52. Kapitola

1.4K 173 13
                                    

Tae vydechl do polibku všechen vzduch, ale polibek vrátil..

Líbali jsme se něžně, nikam jsme nespěchali a po chvilce jsme se odtáhli a zadívali jsme se navzájem do očí.

"I já tebe Taehyungie.." vydechl jsem s úsměvem na tváři a on mi úsměv oplatil.

"Jedna důležitá otázka.. Budeš mým přítelem..?" zeptal jsem se a on se lehce zahihňal a přikývl.

Poté mě láskyplně objal a já se cítil o dost lépe než předtím..

Společně jsme vyšli ze záchodů a šli do místnosti, kde se čekalo na zápasy..

"První z nás jde Hoseok.. Potom Yoongi a nakonec já.. Super.." vydechl jsem a Taehyung mě objal zezadu.

"Budu ti nablízku.. To zvládneme." 

Yoongi a Hoseok si nás všimli, takže se divně ušklíbli a pokývli, abychom k nim šli.

"Tak hlavně nestresovat, vyhrát a jít do dalšího kola." zasmál se Hobi a všichni tři si navzájem popřáli hodně štěstí a čekali než na ně dojde řada.

Hoseok měl jít proti Jacksonovi, ale nakonec jde proti někomu z nižšího ročníku, což podle mě není úplně náhoda, ale tak.. Co s tím naděláme.

Yoongi jde proti Jaemu, který je z vyššího ročníku, takže to bude zajímavé.

"Jung Hoseok!"

"Běž.. To zvládneš." zasmál jsem se a on přikývl a šel tam.

Já si sedl na lavičku, posadil jsem si na svůj klín Taehyunga, kterého jsem objal kolem pasu a díval se na vysílání v televizi, kterou jsme měli na zdi v šatně.

Oba dva si vyvolali své zbraně, uklonili se a jen co se to odstartovalo, tak ten mladší začal ihned agresivně útočit.

Hoseok je dobrý v obraně, je rychlý a pružný, takže nemá vůbec problém se tomu vyhýbat a hlavně..

Jeho taktika spočívá v tom, že unaví protihráče a potom ho dorazí. Jako teď.

"Vítěz Jung Hoseok!"

Po chvilce tam byl Yoongi, který má podobnou taktiku jako Hoseok, jen je to takové půl napůl.. Útočí i brání, takže výhodné.

Samozřejmě první kolo vyhrál i Yoongi.


A teď jsem na řadě já..


Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat