10. Kapitola

1.5K 183 11
                                    

"Hej!" křikl jsem po nich a došel rychlým krokem k Taehyungovi a těm dalším.

"Co tu děláte?" prskl jsem a Taehyung se na mě podíval ublíženě.



Naštvalo mě to, protože přímo cítím to, jak se musí cítit.

"Nováček z N, nemyslíš si, že mu musíme dát lekci? Kliď se Jeone." prskl po mě Kai a já Taehyunga chytil za zápěstí a přitiskl na sebe, přičemž jsem ho chytil kolem pasu a přidržoval si u sebe.

"Noták, hah.. Nebudeš se tu přece zahazovat s někým jako je on." zasmál se tentokrát Mark a já Taeho nechal za sebou a přiblížil se k němu.

"Hlavně, že umíš hackovat a vyškrtávat jména z turnaje co? Bojíš se, že tě Hoseok rozdrtí? Protože rozdrtí a ty budeš zase na nule jako tehdy." zavrčel jsem a on ustoupil.

"Hele, nech to štěně nám a nemusíme tu vyvolat rozruch, ne?" zasmál se Kai, stoupl si před Marka a v ruce držel jeho Soul Gem.

"Taehyung s vámi nikam nejde a není to štěně, takže se kliď z cesty." lehce jsem do něj strčil a pak jsem uslyšel křupnutí. Rozbil si svůj Soul Gem, tím ho jako aktivoval a v ruce už držel ledový luk. 

Ustoupil jsem o kousek a už jsem měl před sebou natažený luk a šíp.

"Nech ho tady a vypadni Jeone." prskl po mně a já ucítil ve své ruce tu Taehyungovu.

"Ne-neriskuj.." zašeptal a já mu stiskl ruku a zakroutil hlavou.

"Přátele neopouštím." usmál jsem se a otočil se zpátky na Kaie, který se usmíval od ucha k uchu.

"No jasný, takže náš drsný playboy se zakoukal."

"Nevíš co meleš, protože nemáš páru, co to je přátelství." tím jsem ho vyvedl z míry a v jednu chvíli jsem byl u něj, držel ho za zápěstí a stačilo by jen trošku trhnout a má zlomené zápěstí. 

Dřív mě učil můj děda sebeobranu a celkově hodně věcí. Potom i Yoongi a Hoseok pár věcí.

"Vypadni, nebo ti to zápěstí zlomím." 

"Doufám, že se do toho turnaje zapíšeš a schytáš mě, protože ti přísahám, že ti tu držku zmaluju." zasmál se a odešel s tím, že ještě ramenem drcnul do Taeho, který měl celou dobu hlavu sklopenou. 

Když odešli, tak jsem ucítil, jak se na mě Taehyung natiskl a jak mě zezadu objal.

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat