159 51
                                    

"TAEHYUNGU!" zakřičel Jungkook a začal sebou více a více házet.

Díval se do Taehyungových očí a viděl v nich utrpení..

Laboranti už z něj vyšťavovali duši, brali ji jako tekutinu, ze které potom vytvoří Soul Gem..

Jungkook viděl, jak Taehyung trpí, pořád sebou házel, křičel svým dračí hlasem, občas se pokoušel zaútočit, ale nedokázal to..

Jungkook nesnesl pohled na zavírající se Taehyungovy krásné oči a tak silně vykřikl, na jeho hrudi se rozsvítil znak a on pocítil extrémní bolest..













Jeho tělo se doslova roztrhalo na kousíčky, ruce se prodlužovaly, kosti se měnily, jeho záda byla něčím ozdobena a to jedním párem černých křídel, které byly doslova temné jako noc.. Stejně tak, jako zbytek jeho obrovského těla.. Končetiny měl silné a obličej..

Měl safírově modré oči, jež začaly propalovat každičký kousek této místnosti.

Ihned zdivočel a načal napadat všechny stráže kolem sebe a i přes výstřely strážců se k nim dostal a zneškodnil je.

Měl silnou černou kůži, kterou nedokázalo proříznout pomalu nic.

Svým hlasem se rozeřval po celém okolí a když dostatečně odežene i ostatní zmetky od Taehyunga, jenž právě v lidské podobě totálně vyčerpaně spadl na zem, tak uvidí další lidi..





Do místnosti totiž přijde Yoongi, Jimin, Hoseok, Namjoon, Jin i Jimin... Všech 5 chlapců stojí ve vchodě, neschopní pohybu.. 

Jungkook je chce také zneškodnit, jelikož si jeho dračí já nemůže uvědomit, že to jsou jeho přátelé..

Taehyung ale dostatečně rychle, i když hodně vyčerpaně si stoupne před Jungkooka a zastaví ho.

"JUNGKOOKU!" zakřičel Taehyung a tím zastavil jeho cestu k cíli.

"Uklidni se.. Dýchej.. Jungkookie... T-to jsem já.." šeptal Taehyung a Jungkookova dračí modrá očka ho nepřestala pozorovat. 

Taehyung k němu udělal pár kroků a i přes všechny výstrahy, slyšené od ostatních se dotkl Jungkookovy kůže na hrudi, zavřel oči a s jedním nádechem se na jejich hrudích objevily dva velké znaky..

Namjoon udělal krok dopředu a překvapeně vydechl jediné slovo..














"Soulmates..."

----

HahhAHHahAHahhAH c:

Luv ya (:

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat