4. Kapitola

1.8K 180 27
                                    

"U-umm.. J-jungkook hyung.." zašeptal mi někdo do ucha, přičemž se mnou někdo jemně třásl.

"Co se děje..?" zašeptal jsem ospale a otevřel oči.

"Nemůžu spát.. Můžu spát s tebou hyung..?" zeptal se mě můj bráška a já přikývl.

"Pojď.." uvolnil jsem mu místo a nadzvedl deku, kterou jsem potom přes nás přehodil.

"M-měl jsem zase zlý sen.. O tom drakovi, k-který zabil všechny z naší rodiny.." řekl vyděšeně a já ho objal.

"V pořádku, já tě ochráním i naší rodinu."

"Ale ty ty bestie nemůžeš zabíjet.. Přísahám, že nás ochráním já před těma nestvůrama!" řekl nějak moc energicky a já se lehce zasmál, ale nějak jsem cítil v sobě.. Divný tlak.

"Co ty víš, třeba všichni nejsou takoví." plácl jsem bezmyšlenkovitě a on se na mě podíval.

"Všichni draci zabíjí a jsou hnusní.. Zabiju je všechny a zachráním celýýý svět!" řekl rozhodnutě a já zavřel oči.

"Tak tedy dobrou noc ty spasiteli světa." 

Jenže jsem neusnul.. V hlavě jsem pořád měl toho draka.. Když uběhla dost dlouhá doba, tak jsem se natáhl pro mobil a podíval se na hodiny. 6:00, super.. Za chvilku budu vstávat stejně, tak jsem se odsunul od Daeho, který poklidně spal a podíval se ven. Byla menší tma, obloha se lehce rozjasňovala, tak jsem došel do koupelny, kde jsem si udělal ranní hygienu a oblékl se do nějakého oblečení. 

Naštěstí jsem měl fůru času, tak jsem došel do obýváku, který je napůl taková knihovna. Na stole byla položená kniha. Samozřejmě o dracích. Otec asi něco hledal nebo nevím, ale otevřel jsem jí a začal hledat něco podobného k tomu, co jsem viděl zraněného.. 

Našel jsem to.. Opravdu to byl ten vzácný druh, který se jen tak nevidí.. Posledních pár potomků svého druhu a on je takhle zraněný..? Ježiš.. Najednou mi začal zvonit mobil.

'Yoongi'

"Co je vole..?"

"Taky ti přeju dobré ráno. Četl jsi ty novinky? Hoseok zase řádí, prej se s někým popral.." 

"Já ho zabiju, však se neumí prát."

"No právě proto to je sranda.." 

"Ty jsi idiot. Za 10 minut jsem u tebe." 

Po téhle větě jsem zavěsil. Yoongi se smál Hoseokovi. Oni dva jsou mí nejlepší přátelé a ve škole jsme taková trojice nedostupných kluků nebo jak nám to říkají. 

"HOBI HOBI HOBI, VYLEZ Z TÉ DÍRY!" zaječel jsem na Hosekův dům, když jsem k němu dojel a on už vyběhl..

Jenže bez kalhot, jen v boxerkách a tričku.

"Kde máš do háje kalhoty?" zasmál jsem se a on si nastoupil dozadu.

"NESTÍHÁM!" zakřičel, což nevím proč, když jsem od něj ani ne metr, ale asi okey?

Dojel jsem pro Yoongiho a společně jsme vyjeli do školy.


Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat