Trénovali jsme pěkně dlouho, Drak se unavil a usnul tu na trávě. Já si právě dojídám tousty, které jsem vzal z domova a tak nějak se flákám. Jsem taky pěkně vyčerpaný, absorbovat energii není jen to, že jí dostanu já, ale bere to dost energie i mě.. Za celou dobu jsme se hodně nasmáli, jelikož první pokusy o to dopadly tak, že to odrazilo meč, nebo mě a dokonce jsme jednou zapálili i strom, což byla celkem sranda..
Najednou jsem cítil, jak to teplo za mnou mizí a celkově i to, o co jsem se opíral a to byl spící Drak. Najednou jsem silně dopadl na záda a praštil se do hlavy.
"Tss.. Draku..?" řekl jsem, ale odpovědi se mi nedostalo. Otevřel jsem oči a porozhlédl se. Stál jsem už na nohou a nikde jsem neviděl Draka.
"Halo?!" zakřičel jsem na okolí, ale opět nic.. Pouze foukání větru a šustění listí..
"Draku..? Kam jsi zmizel..?" oslovil jsem ho v hlavě, ale opět nic.. Gem na mé ruce svítil, takže mi to dává náznak, že přemístil do svého světa..
Ale..
Však jsem tu neviděl žádný portál..?
On se mi potom ozve..
Že..?
Zatřepal jsem hlavou a vzal si všechny věci, které jsem tu tedy měl a rozešel se domů, přičemž jsem si ještě rychle objednal nějaké jídlo a v klidu sám jedl..
Když jsem vyšel, tak už byla tma a mně tedy nezbývalo nic než abych šel domů, ale..
Něco jsem zaslechl a to zrovna z uliček, které moc dobře znám a mě tam nejednou zmlátili..
"Jsi pouze odpad, já ti říkám, dej nám všechno co máš! Všechny informace, víme o tvé minulosti a o tvé rodině!" zakřičel hlas, který znám taky až moc dobře a tak jsem se rychlejším krokem dostával blíže a blíže k místě, kde se tohle udává..
A jen, co jsem tam přišel.. Tak jsem viděl Marka, Jacksona, Minjuna, Baeka a...
Zmláceného Taehyunga, ležícího na zemi v louči krve kvůli ráně na jeho hlavě, jak je prosí o to, aby ho nechali..
----
Pokud se budu snažit, mohlo by vyjít více kapitol za den ^^
Ale nevím, pokud chcete ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Určitě ne :)) Nebo? c:
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasía<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...