18. Kapitola

1.4K 180 25
                                    

Najednou jsem uslyšel tvrdou ránu, tak jsem udělal pár rychlých kroků a byl u nich.

"Hej, nechte ho kurva." řekl jsem a odtáhl je od Taeho, který seděl na zemi, opřený o zeď s natrhnutým rtem.

"Ježiš, další Nkař.. Copak ty Non-Soul-Gemoušku?" zasmál se týpek, co je asi o stupeň víš jak já.

"Ty máš ego vyšší jak Mt. Everest, ale hlavně že já jsem Nkař, co?" řekl jsem a sklonil se k Taemu.

"Buzno teplá.. Chcípni a-"

Ve chvilce jsem mu pod krkem držel normální obyčejný nožík a díval se mu chladně do očí.

"Pokud nevypadneš, tak ti ublížím a je mi jedno jak..." najednou kvůli strachu přikývl a já se otočil zpátky na Taeho, který ale vykulil oči a rychle zakřičel mé jméno.

"Jungkooku!"

Otočil jsem se a na tváři jsem ucítil štiplavou bolest.

Viděl jsem, jak mi stéká krev po tváři v zrcadle.

Všichni tři kluci vyběhli ze záchodů hrozně rychle a já z kapsy vytáhl pár kapesníků a namočil je.

Sklonil jsem se pořádně k Taemu a vlhký kapesník mu přiložil na spodní ret.

"Ty si to taky namoč.." řekl a já přikývl a namočil další a přiložil si to ke tváři, kde jsem měl krvavou čáru od řezance.

"Promiň, vždy se kvůli mě do něčeho namočíš.. Nemusíš to dělat.." pípl tiše a já se zasmál.

"Nechci, aby ti ubližovali. Nikomu, takže mlč." pouze přikývl a díval se mi do očí.

Oba dva jsme seděli na zemi, hledící si do očí s chlazením postiženého místa. 

Ani jeden nic neříkal, ale oba dva jsme se po chvilce zvedli a došli do třídy, kde si nás ani nikdo nevšiml.. Nebo spíš učitel ne.

Celé dvě další hodiny jsem se bavil s drakem a najednou se mě zeptal na něco, co jsem ani já sám nevěděl.

"Co je s tím klukem? Zdá se, že mezi vámi je nějaké.. Napětí, hmmh?"

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat